Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2016 01:58 - ИСУС: БОГА НА СТАРИЯТ И НА НОВИЯТ ЗАВЕТ
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 1103 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2016 02:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Псалм 100

Свята събота, сестри и братя,

Господ ни е заповядал да пазим съботата. Това е Божията събота! И също-нека благодарим на Господ, че ни благослови с тази голяма сграда. Поставих този урок за да ви покажа, че Исус не е само пророк, и че е част от Божието Семейство. Но ние ще видим какво казва Святата Библия по този въпрос. Светът ще открие, че Библията е авторитета. Ще започнем урока от Матей 24 глава и ще видим, че Исус доде от небето за да извърши волята на Отец, който го прати. И ще видим също, че кякто всяко семейство има повече от един член, така е и Божието Семейство. И ще видим, че Светият Дух е служител, а не Бог.

1 И като излезе Исус от храма и си отиваше, учениците Му се приближиха да Му покажат зданията на храма.

Апостолите са се радвали на Храма

2 А Той в отговор им рече: Не виждате ли всичко това? Истина ви казвам: Няма да остане тук камък на камък, който да се не срине.

Това е станало в 70 годна когато Генерал Тит е разрушил Ерусалим и Храма

3 И когато седеше на Елеонския хълм, учениците дойдоха при Него насаме и рекоха: Кажи ни, кога ще бъде това? и какъв ще бъде белегът на Твоето пришествие и за свършека на века?

Когато Исус дойде отново, този свят ще е на края си. И Царството още не е тук.

4 Исус в отговор им каза: Пазете се да ви не заблуди някой;

Исус знаеше, че в последните дни ще има много измамници и днес е точно така. И мнозина са заблудените.

5 защото мнозина ще дойдат в Мое име казвайки: Аз съм Христос, и ще заблудят мнозина.

Те казват правилно Името-Христос означава Помазаник. Но това е всичко, което казват вярно.

11 И много лъжепророци ще се появят и ще заблудят мнозина. 12 Но понеже ще се умножи беззаконието, любовта на мнозинството ще охладнее.

И точно това става в света днес. Грехът се умножава и ето-хората се избиват по света. И това е и в нашето общество-на Израел.

13 Но който устои до край, той ще бъде спасен.

Трябва да устоим до края в служенето на Господа

14 И това благовестие на царството ще бъде проповядвано по цялата вселена за свидетелство на всичките народи; и тогава ще дойде свършекът.

И това е, което вършим сега-проповядваме Словото на целият свят. Защото света не познава още Исус Христос. Йоан 17 глава

1 Това като изговори Исус, дигна очите си към небето, и рече: Отче настана часът; прослави Сина Си, за да Те прослави и Сина Ти,

Исус беше на земята и повдигна очите си към небето-там е Отец.

2 според както си Му дал власт над всяка твар да даде вечен живот на всички, които си Му дал.

Отец е дал власт на Исус над всичката плът! И той е този, който може да даде вечният живот.

3 А това е вечен живот, да познаят Тебе, единия истинен Бог, и Исуса Христа, Когото си изпратил.

Вечният живот е да познаем истинският Отец и Сина. Защо обачесвета не го познава-Йоан 14 глава. Те го назовават, но не вършат нищо от това, което той иска.

1 Да се не смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене. Исус е част от Божието Семейство.

И ако не вярвате в Исус-не вярвате и в Отец

13 И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина. 14 Ако поискате нещо в Мое име, това ще сторя. 15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди.

Ето с кое имат проблем те.Не пазят заповедите на Господа. И само говорят но не вършат

16 И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас до века. 17 Духът на истината, когото светът не може да приеме, защото го не вижда нито го познава.

Вие го познавате, защото той пребъдва във вас, и във вас ще бъде. Света няма духът на истината, но имат друг дух-духът на лъжата. И защо те не познават Исус и Отец-ето:

21 Който има Моите заповеди и ги пази, той Ме люби; а който Ме люби ще бъде възлюбен от Отца Ми, и Аз ще го възлюбя, и ще явя Себе Си нему.

Ако го обичате, ще пазите заповедите му и той ще ви се яви.

22 Юда (не Искариотски) му казва: Господи, по коя причина ще явиш Себе Си на нас, а не на света? 23 Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.

Ако ме обичате, каква Исус и пазите моите заповеди, то ние ще дойдем при вас.

24 Който не Ме люби не пази думите Ми; и учението, което слушате, не е Мое, а на Отца, Който Ме е пратил.

