Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2016 21:59 - СОЛОМОНОВАТА ПЕСЕН ИЛИ ОЩЕ-ПЕСЕН НА ПЕСНИТЕ
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 2761 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Псалм 3:1-7

Сестри и братя,

Представям ви прекрасен урок на Израел. Ще научите нещо, което едва ли сте знаели. Мнозина казват, че Песента на Соломон е любовна песен написана от Соломон.

Винаги е добре да стоя пред вас в Божията събота! Повечето хора мислят, че това е любовна песен между Соломон и многото жени които е имал. Но това е песента, която показва колко много Господ обича своя народ-Израел. Вижте-Исус винаги се занимава именно с Израел и така е било винаги. Защото работата на Израел е да доведе останалите народи при Бога. Хората четат Библията и сами стигат до разни собствени разбирания. Така е и за тази Песен на Песните. Господ винаги говори за своето идване и за своите хора. Израел е прототипа завсичко в творението. Господ е представил тази песен поради факта, че има да ни каже много неща. Ще започнем урока от 1 глава на Песента на Соломон и ще намерим за какво говори Господ тук

1 Соломоновата песен на песните. 2 Нека ме целуне с целувките на устата си, Защото любовта ти е по-желателна от виното. 3 Твоите масла са благоуханни; Името ти е ароматно като излеяно масло; Затова те обичат девиците.

И не говори за някакви девици, но за хората които наистина обичат Господа

4 Привлечи ме; ние ще тичаме след тебе. Царят ме въведе във вътрешните си стаи; Ще се радваме и ще веселим за тебе, Ще спомняме твоята любов повече от виното; С право те обичат!

Става въпрос именно за тези които обичат Господа!

5 Черна съм, но хубава, ерусалимски дъщери, Някои казват, че става въпрос за суламска жена-няма нищо общо! Суламка означава мир. Като кидарските шатри, като Соломоновите завеси. 6 Не ме гледайте, че съм почерняла, Понеже слънцето ме е припърлило.

Никой няма да стане черен от това, че слънцето го грее. Най-много да получи рак на кожата.

Синовете на майка ми, като се разгневиха на мене, Поставиха ме пазачка на лозята; Но своето лозе не опазих.

Тук вече трябва да намерим, кое е това лозе и за какво става въпрос. Трябва да четете цялата Библия. Не части от нея-цялата. За кого става въпрос тук?
Откровението 12 глава

1 И голямо знамение се яви на небето, - жена, облечена със слънцето, с луната под нозете й и на главата й корона от дванадесет звезди. 2 Тя бе непразна и викаше от родилни болки, като се мъчеше да роди.

Тази жена е била готова, да роди. И сега трябва да намерим, коя е тази жена и какво представя.

5 И тя роди мъжко дете, което има да управлява всичките народи с желязна тояга; и нейното чадо бе грабнато и занесено при Бога, дори при Неговия престол. 6 И жената побягна в пустинята, гдето имаше място, приготвено от Бога, за да я хранят там хиляда двеста и шестдесет дни.

Това мъжко дете-това е Исус. И ето-това пророчество сега вече отива чак до времето след днес. А видяхме, че Исус беше отхвърлен от децата на майка му. И сега ще видим за какво точно говори и за кои-кои са тези деца и как изглеждат. Битие 37 глава.

1 А Яков живееше в Ханаанската земя, земята в която баща му беше пришелец. 2 Ето словото за Якововото потомство. Иосиф, когато беше момче на седемнадесет години, пасеше овците заедно с братята си, синовете на Вала и синовете на Зелфа, жените на баща му; и Иосиф съобщаваше на баща им за лошото им поведение.

Йосиф е бил мразен от братята си, защото винаги ги е следял и докладвал за тях на баща им. А също е имал и някои сънища

5 А Иосиф видя сън и го разказа на братята си и те го намразиха още повече. 9 А той видя и друг сън и го разказа на братята си, казвайки: Ето, видях още един сън, че слънцето и луната и единадесет звезди ми се поклониха.

Спомнете си, че жената в Откровението беше именно тази жена

10 Но когато разказа това на баща си и на братята си, смъмра го баща му, като му каза: Какъв е тоя сън, който си видял? Дали наистина аз и майка ти и братята ти ще дойдем да ти се поклоним до земята?

Вижте какво каза Яков-който е Израел. И сега знаем, кого представя тази жена. Слънцето е Яков-той е Израел, луната е майката-родила 12 племена на Израел, 12те звезди са синовете на Яков. Исус е имал две майки-Мария е майката когато се роди, но националната майка е Израел.
Псалм 69

6 Господи Иеова на Силите, да се не посрамят покрай мене ония, които Те чакат; Боже Израилев, да се не опозорят покрай мене ония, които Те търсят.

