Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2020 03:29 - ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ПО БИБЛИЯТА-ТРЕТА СЕСИЯ
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 409 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сестри и братя,
Вчера в 18 часа бях наживо на ФейсБук и хората зададоха прекрасин въпроси на които аз отговорих по Библията. Можете да видите цялата сесия и тук.
Следващата сряда ще представя четвъртата сесия-отново на живо. Каня всички които търсят истината и вечният живот да дойдат и да зададат въпросите си! Намрете ме на ФейсБук под името ми-George Shumanov. А в събота ще представя наживо още един важен урок по Библията: КОИ ЩЕ ВЛЯЗАТ В БОЖИЕТО ЦАРСТВО? ТЕЗИ КОИТО ОСТАНАТ В БОЖИЯТА ЛЮБОВ.
Заповядайте в светото събрание от 18 часа българско време.







Гласувай:
2


Вълнообразно


1. bojiislujitel - ОБИДИ, ЗАЯЖДАНИЯ И ГЛУПОСТИ НА ТОЗИ БЛОГ НЕ СЕ ДОПУСКАТ.
30.04.2020 17:20
Ако някой иска да ми каже нещо, то нека да е според фактите! Обидите ви не са ми интересни.
За сметка на вас, идват хората, задават въпроси и аз им отговарям стриктно от Библията. Глупостта човешка граници няма, та не можете да ме удивите-такива като вас ги гледам от мнооого години.
А този, който ми писа, че Библията се тълкува-напълно вярно е-само дето се тълкува чрез самата Библия! Това разбира се той нямам как да знае, защото и понятие от Библията си няма.
И така-моля, не пишете глупости и обиди-ще бъдат изтрити. Ако някой е убеден, че знае нещо от Библията-да заповяда и да проверим заедно, дали знае. Обявил съм ясно и кой съм и кога ще говоря отново наживо.
А и ясно съм показал, кога ще дойде Господ Исус отново и кой ден, като съм казал, че още не знаем годината. Това, че някакъв си напълно невеж и твърде прост човечец се опитва да ме обижда не означава, че изобщо е наясно дори, защо е на този свят или че има и понятие какво представлява света...
Приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2172709
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031