Вижте какъв е проблема на света-те не пазят нищо от това, което Господ е заповядал. И Исус говореше Словото на Отец. Йоан 17 глава-Исус е направил света.

4 Аз те прославих на земята, като свърших делото, което Ти Ми даде да върша. 5 И сега прослави Ме, Отче, у Себе Си със славата, която имах у Тебе преди създанието на света.

Славата на Исус е дори и преди света да бъде сътворен.

15 Не се моля да ги вземеш от света, но да ги пазиш от лукавия. 16 Те не са от света както и Аз не съм от света.

Този свят е отделен от Отец. Защото не искат да пазят заповедите му.

17 Освети ги чрез истината; Твоето слово е истина.

Истината ни разделя от света-света се занимава с басни.

21 да бъдат всички едно; както Ти, Отче, си в Мене и Аз в Тебе, тъй и те да бъдат в Нас, за да повярва светът, че Ти си Ме пратил.

Те имат един и същи ум и мислят по същият начин.

22 И славата, която Ти Ми даде, Аз я дадох на тях; за да бъдат едно, както и Ние сме едно;

И ако ние всички мислим по същият начин-ще сме едно цяло. И ще говорим и действаме по същият начин.

23 Аз в тях, и Ти в мене, за да бъдат съвършени в единство; за да познае светът, че Ти си Ме пратил, и си възлюбил тях както си възлюбил и Мене.

И тогава ние ще достигнем да бъдем богове. И ще влезем в Божието Семейство. Това означава "съвършени"!

24 Отче, желая гдето съм Аз, да бъдат с Мене и тия, които си Ми дал, за да гледат Моята слава, която си Ми дал; защото си Ме възлюбил преди създанието на света.

Каза го отново-преди основаването на света! Той е сътворил този свят.
Йоан 5 глава-колко дълго преди света е съществувал Исус

39 Вие изследвате писанията, понеже мислите, че в тях имате вечен живот, и те са, които свидетелствуват за Мене,

Писанията показват Исус-това е от Битие до Малахия.

40 и пак не искате да дойдете при Мене, за да имате живот. И говори за вечният живот.

Но нека намерим кои са тези Писания-Лука 24 глава. Това е след възкресението на Исус.

22 При туй и някои жени измежду нас ни смаяха, които като отишли отзарана на гроба, 23 и не намерили тялото Му, дойдоха и казаха, че видели и видение на ангели, които казали, че Той бил жив.

Те ви казват, че когато човек умре, тялото остава, а духът отива на небето. Е как така те не са намерили тялото? Но ето истината както е-те не са намерили нищо.

24 И някои от ония, които бяха с нас, отидоха на гроба, и намериха тъй както рекоха жените; а Него не видели. 25 И Той им рече: О глупави и мудни по сърце да вярвате всичко, което са говорили пророците!

Което пророците-до един-са говорили. И всичко.

26 Не трябваше ли Христос да пострада така и да влезе в славата Си? 27 И като почна от Моисея и от всичките пророци, тълкуваше им писаното за Него във всичките писания.

И като започна от Моисей! А те ви казват, да не четете Моисеевият закон. И им говореше по всичките Писания.Значи трябва да търсим всичкото-от Моисей и пророците. Какво трябва да направи като дойде първият път и после и вторият път.

30 И като седна с тях на трапезата, взе хляба и благослови, разчупи и даде им. 31 И очите им се отвориха и Го познаха; а Той стана невидим за тях.

Той вече беше дух и можеше да направи каквото поиска-няма ограничения.

32 И рекоха помежду си: Не гореше ли в нас сърцето, когато ни говореше по пътя и когато ни тълкуваше писанията?

Ето отново-Писанията!

44 И рече им: Тия са думите, които ви говорих, когато бях още с вас, че трябва да се изпълни всичко, което е писано за Мене в Моисеевия закон, в пророците и в псалмите.

Някои неща още не са се изпълнили-а са в Писанията.

45 Тогава им отвори ума, за да разберат писанията.

Исус е един и същи вчера, днес и завинаги и може да направи същото и за нас. Ето ви един от пророците-Исаия 48 глава

1 Чуйте това, доме Яковов, Които сте се нарекли с Израилевото име, Които излязохте из Юдовия източник. Които се кълнете в името Господно И си спомняте за Бога Израилев, Но не с истина, нито с правда;

Чий Бог-Бога на Израел! Нашата работа беше да говорим на всичките народи за Господа. Но ние отпаднахме.

2 (Защото наименуват се от светия град, И се облягат на Израилевия Бог, Чието име е Иеова на Силите):

И това е Бога на Израел. И Израел ставаме чрез подчинение!