Исус говори тук чрез устата на Давид

7 Защото заради Тебе претърпях поругание. Срам покри лицето ми.

Отец изпрати Исус да умре за нас и той се подчини на Отец

8 Чужд станах на братята си, И странен на чадата на майка ми.

Нали каза, че децата на майка му се разгневиха на него? И така е дори и до днес-Исус е на-омразният за Израел... И все още е чужд за братята си. И днес ритат против Исус!

9 Защото ревността за Твоя дом ме изяде, И укорите на ония, които укоряват Тебе, паднаха върху мене.

Нека видим, кой говори тук-Римляните 15 глава. Така се търси истината, сестри и братя-тук малко и там-малко. Така я е представил Господ.

2 Всеки от нас да угождава на ближния си, с цел към това, което е добро за назиданието му. 3 Понеже и Христос не угоди на Себе Си, но, както е писано: - "Укорите на ония, които укоряваха тебе, Паднаха върху Мене".

Дори и Исус не дойде за да угоди на себе си! И вижте какво казва апостола-за укорите. Точно същото, което каза Исус в Псалма. И кой беше и в Псалма-Исус.
Сега ще се върнем отново на Песен на Песните 1 глава и ще видим втората част на този 6 стих.

6 Не ме гледайте, че съм почерняла, Понеже слънцето ме е припърлило. Синовете на майка ми, като се разгневиха на мене, Поставиха ме пазачка на лозята; Но своето лозе не опазих.

Значи своето собствено лозе не е могъл да упази. Нека първо намерим, кое е това лозе на Господа. Ще го намерим в Исаия 5 глава. Вижте-няма никаква наша интерпретация-Библията ви показва всичките отговори

1 Сега ще пея на любезния си, Песен на обичния си за лозето Му. Любезният ми имаше лозе На много тлъсто бърдо.

Същата история, която четем в Песен на Песните

2 Окопа го, и очисти го от камъните, И насади го с отбрана лоза, Съгради кула всред него, Изкопа още и лин в него; И очакваше сладко грозде, Но то роди диво.

Той направи всичко възможно, за да даде това лозе най-добрият плод. Но какво стана?

3 И сега, ерусалимски жители и Юдови мъже, Съдете, моля, между Мене и лозето Ми.

Вижте-не се отнася до никого другиго-само до Господа и Израел

4 Що повече бе възможно да се направи за лозето Ми, Което не му направих? Защо, тогава, докато очаквах да роди сладко грозде, То роди диво? 5 И сега, ето, ще ви кажа какво ще направя на лозето Си; Ще махна плета му, и то ще се похаби; Ще разбия оградата му, и то ще се потъпче;

Съдете между мене и моето лозе. Господ говори тук! Аз дадох най-доброто. И ето сега какво Аз ще направя с това лозе

6 И ще го запустя; не ще да се подреже нито прекопае, И където и да се намерите-вижте в какво състояние сте! Но ще произведе глогове и шипки; Ще заповядам още на облаците да не валят дъжд на него. 7 Защото лозето на Господа на Силите е Израилевият дом И Юдовите мъже са садът, който Го зарадва;

Ето ви, кое е лозето на Господа! Той им даде всичко необходимоза да имат добър живот и да муслужат.

И Той очакваше от тях правосъдие, но ето кръвопролитие, - Правда, но ето вопъл.

И Господ очакваше правда, но вижте какво стана. И нямаше правосъдие. Това е между Господа и неговите хора и така е и до днес с нас

13 Затова Моите люде са закарани в плен, - Защото нямат знание; Па и почтените им мъже умират от глад, И множеството им съхне от жажда,

И ето защо Израел отиде в робство-защото няма знание за Бога! И все още сме така! И дори и водачите не знаят нищо. И какво могат да знаят останалите, дето дори и не са от водачите-нищо! Това е лозето на Госопда и това е състоянието му днес. Другите народи просперират, но ние падаме все по-надолу. И ние обвиняваме всички други народи за това, което е станало с нас, но не гледаме какво сме направили ние самите. Господ ни даде законите си и ние трябваше да сме най-добрата нация на земята. Но поради това, което ние направихме-ето къде сме днес.
Нека видим Еремия 12 глава. Ние следваме всичките пагански народи и техните богове. Но не искаме да следваме Господа.

7 Напуснах дома Си, отхвърлих наследството Си, Предадох възлюблената на душата Ми в ръката на неприятелите й.