12 Чуй Ме, Якове, и Израилю, когото Аз призовах: Аз съм същият, Аз първият, и Аз последният.

Говори този, който е сътворил всичкото-Исус дето е Христос.

13 Да! Моята ръка основа земята, И десницата Ми разпростря небето; Когато ги извикам, те всички се представят.

Той е направил земята и всичко на нея, небето и всичко останало. И всичко му се подчинява. Но нека намерим, кой е той-Откровението 1 глава

7 Ето, иде с облаците; и ще Го види всяко око, и ония, които го прободоха; и всички земни племена ще възридаят за Него. Така е. Амин.

Никой не е пробол Отец! Значи Исус говори тук.

8 Аз съм Алфа и Омега, казва Господ Бог, Който е, и Който е бил, и Който иде, Всемогъщият.

Това е именно Всемогъщият! Началото и краят! Същото прочетохме в Исаия.

11 Каквото виждаш напиши на книга, и прати го до седемте църкви: до Ефес, до Смирна, до Пергам, до Тиатир, до Сардис, до Филаделфия и до Лаодикия. 12 И обърнах се да видя Този, Който ми проговори; и като се обърнах, видях седем златни светилника; 13 и всред светилниците видях Един, Който приличаше на Човешкия Син, облечен в дълга дреха и препасан около гърдите със златен пояс; 17 И когато Го видях, паднах при нозете Му като мъртъв; а Той тури десницата Си върху мене и каза: Не бой се, Аз съм първият и последният и живият;

Той е първият и последният!

18 бях мъртъв, и, ето, живея до вечни векове; и имам ключовете на смъртта и на ада.

Кога Всемогъщият умря-когато дойде като човек! И после Отец го възкреси и ето-живее вечно. И той определя, кой ще живее и кой ще иде в огненото езеро
Да се върнем на Исаия 48 глава

16 Приближете се при Мене, чуйте това; От начало не съм говорил скришно; Откак стана това, Аз бях там; И сега ме прати Господ Иеова и Духът Му.

От самото начало е той. Но кога е започнало времето? То няма начало. Той е билвечно жив, но дойде чрез Мария, за да умре за нас. И Отец го прати за да умре. Но винаги е съществувал.
Исаия 66 глава

1 Така казва Господ: Небето Ми е престол, И земята е Мое подножие; Какъв дом искате да построите за Мене? И какво ще бъде мястото на Моя покой?

Пророците са говорили това, което Господ им е давал. Небето му е престол и земята му е подножие. Но кой седи на престола и кой е до него-Исаия 57 глава

15 Защото така казва Всевишният и Превъзнесеният, Който обитава вечността, Чието име е Светий: Аз обитавам на високо и свето място, Още с онзи, който е със съкрушен и смирен дух, За да съживявам духа на смирените, И да съживявам сърцето на съкрушилите се,

Светий е името на Исус. И с кого седи Той? С Отец. И не е повече от един-иначе щеше да каже-"с тях"! И Исус се смири и стана човек като един от нас. И той повдига духа ни когато сме долу. Но кой е той-Йоан 6 глава

33 Защото Божият хляб е хлябът, който слиза от небето и дава живот на света.

От къде е дошъл-от небето, за да пребивава между нас за някое време. И без Исус този свят е мъртъв

34 Те, прочее, Му рекоха: Господи, давай ни винаги тоя хляб. 35 Исус им рече: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее. 38 защото слязох от небето не Моята воля да върша, а волята на Този, Който Ме е изпратил.

В Исаия прочетохме, че Отец го е пратил. Всемогъщият прати другият Всемогъщ на земятаза да ни даде живот.

51 Аз съм живият хляб, който е слязъл от небето. Ако яде някой от тоя хляб, ще живее до века; да! и хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът [която Аз ще дам] за живота на света.

Юдеите не можеха да разберат какво казва.

62 Тогава, какво ще кажете, ако видите Човешкият Син да възлиза там, гдето е бил изпърво?

След възкресението си Исус се върна отново на небето и седна от дясно на Отец.

63 Духът е, който дава живот; плътта нищо не ползува; думите, които съм ви говорил, дух са и живот са.

Словото на Отец е дух и носи живота.
Йоан 5 глава

36 Но Аз имам свидетелство по-голямо от Иоановото; защото делата, които Отец Ми е дал да извърша, самите дела, които върша, свидетелствуват за Мене, че Отец Ме е пратил. 37 И Отец, Който Ме е пратил, Той свидетелствува за Мене. Нито гласа Му сте чули някога, нито образа Му сте видели.

Никой никога не е видял или чул Отец. Без изключение. Но тогава кой е билтози когото са виждали в миналото пророците? Битие 18 глава

1 След това Господ се яви на Авраама при Мамвриевите дъбове, когато той седеше при входа на шатрата си в горещината на деня.

Щом се е явил,значи Авраам го е видял.

2 Като подигна очи и погледна, ето, трима мъже стояха срещу него; и като ги видя, затече се от входа на шатрата да ги посрещне, поклони се до земята, и рече: Авраам е знаел, кой е това. 3 Господарю мой, ако съм придобил Твоето благоволение, моля Ти се, не отминавай слугата Си. 16 Като станаха от там, мъжете се обърнаха към Содом; и Авраам отиде с тях, за да ги изпрати. 17 И Господ рече: Да скрия ли от Авраама това, което ще сторя, 18 тъй като Авраам непременно ще стане велик и силен народ и чрез него ще се благословят всичките народи на земята? 19 Защото съм го избрал, за да заповяда на чадата си и на дома си след себе си да пазят Господния път, като вършат правда и правосъдие, за да направи Господ да стане с Авраама онова, което е говорил за него.

Авраам остана верен на Господа и вършеше това, което Господ иска. Света не иска да върши това.

20 И рече Господ: Понеже викът на Содома и Гомора е силен и, понеже грехът им е твърде тежък,

Грехът им е много голям!

21 ще сляза сега и ще видя дали са сторили напълно според вика, който стигна до Мене; и ако не, ще узная. 22 Тогава мъжете, като се обърнаха от там, отидоха към Содом. Но Авраам още стоеше пред Господа.

Пред кого стоеше все още Авраам-пред Господа.

23 И Авраам се приближи и рече: Ще погубиш ли праведния с нечестивия? 24 Може да има петдесет праведника в града; ще погубиш ли мястото, не ще ли го пощадиш, заради петдесетте праведника, които са в него? 25 Далеч от Тебе да сториш такова нещо, да убиеш праведния с нечестивия, така щото праведният да бъде като нечестивия! Далеч от Тебе това! Съдията на цялата земя няма ли да върши правда?

Авраам знаеше, кой стои пред него. Но нека видим,дали Отец съди или Сина съди-Йоан 5 глава

22 Защото, нито Отец не съди никого, но е дал на Сина да съди всички,

Ето отговора на въпроса ни. Отец не съди никого, но е дал това право на Исус Христос.

23 за да почитат всички Сина, както почитат Отца. Който не почита Сина, не почита Отца, Който Го е пратил.

Трябва да почитате и Сина и Отец!

26 Защото, както Отец има живот в Себе Си, също така е дал и на Сина да има живот в Себе Си; 27 и дал Му е власт да извършва съдба, защото е Човешкият Син.

Именно Исус ще съди в съдният ден. Защото дойде и беше човек като един от нас. Римляните 14 глава

10 И тъй, ти защо съдиш брата си? а пък ти защо презираш брата си? Понеже ние всички ще застанем пред Христовото съдилище. 11 Защото е писано: - "Заклевам се в живота Си, казва Господ че всяко коляно ще се преклони пред Мене, И всеки език ще славослови Бога".

И това е факта. Сега вече можем да разберем Йоан 8 глава

56 Баща ви Авраам се възхищаваше, че щеше да види Моя ден; и видя го и се зарадва.

Авраам видя бъдещето

57 Юдеите Му рекоха: Петдесет години още нямаш, и Авраам ли си видял? 58 Исус им рече: Истина, истина ви казвам, преди да се е родил Авраам, Аз съм.

Исус е сътворил всичкото.

59 Тогава взеха камъни да хвърлят върху Му; но Исус се скри и излезе от храма, [минавайки през сред; и така си отиде].

Те не разбираха какво са писали пророците. Йоан 5 глава-това е Бога, който изведе Израел от Египет, преди да дойде на земята в плът.

37 И Отец, Който Ме е пратил, Той свидетелствува за Мене. Нито гласа Му сте чули някога, нито образа Му сте видели.

Просто исках да ви напомня това. Изход 24 глава-сега вече ще знаем, кой е бил с тези старейшини

1 Рече още на Моисея: Възкачете се към Господа, ти и Аарон, Надав и Авиуд, и седемдесет от Израилевите старейшини, и поклонете се от далеч; 2 само Моисей ще се приближи при Господа, а те не ще се приближат, нито ще се възкачат людете с него. 9 И тъй Моисей и Аарон, Надав и Авиуд и седемдесет от Израилевите старейшини се възкачиха горе. 10 И видяха Израилевия Бог: под нозете Му имаше като настилка от сапфир, чиято бистрота беше също като небе.