Господ е изоставил своята къща! И тази жена, която така много е обичал-Той е я дал в ръцете на враговете на Израел. Гспод ни е предал на нашите врагове

8 Наследството Ми стана за Мене като лъв в гора; То издаде гласа си против Мене; Затова го намразих.

За това, понеже Израел ревеше като лъв портив Господа-Господ ни намрази. Днес дори щом някой от Израел намери истината за Исус-не иска и да знае за него и го наразва! Но когато Господ мрази-Той може да нарани човека-много зле

9 Наследството Ми е за Мене като пъстра хищна птица; Хищните птици от всяка страна са против него, Идете, съберете всичките полски зверове, Докарайте ги да го изпоядат.

Показва ви, че ние сме мразени от всичките хора. Никой не ни обича! И ако те са около нас-то е защото имаме нещо, което те искат да получат. И Господ е направил това да е така. Ние сме като птици които никой не иска. Всички ни мразят-дори и нашите хора мразят едни други. И ние не се поместваме никъде...

10 Много овчари развалиха лозето Ми, Потъпкаха Моя дял, Обърнаха любимия Ми дял в непроходима пустиня.

Вижте кои са унищожили стадото. Много пастири! И са ни направили на пустиня. Не знаем нищо, нямаме никакво разбиране. И днес имаме много пастори, но те не ни учат на нищо. И затова ние не знаем нищо. Те дори не ви питат да мислите, как така само ние сме дошли в това полукълбо против волята си? Защо винаги сме последни от всички? Защо сме мнозинството в затворите? Защото именно нашите пастори са ни дали тази лоша доктрина: няма вече закон, всички ще вървим на небето, можем да ядем всичко, неделята е християнската събота, Исус се е родил на Коледа а е починал в петък...
Нека видим Лука 13 глава. Вижте-четем Библията-това пише в нея. И не съм го писал аз...

31 В същия час дойдоха някои фарисеи, които Му казаха: Излез и иди си оттук, защото Ирод иска да Те убие, 32 И рече им: Идете, кажете на тая лисица: Ето изгонвам бесове, и изцелявам днес и утре, и в третия ден свършвам.

Кажете на тази лисица-на третият ден ще стана Бог-това означава съвършен

34 Ерусалиме! Ерусалиме! ти, който избиваш пророците, и с камъни убиваш пратените до тебе, колко пъти съм искал да събера твоите чада, както кокошка прибира пилците си под крилете си, но не искахте!

Кой избиваше пророците-Израел. Израел преследваше и апостолите. Израел хвърляше камъни по Павел. Израел уби Исус. Израел е против всички хора на Бога. И вижте-Исус беше тогава на 33 години-как така е искал да събере Израел под крилете си. И понеже Израел не се спря-Господ ги разпръсна по всичките народи на света

35 Ето, оставя се вам дома ви пуст; и казвам ви, няма да Ме видите до когато кажете: Благословен Който иде в Господното име.

И това ще е положението на основната част от народа Израел докато не разберат, че трябва отново да се оибърнат с цялото си сърце към Господа. Както виждате-Господ не е изоставил напълно Израел-защото ще дойде време когато те ще се обърнат отново към своя Бог.
Нека се върнем отново на Песен на Песните 3 глава. Вижте-Господ обича Израел, но всичко, което получава е само борба против Господа и противене.

1 През нощта на леглото си потърсих онзи, когото обича душата ми; Потърсих го, но не го намерих.

Защото тази „жена“ го търси но според както на нея й се иска да бъде и не иска да му се подчини

2 Рекох: Ще стана сега и ще обиколя града По улиците и по площадите, Ще търся онзи, когото обича душата ми Потърсих го, но не го намерих.

Има причина защо не може да го намери.
Песен на Песните 5 глава-същото нещо

2 Аз спях, но сърцето ми беше будно; И ето гласът на възлюбения ми; той хлопна и казва: Отвори ми, сестро моя, любезна моя! Гълъбице моя, съвършена моя; Защото главата ми се напълни с роса, Косите ми с нощни капки.

Спомнете си Откровението 3 глава-Исус казва, че седи при вратата и чука-отвори му вратата! Тук говори за цялата нация на Израел

5 Аз станах да отворя на възлюбения си; И от ръцете ми капеше смирна, И от пръстите ми плавка смирна, Върху дръжките на ключалката.

Тя вече беше готова да отвори вратата на съзнанието си...

6 Отворих на възлюбения си; Но възлюбеният ми беше се оттеглил, отишъл бе. Извиках: Душата ми ослабваше когато ми говореше! Потърсих го, но не го намерих; Повиках го, но не ми отговори.