Кого са видели те-Бога на Израел-Исус Христос, преди да дойде в плът. Никой не е виждал никога Отец.

11 Но Той не тури ръка на благородните от израилтяните. И те видяха Бога, и там ядоха и пиха. 12 Тогава рече Господ на Моисея: Ела горе при Мене на планината и стой там; и ще ти дам каменните плочи, закона и заповедите, които съм написал, за да ги поучаваш.

Исус е нписал 10 заповеди. Каза-ако ме обичате, пазете заповедите ми и това важи и днес. Но света не иска да ги пази. И ще прочетем и какво ще стане с тях. 1 Коринтяни 10 глава

1 Защото, братя, желая да знаете, че, макар да са били бащите ни всички под облака, и всички да са минали през морето,

Изход 14 глава ви показва това

2 и в облака и в морето всички да са били кръстени от Моисея, 3 и всички да са яли от същата духовна храна, 4 и всички да са пили от същото духовно питие, (защото пиеха от една духовна канара, която ги придружаваше; и тая канара бе Христос),

Точно така-Исус преди да дойде в плът е този, който изведе Израел от Египет

5 пак в повечето от тях Бог не благоволи; затова ги измори в пустинята. 6 А в тия неща те ни станаха примери, та да не похотствуваме за злото, както и те похотствуваха. 7 Нито бивайте идолопоклонници, както някои от тях според писаното: "Людете седнаха да ядат и да пият, и станаха да играят". 9 Нито да изпитваме Господа, както някои от тях Го изпитаха, и погинаха от змиите.

И всичко това е написано за нас-за да ни е пример. Но човекът все още нарушава всичките заповеди на Господа. Осия 5 глава

4 Делата им не ги оставят да се върнат при своя Бог; Защото блуднически дух има дълбоко в тях, И те не познават Господа. 9 Ефрем ще запустее в деня, когато бъде изобличен; Обявих между Израилевите племена онова, което непременно ще стане,

Пророците са записали Божието Слово и нека видим какво са записали те-Осия 12 глава

9 А Аз съм Господ твой Бог от времето, когато беше ти в Египетската земя; Пак ще те заселя в шатри Като в празнични дни.

Прочетохме това вече дори писано от Павел

10 Говорих още и чрез пророците, И явих им много видения; И чрез думите на пророците служих си със сравнения.

Кой е говорил чрез пророците-именно Исус Христос. 1 Петрово 1 глава

9 като получавате следствието на вярата си, спасението на душите си.

Исус каза, че трябва да устоим до края

10 За това спасение претърсиха и изследваха пророците, които пророкуваха за благодатта, която бе назначена за вас; 11 като издирваха, кое или какво време посочваше Христовият Дух, който беше в тях, когато предизвестяваше Христовите страдания, и след тях славата.

Христовият Дух-това е Словото, което той говореше на пророците. Исаия 7 глава. Много хора имат проблем с това-девица да зачене.Но ако Господ е направил земята и всичко на нея и небето и всичко там, то какъв е проблема да направи девица да зачене? Вие вярвате в Рудолф и Санта Клаус.... Летящи елени

10 И Господ говори още на Ахаза, казвайки: 11 Поискай си знамение от Господа твоя Бог; Искай го или в дълбината или във висината горе. 12 Но Ахаз рече: Не ща да искам, Нито ще изпитам Господа. 13 И Исаия рече: Слушайте сега, доме Давидов; Малко нещо ли ви е да досаждате на човеци, Та ще досаждате и на моя Бог? 14 Затова сам Господ ще ви даде знамение: Ето, девица ще зачне и ще роди син, И ще го нарече Емануил.

Това дойде от Господ лично. Знака показва нещо важно. Каза, че никой мъж няма да се докосне до Мария, но той ще дойде чрез нея. Да видим дали това се е изпълнило-Матей 1 глава

18 А рождението на Исуса Христа биде така: след като бе сгодена майка му Мария за Иосифа, преди да бяха се съединили тя се намери непразна от Светия Дух.

Пророка беше казал това

19 А мъжът й Иосиф, понеже беше праведен, а пък не искаше да я изложи, намисли да я напусне тайно. 20 Но, когато мислеше това, ето, ангел от Господа му се яви насъне и каза: Иосифе, сине Давидов, не бой се да вземеш жена си Мария; защото зачнатото в нея е от Светия Дух. 21 Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им. 22 А всичко това стана за да се сбъдне реченото от Господа чрез пророка който казва: 23 "Ето девицата ще зачне и ще роди син; И ще го нарекат Емануил" (което значи, Бог с нас). Господ дойде като човек на земята.

И ето сега потвърждението на същото-Лука 2 глава

21 И като се навършиха осем дни и трябваше да обрежат Детенцето, дадоха Му името Исус, както беше наречено от ангела преди да е било зачнато в утробата. 25 И ето, имаше в Ерусалим един човек на име Симеон; и тоя човек бе праведен и благочестив, и чакаше утехата на Израиля; и Светият Дух беше в него. 26 Нему бе открито от Светия Дух, че няма да види смърт докле не види Христа Господен. 33 А баща Му и майка Му се чудеха на това, което се говореше за Него. 34 И Симеон ги благослови, и рече на майка Му Мария: Ето, това детенце е поставено за падане и ставане на мнозина в Израиля, и за белег, против който ще се говори;

Хората говорят портив това знамение и днес. Но е истината от Бога. Да видим друг пророк говорил за рождението на Исус-Исаия 9 глава

6 Защото ни се роди Дете, Син ни се даде; И управлението ще бъде на рамото Му; И името Му ще бъде: Чудесен, Съветник, Бог могъщ, Отец на вечността, Княз на мира.

Внимавайте какво четете! И ето-пише дори и за второто му идване, когато Исус ще управлява земята. И той нее Отец, но е нашият Отец.

7 Управлението Му и мирът непрестанно ще се увеличават На Давидовия престол и на неговото царство, За да го утвърди и поддържа, Чрез правосъдие и чрез правда, от сега и до века. Ревността на Господа на Силите ще извърши това.

Ще седи на трона на Давид и ще управлва цялата земя. И ще има мир на земята. Лука 1 глава-същият Бог е в Старият и в Новият Завет!

26 А в шестия месец ангел Гавриил бе изпратен от Бога в галилейския град наречен Назарет, 27 при една девица, сгодена за мъж на име Иосиф от Давидовия дом; а името на девицата бе Мария. 31 И ето, ще зачнеш в утробата си и ще родиш син, Когото ще наречеш Исус. 32 Той ще бъде велик, и ще се нарече Син на Всевишния; и Господ Бог ще Му даде престола на баща Му Давида.

Господ обеща на Давид, че от неговото поколение ще дойде и ще управлява земята завинаги.

33 Ще царува над Якововия дом до века; и царството Му не ще има край.

Римляните 1 глава

1 Павел, слуга Исус Христов, призван за апостол, отделен да проповядва благовестието от Бога, 2 (което по-напред Той беше обещал чрез пророците Си в светите писания),

Тогава хората са разбирали пророците. Днес за съжаление дори и не ги четат.

3 за Сина Му нашия Господ Исус Христос, Който по плът се роди от Давидовото потомство, 4 а по Дух на светост биде със сила обявен като Божий Син чрез възкресението от мъртвите;

Когато Исус възкръсна от мъртвите, каза, че е получил всяка власт-без изключение.

5 чрез Когото получихме благодат и апостолство, та в Неговото име да привеждаме в послушност към вярата човеци от всичките народи;

Те не искат да се подчинят на Исус. Нека видим нещо от писаното в Старият Завет и да видим, дали се е изпълнило-Данаил 9 глава

21 дори още като говорех в молитвата, мъжът Гавриил, когото бях видял във видението по-напред, като летеше бързо се приближи до мене около часа на вечерната жертва. 22 И вразуми ме като говори с мене, казвайки: Данииле, сега излязох да те направя способен да разбереш. 24 Седемдесет седмици са определени за людете ти и за светия ти град за въздържането на престъплението, за довършване греховете, и за правене умилостивение за беззаконието, и да се въведе вечна правда, да се запечата видението и пророчеството, и да се помаже Пресветият.

Да се помаже Христос.

26 И подир шестдесет и две седмици Месия ще бъде посечен, и не ще има кои да Му принадлежат; и людете на княза, който ще дойде, ще погубят града и светилището; и краят му ще го постигне чрез потоп; и до края на войната има определени опустошения.