И ето-когато тя отвори вратата-Той си беше отишъл. Тя го търсеше сега вече, но Той не отговори? Как така първо Той чукаше, но когато тя реши да отвори-Той вече си беше отишъл? Вижте-ако ще служите на Бога-служете му както Той иска! Иначе няма да стане-изобщо. Ето ви отговора-Осия 5 глава

1 Чуйте това, свещеници, Внимавайте, доме Израилев, И дайте ухо, доме царев; Защото има присъда против вас; Понеже станахте като примка в Масфа, И, като мрежа простряна върху Тавор. 2 Бунтовниците дълбоко потънаха в разврат; Но Аз ги изобличавам всички.

И те не искат да се покаят

5 Гордостта на Израиля свидетелствува пред лицето му; Затова Израил и Ефрем ще се препъват чрез беззаконието си, И Юда ще се препъва с тях. 6 Със стадата си и с чердите си Ще отидат да търсят Господа; Но няма да Го намерят; Той се е оттеглил от тях.

И ето-Господ се е оттеглил от Израел защото те са много горди. Дори и днес Израелмрази Господа. И нека сега видим-къде се е оттеглил Господ

15 Ще си отида, ще се върна на мястото Си, Догдето признаят грешката си и потърсят лицето Ми; В скръбта си ще Ме търсят усърдно казвайки: Къде се оттегли Господ Исус?

На небето-седи на своя трон до Отец докато не дойде времето да се завърне. Но тогава ще има небивала скръб по цялата земя. И когато скръбта дойде върху Израел-това е Великат Скръб-Израел ще се сети за Господа. Той чукаше на вратата на съзнанието им-те се противяха. И ето какво ще стане. И тогава Израел ще пострада много.
Ще се върнем на Песен на Песните 3 глава.

3 Намериха ме стражарите, които обхождат града; Попитах ги: Видяхте ли онзи, когото обича душата ми?

Видя ли този когото душата ми обича?
Нека намерим първо, кой е този страж-Езекил 33 глава. Ако не знаем, кой кой е-може да ни донесе смърт.

1 И Господното слово дойде към мене и рече: 2 Сине човешки, говори на людете си и кажи им: Когато нанеса меча върху някоя земя, и людете на оная земя вземат някой човек изпомежду си и си го поставят за страж, 3 и той, като види че мечът иде върху земята, затръби и предупреди людете,

Стражът трябва да затръби и да предупреди хората

4 тогава, ако мечът дойде и постигне някого, който чуе гласа на тръбата а не се пази, кръвта му ще бъде на главата му.

Ако стражът ви предупреди-но не искате да внимавате-кръвта ви ще бъде върху главите ви

5 Той е чул гласа на тръбата, а не се е свестил, кръвта му ще бъде върху него; когато, ако беше се свестил, той би избавил живота си: 6 Но ако види стражът, че мечът иде и не затръби, и людете не се свестят, и мечът дойде и постигне някого от тях, той наистина биде постигнат поради беззаконието си; но кръвта му ще изискам от ръката на стража.

Но ако стражът не затръби-не предупреди хората, те пак ще умрат в греха си, но кръвта им ще бъде на главата на стражът. Звучи като да е писано за проповедниците-нали? И те не разбират това

7 Така е и с тебе, сине човешки; Аз те поставих страж на Израилевия дом; чуй, прочее, словото из устата Ми, и предупреди ги от Моя страна.

И ето-стражите не ви предупреждават за идещата опасност. Защото не ви казват, че Господ идва и ще изтреби тези които не пазят Закона ,които ядат нечисто, които лъжат и носят лъжеучения на хората! Тези стражи са истинските пастири на Господа! Не тези които ви лъжат, но истинските слжители на Господа. Другите не са от Господа.
Нека се върнем на Песен на Песните 5 глава. Вижте как ви представям цялото нещо-стриктно Библията. И никой не ви го говори и не ви предупреждава за това, което идва.

7 Намериха ме стражарите, които обхождат града, Биха ме, раниха ме; Пазачите на стените ми отнеха мантията.

И вижте какво стана-стражарите я намериха и я нараниха! Защото действа чрез чужди духове! Не следва Господа! Това са тези пастори които ви преподават лоши учения. Господ няма да защити никой грешник-разберете това! Говори за лъжеучения дето са заменили истинското Християнство тук
Кои са тези лъжливи пастири-те са поповете, пасторите, Римо католическите отци, свещениците, равините...
Ще видим Езекил 13 глава. Хората не искат никой да ги предупреждава! Но така само ще отидат в погибел.

1 И Господното слово дойде към мене и рече: 2 Сине човешки, пророкувай против Израилевите пророци, които пророкуват, и кажи на ония, които пророкуват от своето си сърце: Слушайте словото Господно. Пророкувай против пророците.

Ето защо трябва да изобличаваме тези които пророкуват лъжи на хората! Които ви казват, че Светият Дух уж им говорил, а лъжат постоянно

3 Така казва Господ Иеова: Горко на глупавите пророци, Които се водят по своя си дух, Без да са видели някое видение! 4 Израилю, твоите пророци са Като лисици в развалините.

Вашите проповедници са като лисици. И не ви дават нищо от истината

5 Вие не се изкачихте в проломите, Нито издигнахте ограда за Израилевия дом, За да устои в боя в деня Господен.

Те не ви говорят нищо за това, което идва! Не знаете нищо за Армагедон

6 Ония видяха суети и лъжливи предсказания, Които казват: Господ говори, Когато Господ не ги е пратил, И които направиха човеците да се надяват, Че думата им щяла да се изпълни.

Те ви лъжат, че Господ бил казал това или онова, но Господ не говори чрез тях. Идете в която и да е църква в неделя и вижте, какво можете да научите от тях! Нищо

10 Понеже, да! понеже измамиха людете Ми Като казваха: Мир! а пък няма мир; И когато някои градяха една слабичка стена, Ето, те я мажеха с кал,

Вижте какво казва Господ! И къде е мирът? Вижте какво става с нашият народ!

11 Кажи на ония, които я мажат с кал, че ще падне, Понеже ще вали пороен дъжд, И ти, голяма, каменна градушка, ще паднеш върху нея, И бурен вятър ще я съсипе.

И тези фалшиви доктрини ще паднат. Вие слушате фалшив страж и ето какъв ще е резултата. Тези фалшиви пастири ще бъдат поставени където им е мястото.
Ще видим Езекил 22 глава. Вие мислите, че имате нещо-нямате и сте голи-нямате истината.

25 Всред нея има заговор от пророците й;

И до днес е същото

те поглъщат души като лъв, който реве и граби лова; вземат съкровища и скъпоценни вещи; умножиха числото на вдовиците всред нея. 26 Свещениците й престъпваха закона Ми

Вижте какво са направили свещениците. Днес е същото!

и оскверняваха светите Ми вещи; не правеха разлика между свето и скверно, нито показваха на хората различието между нечисто и чисто; и криеха очите си от съботите Ми; и Аз съм осквернен всред тях.

Те не правят разлика в Законите на Бога. Казват ви, че Господ обича всички хора-независимо какво вършат. И дори ви казват, че не трябва да пазите съботата, но ви карат да пазите неделята-денят на слънцето. И хората не знаят нищо нито за седмичните съботи, нито за годишните съботи които са седем. За това днес хората не знаят кога е умрял и кога е възкръснал Исус Христос. Хората не знаят тези неща. Дори ви казват, че мъже могат да се женят за мъже и жени за жени. Това са вашите пастори

27 Първенците всред нея са като вълци, които грабят лов, за да проливат кръв, за да погубват души, за да се обогатяват несправедливо.

И те убиват хората духовно-за пари

28 И пророците й я мажеха с кал, като виждаха за тях суетни видения и пророкуваха лъжи, думайки: Така казва Господ Иеова, когато Господ не бе говорил.

И те ви учат против Бога и Законите му. Ако не трябва да пазим Законите-нищо не може да ни се случи-тогава защо отиваме на църква? И хората не внимават какво става. А тези пастири ви убиват духовно. Те са тези стражи. И ето-ако жената-Израел-не може да намери Господа, тя отива при тези фалшиви учители.
Исаия 56 глава. Те ви казват, че не трябва да пазите закона, че не е важно какво ядете-само се помолете над него...

9 Дойдете да ядете, вие всички полски животни, Всички горски зверове! 10 Всичките му стражи са слепи, те са невежи; Те всички са неми кучета, които не могат да лаят, Които сънуват, лежат и обичат дрямане, -

Кои са слепите-стражарите, дето трябва да ви предупредят за това, което идва. Господ го казва това-нали?

11 Да! лакоми кучета, които никога не се насищат, - Те са овчари, които не могат да разсъждават, Всички са се обърнали към своя си път, Всеки за печалбата си, всички до един.

В Библията го пише-не го казвам аз... Заедно го четем-нали? И никога не се насищат. Никога не им е достатъчно. Купуват скъпи коли с вашите пари, купуват къщи, бижута, още къщи... Но никога не им стига! И вие им давате тези пари...

12 Елате, казват те, аз ще донеса вино, И ще се опием със спиртно питие; И утре ще бъде както днес, Ден чрезмерно велик.