Исус не умря поради негови грехове, но поради нашите. Нека видим за кого пише Данаил-Исаия 64 глава

4 Защото от древността не се е чуло, До уши не е стигнало, Око не е видяло друг бог, освен Тебе. Да е извършил такива дела за ония, които го чакат. 5 Посрещаш с благост този, който радостно върши правда, Дори ония, които си спомнят за Тебе в пътищата Ти; Ето, Ти си се разгневил, защото ние съгрешихме; Но в Твоите пътища има трайност, и ние ще се спасим.

Ние всички сме съгрешили и затова е ясно-Данаил не пише за обикновен човек. Но кой е най-светият тогава за когото пише Данаил-Матей 3 глава

1 В ония дни дойде Иоан Кръстител и проповядваше в Юдейската пустиня, като казваше: 2 Покайте се понеже наближи небесното царство. И ако не се покаем-дори и днес-нямаме и шанса 7 А като видя, че мнозина от фарисеите и садукеите идеха да се кръстят от него, рече им: Рожби ехиднини! кой ви предупреди да бягате от идещия гняв?

Хората не искат да се подчинят на Господа.

8 Затова, принасяйте плодове достойни за покаяние; 11 Аз ви кръщавам с вода за покаяние; а Оня, Който иде след мене, е по-силен от мене, Комуто не съм достоен да поднеса обущата; Той ще ви кръсти със Светия Дух и с огън.

Йоан не е достоен дори да поднесе обувките на Исус? Точно така.

12 Лопатата е в ръката Му, и Той здраво ще очисти гумното Си, и ще събере житото Си в житницата, а плявата ще изгори в неугасим огън. Исус ще отдели житото от плевелите и ще изгори плевелите 13 Тогава идва Исус от Галилея на Иордан при Иоана за да се кръсти от него. 14 А Иоан Го възпираше, казвайки: Аз имам нужда да се кръстя от Тебе, и Ти ли идеш при мене? Но Господ ни дава пример тук! 15 А Исус в отговор му рече: Остави Ме сега, защото така ни е прилично да изпълним всичко що е право. Тогава Иоан го остави. 16 И като се кръсти, Исус веднага излезе от водата; и, ето, отвориха Му се небесата, и видя Божият Дух, че слиза като гълъб и се спускаше на Него;

Това е момента когато Отец го помаза!

17 и ето глас от небесата, който казваше: Този е възлюбеният Ми Син, в Когото е Моето благоволение.
Нека видим какво казва Давид за това-Псалм 45

1 За първия певец, по Криновете: псалом за Кореевите синове. Поучение. Песен на любовта. От сърцето ми извира блага дума. Аз разказвам делата си на Царя; Езикът ми е перо на бързописец. 2 Ти си по-красив от човешките чада; На устата Ти се изля благодат; Затова те благослови Бог до века. 3 Препаши меча Си на бедрото Си Силни, Славата Си и величието Си; 4 И във величието Си язди победоносно В полза на истината и кротостта и правдата; И Твоята десница ще Те предвожда към страшни неща.

В Откровението ще видим,че ще стане и ще дойде на бял кон.

5 Стрелите Ти са остри, Забиват се в сърцата на царските врагове; Племена падат пред Тебе.

Той ще се бие с човеците в долината на Магедон.

6 Твоят престол, Боже, е до вечни векове; Скиптърът на Твоето царство е скиптър на правота.

Трона на кого-на Бога! И кой го е помазал-Отец! Ето ги двамата тук. Бог-Отец и Бог-Син. И ето-Бог-Син е главата на Църквата. Точно така-Исус Христос е. Е ако Отец го нарича Бог, то той е Бог. Евреите 1 глава

6 А когато пък въвежда Първородния във вселената, казва: - "И поклонете се Нему, всички Божии ангели".

Исус Христос е Бог и всичките ангели са му подчинени.

7 И за ангелите казва: - "Който прави ангелите Си силни като ветрове, И служителите Си като огнен пламък"; 8 А за Сина казва: - "Твоят престол, о Боже, е до вечни векове; И скиптърът на Твоето царство е скиптър на правота.

Ето какво пише в Псалмите.

9 Възлюбил си правда, и намразил си беззаконие; За това, Боже, Твоят Бог Те е помазал с миро на радост повече от Твоите събратя".