Елате-нека имаме радости и удоволствия. Но вижте-това е ужасно и носи срам и е мерзост пред Господа. Те са ви отнели от Господа-Израиляни. И ето-Господ ще се разправи с тях.
Ще видим какво казва Господ в Еремия 23 глава

1 Горко на пастирите, Които погубват и разпръсват овцете на паството Ми! казва Господ.

Вижте какво са направили пастирите и какво правят все още

2 Затова, така говори Господ Израилевият Бог Против пастирите, които пасат людете Ми: Вие разпръснахте овцете Ми, и ги разпъдихте, И не ги посетихте; Ето, Аз ще ви накажа За злите ви дела, казва Господ.

Те са ви дали лоши доктрини, лъжи, но Господ ще им върне на главите всичкото зло

3 И ще събера останалите Си овце От всичките страни, гдето ги изпъдих, И ще ги върна пак в кошарите им, Гдето ще се наплодят и умножат.

И кой ще направи това

5 Ето, идат дни, казва Господ, Когато ще въздигна на Давида праведен отрасъл, Който като цар ще царува, ще благоденствува, И ще върши правосъдие и правда по земята.

Той ще седи на трона на Давид и ще поправи цялото нещо

6 В неговите дни Юда ще бъде спасен, Нито ден преди Той да дойде! И Израил ще обитава в безопасност; И ето името, с което ще се нарича - Господ е наша правда.

Исус е това, сестри и братя. И когато дойде-ще поправи първо стражите. Защото те доведоха това зло върху нас. Но помнете-Господ обича тази „жена“-Църквата-Израел. И като дойде, тогава чак ще спаси Израел

7 Затова, ето, идат дни, казва Господ, Когато не ще рекат вече: Заклеваме се в живота на Господа, Който възведе израилтяните из Египетската земя! 8 Но: Заклеваме се в живота на Господа, Който възведе и който доведе потомството на Израилевия дом От северната земя, и от всичките страни, гдето ги бях изгонил! И ще се заселят в своята земя.

И веченяма да се споменава робството в Египет, но Господ ще ни събере от цялата земя.Но засега сме разпръснати по четирите ветрища на земята. И ето до сега какво видяхме-този Страж ни бие все още, защото и до днес месе противим. Това е Господ Исус.
Нека се върнем на Песен на Песните 6 глава

1 Где е отишъл твоят възлюбен, О ти прекрасна между жените? Говори за Израел! Где е свърнал твоят възлюбен, - Та да го търсим и ние с тебе?

Другите народи са готови да търсят Господа. Но ако ние не им го открием-те не могат да го намерят. Спомнете си, че когато беше тук, Исус заповяда на апостолите да не отиват при другите народи, но само при Израел. Защото първо те трябва да бъдат обучени

13 Върни се, върни се, о суламко;

Суламка-означава мир

Върни се, върни се, за да те погледаме!

Какво ще видите в суламката? Суламка означава мир... Няма да има мирно време тогава.

Нещо като борба между две армии!

Какви са тези две армии? За кое време става въпрос?
Когато Яков се връщаше в земята си видя наистина някакви две компании, две армии...
Ще ги намерим заедно-Откровението 19 глава

11 След това видях небето отворено, и ето бял кон, и Оня, Който яздеше на него, се наричаше Верен и Истинен, и съди и воюва праведно. 12 Очите Му бяха огнен пламък, на главата Му бяха много корони и носеше написано име, което никой не знаеше, а само Той;

Исус е това! Никой не ви говори за него и какво ще направи като дойде

13 и беше облечен в дреха, попръскана с кръв; и името Му беше Божието слово.

Кръвта по дрехата му е от хората дето ще избие

14 И небесните войски, облечени в бял и чист висон, следваха подир Него на бели коне.

И идва с армия от небето. Това са всичките ангели. Това е едната армия. Но коя е другата армия-1 Солунци 4 глава

14 Защото, ако вярваме, че Исус умря и възкръсна, така и починалите в Исуса Бог ще приведе заедно с Него.

Когато Господ дойде, праведните ще възкръснат и ще го посрещнат заедно с живите праведни във въздуха

15 Защото това ви казваме чрез Господното слово, че ние, които останем живи до Господното пришествие, няма да предварим починалите (които спят в пръстта. Значи те не са на небето? Точно така-не са!). 16 Понеже сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на архангел и при Божия тръба; и мъртвите в Христа ще възкръснат по-напред;

Господ Исус иде от небето-това виждаме

17 после ние, които сме останали живи, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаците да посрещнем Господа във въздуха; и така ще бъдем всякога с Господа.

Мъртвите парведни ще бъдат възкресени и заедно с праведните винаги ще бъдат вече с Господ Исус. И къде ще идат после? Сега това е втората армия. Те са богове-Те са втората армия.
Захария 14 глава-къде ще отидат след като се съберат заедно:

3 Тогава Господ ще излезе И ще воюва против ония народи Както когато воюва в ден на бой.

Прочетохме го в Откровението вече

4 В оня ден нозете Му ще застанат На Елеонския хълм, който е срещу Ерусалим на изток; И Елеонският хълм ще се разцепи През средата си към изток и към запад, Така че ще се образува твърде голям дол, Като половината от хълма се оттегли към север, И половината му към юг.

Нозете на Господа ще стъпят на тази планина и тя ще се раздели

5 И ще побегнете през тоя дол на Моите хълмове, Това е след Великата Скръб. Защото долът на хълмовете ще стига до Асал; Да! ще побегнете както побягнахте от земетръса В дните на Юдовия цар Озия. И Господ мой Бог ще дойде, - И всичките светии с Тебе.

От къде дойдоха тези светии-това са тези дето посрещнаха Господа в небето. Имаме светите ангеи и светиите-които са богове, ще дойдат да воюват. И кой може да се бие против тях? Само безумни хора могат да опитат такова нещо.

9 И Господ ще бъде цар върху целия свят; В оня ден Господ ще бъде един, и името Му едно.

И Господ ще управлява цялата земя! Тук-на тази земя! И няма да имате никакви пагански богове повече. И Господ ще управлява цялата земя.
Нека видим отново Песен на Песните 8 глава

1 Дано ми беше ти като брат, Който е сукал от гърдите на майка ми!

Исус е наш брат, роден от нашата майка!

Когато те намерех вън щях да те целуна, Да! и никой не щеше да ме презре.

Когато Господ ни намери отново-ще ни целуне и вече никой няма да ни презре повече

2 Взела бих те и завела В къщата на майка си, за да ме научиш; Напоила бих те с подправено вино И със сок от наровете си. 3 Левицата му би била под главата ми, И десницата му би ме прегърнала. 4 Заклевам ви, ерусалимски дъщери, Да не възбудите нито да събудите любовта ми, Преди да пожелае. 5 Коя е тая, която идва от пустинята Опираща се на възлюбения си? Аз те събудих под ябълката; Там те роди майка ти, Там те роди родителката ти.

Коя е тази дето идва от пустинята? Тази жена е била в пустинята и нейният любим е Господа-Той трябва да я изведе от там. Това е след великата скръб. Значи Господ трябва да иде в пустинята-където ще бъдат неговите избрани хора за да ги изведе от там. Нека видим това-Исаия 16 глава

1 Пращайте агнета за княза на земята От Села в пустинята До хълма на сионовата дъщеря.

Кой е Агнето-Исус е. Защото Израел ще е в пустинята. Защото това са тези които ще отидат в мястото на безопасност. И ще са там за тези 3.5 години Велика Скръб

4 Изпъдените ми нека пришелствуват при тебе, Моаве; Бъди им покров от разорителя; Защото грабителят изчезна, разорителят престана.

Сатана ще се опита да унищожи Израел-тези от нас които пазят Закона и вярата в Христос-и за да не ни съсипе, ние ще трябва да сме в пустинята. Там е мястото на безопасност.

Потъпквачите се изтребиха от земята 5 И с милост ще се утвърди престол; И на него ще седи, с истина, в Давидовия шатър, Оня, който съди и търси правосъдие и бърза да върши правда. Той ще дойде и ще донесе правда в света бързо.

Но трябва да отиде в пустинята първо, защото там ще го срещне неговата съпруга. И като дойде отново, Исус ще ни върне в земята ни и ще седне на трона на Давид в Ерусалим.И ще правлява с правда всички народи.Спомнете си-Исус поучаваше хората за 3.5 години. Но трябва да ни учи още за 3.5 години-защото трябва да са общо седем. И това е така, защото първо трябва да образова своите свещеници,че тогава те да могат да учат народите на "Така казва Господ"!
Осия 2 глава. Учете как да спасите себе си. Това е важното. Не е нужно да сте негативни към никого, но търсете да спасите себе си.

14 Но, ето, Аз ще я привлека, И като я заведа в пустинята Ще й говоря по сърцето й.

Виждате сами-всичко е същото и е така от самото начало

15 И още от там ще й дам ханаанските лозя, И долината Ахор за врата на надежда; И там тя ще се отзове както в дните на младостта си, И както в деня, когато възлезе из Египетската земя.