Бог-Отец е помазал Бог-Син и ето, той има цялата власт, както е имал преди да дойде в плът.
Деянията 2 глава

29 Братя, мога да ви кажа свободно за патриарха Давида, че и умря и биде погребан, и гробът му е у нас до тоя ден. 30 И тъй, понеже беше пророк, и знаеше, че Бог с клетва му се обеща, че от плода на неговите чресла [по плът ще въздигне Христа, да Го] постави на престола му, Като доъде отново на земята, Исус ще седне на трона на Давид 32 Тогова Исуса Бог възкреси, на което ние всички сме свидетели. 33 И тъй, като се възвиси до Божията десница, и взе от Отца обещания Свети Дух, Той изля това, което виждате и чувате. 34 Защото Давид не се е възнесъл на небесата; но сам той казва: - "Рече Господ на Моя Господ: Седи отдясно Ми, 35 докле положа враговете Ти за Твое подножие".

И сега Исус седи от дясно на Отец докато враговете му бъдат положени под нозете му.
Матей 25 глава

31 А когато дойде Човешкият Син в славата Си, и всичките [свети] ангели с Него, тогава ще седне на славния Си престол.

Става въпрос за второто идване на Господа
Псалм 110-Господ ще се разправи с враговете си.

1 Господ рече на моя Господ: Седи отдясно Ми Докле положа враговете ти за твое подножие.

И за сега това е още в сила

5 Господ, стоящ отдясно ти, Ще порази царя в деня на гнева си. 6 Ще извърши съд между народите, ще напълни земята с трупове, Ще смаже главата на неприятелите по широкия свят.

Това идва и явно скоро. И Господ ще напълни земята с труповете на враговете си.
Откровението 19 глава

11 След това видях небето отворено, и ето бял кон, и Оня, Който яздеше на него, се наричаше Верен и Истинен, и съди и воюва праведно. 12 Очите Му бяха огнен пламък, на главата Му бяха много корони и носеше написано име, което никой не знаеше, а само Той; 13 и беше облечен в дреха, попръскана с кръв; и името Му беше Божието слово. 14 И небесните войски, облечени в бял и чист висон, следваха подир Него на бели коне. 15 Из устата Му излизаше остър меч, за да порази с него народите; и Той ще ги управлява с желязна тояга и ще стъпче лина на лютия гняв на Бога Всемогъщий.

Това, което прочетохме в Старият Завет-ще се изпълни и ето го писано в Новият.

16 И на дрехата и на бедрото Му имаше написано име: Цар на царете, и Господ на господарите. 17 После видях един ангел, стоящ в слънцето; и, извиквайки със силен глас, каза на всичките птици, които летят посред небето: Дойдете, събирайте се за великата Божия вечеря, 18 за да ядете месата на царе и месата на хилядници, месата на юнаци и месата на коне и на ония, които яздят на тях, дори месата на всичките човеци, свободни и роби, малки и големи. 19 И видях звяра и земните царе и войските им събрани да воюват против яздещия на коня и против Неговото войнство.

Погрешно движение!

20 И звярът биде уловен, и с него лъжепророка, който бе извършил пред него знаменията, с които измами ония, които бяха приели белега на звяра, и които се покланяха на неговия образ; те двамата бяха хвърлени живи в огненото езеро, което гори с жупел. 21 А останалите бидоха избити с меча на яздещия на коня, с меча, който излизаше от устата Му. И всичките птици се наситиха от месата им.

И това е, което ще направи Господ Исус като дойде отново. Михей 4 глава

1 А в послешните дни Хълмът на дома Господен Ще се утвърди по-високо от всичките хълмове, И ще се издигне над бърдата, И племена ще се стекат на него.

Това е правителството на Господа в Ерусалим.

2 И много народи ще отидат и ще рекат: Дойдете да възлезем на хълма Господен, В дома на Якововия Бог; Той ще ни научи на пътищата Си, И ние ще ходим в пътеките Му; Защото от Сион ще излезе поуката, И словото Господно от Ерусалим. 3 Бог ще съди между много племена, И ще решава между силни народи до далечни страни; И те ще изковат ножовете си на палешници, И копията си на сърпове; Народ против народ няма да дигне нож, Нито ще се учат вече на война. 6 В оня ден, казва Господ, Ще събера куцата, И ще прибера изтласканата и оная, която съм наскърбил; Става въпрос за нас-за Израел.

Защото Господ ни отхвърли от земята ни, поради нашето неподчинение.

7 Ще направя куцата да оцелее, И отхвърлената надалеч да стане силен народ; И Господ ще царува над тях в хълма Сион От сега и до века.

Господ ще управлява света завинаги.

8 И ти, крепост на стадото, Укрепление на сионовата дъщеря, В тебе ще се върне предишната власт, Да! ще дойде царството на ерусалимската дъщеря.

Сина ще управлява света и после ще го предаде на Отец. И Царството идва на тази земя!

Благодаряви за вниманието!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2173182
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031