Ще бъде голямо щастие и всички ще имат притежание в земята на Израел. Днес някои от нашите искат да купуват земя в Израел-това е неразумно! Ве си имате там притежание така или иначе

16 В оня ден, казва Господ, Ще Ме наричаш: Мъж ми (Иша); И няма да Ме наричаш вече: Ваал ми (Означава много неща, но не са добри).

И в този ден Израел ще нарече вече Господа свой съпруг. Хората не разбират-женитбата е договор между двама души. Същото е и тук-договор между Господ и Израел

17 Защото ще премахна имената на ваалимите от устата й; И те няма вече да се поменуват с имената си. 18 В оня ден ще направя за тях завет С полските зверове, С небесните птици, И със земните гадини;

Тогава вече няма да има кръвожадни животни и всички ще са мирни. Това ли е, което е днес? Да знаете лъвовете да пасат трева? Не-нали, но ядат месо! Значи Израел все още не е в земята си. Вижте как лесно се доказва това

И като строша лък, и меч, и бой, и ги махна от земята, Ще ги населя в безопасност.

Няма да има повече войни

19 И ще те сгодя за Себе Си за винаги; Да! Ще те сгодя за Себе Си в правда и в съдба, В милосърдие и милости.

Господ ще се ожени в правда за Израел

20 Ще те сгодя за Себе Си във вярност; И ще познаеш Господа.

Сега вече ще разберете какво четем тук-в кое време ще стане това-Откровението 19 глава

1 След това чух като че ли силен глас от голямо множество на небето, който казваше: Алилуя! Спасение, слава и сила принадлежат на нашия Бог;

Това е когато Господ ще дойде на земята

7 Нека се радваме и се веселим и нека отдадем Нему слава; защото дойде сватбата на Агнето, и Неговата жена се е приготвила.

И ето-съпругата на Господа ще бъде в пустинята и ще е готова за него да се ожени за него. Това ще са хората които имат знанието и разбирането за Бога-първо Израиляните и освен тях-всички хора от всеки друг народ които знаят същото нещо. Те са от духовният Израел. И през Милениума ще доведе всичките народи в семейството на Израел

8 И на нея се позволи да се облече в светъл и чист висон; защото висонът е праведните дела на светиите.

Трябва да сте чисти духовно, трябва да сте праведни! Е какво да кажем за стражите които са лъгали? Те са ви лъгали и вие не сте били чисти

9 И каза ми: Напиши: Блажени тия, които са призвани на сватбената вечеря на Агнето. И казва ми: Тия думи са истинните светии на Бога.

И ако достигнете до това време-вие сте благословени!
Исаия 54 глава. Вижте-Господ не е поставил всичко това в Библията само за да я запълни с нещо. Всяко нещо има определено значение.

1 Весели се, неплодна, която не раждаш; Запей с радост и възкликни, ти, която не си била в болките на раждане; Защото повече са чадата на самотната, Нежели чадата на омъжената, казва Господ. 2 Уголеми мястото на шатъра си, И нека разширят завесите на жилищата ти; Не се скъпи; продължи въжетата си И закрепи колчетата си. 3 Защото ще се разпространиш надясно и наляво; Потомството ти ще завладее народите И ще населят запустелите градове.

Когато Господ дойде-ще възстанови всичко. И Израел отново ще учи народите за Бога. И ние ще населим отново земята на Израел

4 Не бой се, защото не ще бъдеш поругана; И не се смущавай, защото не ще бъдеш посрамена; Защото ще забравиш срама, който си изпитвала в младостта си, И няма вече да помниш укора, който си носила във вдовството си.

Вижте какво казва Господ-кой е Съпруга на Израел

5 Защото твоят съпруг е Творецът ти, Чието име е Господ на Силите; И изкупителят ти е Светият Израилев, Който ще се нарече Бог на цялата земя.

Господ е нашият Съпруг! И Господ ще е Господ на цялата земя. И това ще стане след като учи Израел за 3.5 години в пустинята.

Благодаря ви за вниманието!



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. solinvictus - За такива интерпретации Светата ...
04.12.2016 18:52
За такива интерпретации Светата Християнска Инквизиция би те опекла още следващата седмица на някоя клада за радост на простия народ! :)
цитирай
2. bojiislujitel - Представена е стриктно Библият...
04.12.2016 21:34
Представена е стриктно Библията-това е една голяма Книга с доста страници, която явно никога не сте виждали-и е обяснена стриктно чрез Библията.
А кой иска да ме опече-не ме интересува, защото аз служа на Господа-първо с Него трябва да се справят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2172520
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031