Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2012 18:08 - Светът в навечерието на второто пришествие
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 7635 Коментари: 21 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сестри и братя,
Новините от днес-такива, каквито са.
Токио е застрашен от силно земетресение, което ще разруши града. Още не е станало, но го предричат. Кредитната агенция Муди понижи кредита на Германия и Холандия, а Испания е пред пълен фалит... В същото време Германия не иска да помага повече на Гърция, а има и сведения, че златото в света е на привършване... Всъщност-вижте сами новините!
Отделно, че Иран се готви за война, а Сирия е пред гражданска война-която така и така си се води вече. Опасяват се за химическите оръжия на Садат.
Сестри и братя-не зная как да го кажа по-ясно: светът е пред невероятни събития и ние ще сме им свидетели!
Исус е почти на прага!
Следват глад, болести, войни, размирици... И после-3.5 години Велика Скръб.
Като видите нов папа във Ватикана и тези в Израел да започват отново жертвоприношенията и да построят Третият Храм, знайте, че светът няма никакво време. Папата от Ватикана ще седне в Храма където не подобава да бъде на първо място, а там ще го поставят войските на ЕС-Матей 24 глава-той е мерзостта, която запустява-и ще се обяви за бог. Ще започнат тези 3.5 години Велика Скръб, каквато никога не е имало в света, нито ще има вече-отново Матей 24 глава. Писал съм доста по тези неща, но сега искам да ви предупредя: каквото и да става с вас, дори и да ви убият, в никакъв случай не се съгласявайте да ви поставят знака на дясната ръка или на челото!! Много грехове ще бъдат простени на човеците, но този-не! 
Но вижте-има си ред на изпълнението на събитията! И нищо не може да се случи докато не е станало предишното! За това постоянно ви предупреждавам, за това, което иде. Защото аз съм поставен за страж, който трябва да вика към хората когато иде опасност! И ето-казвам ви, че опасността е на прага! И всеки, който призове Божието Име-което е Исус, ще спаси себе си, като пази дори и до края това, което Исус изисква от нас.
Някои си мислят, че тези неща не са реални... Че няма да се случи нищо с тях, че всичко това се отнася до други хора и народи.
Сестри и братя-не лъжете себе си! Това, което иде в света ще засегне абсолютно всички хора-навсякъде!!! В числото на "всички хора" сте и вие-нали?! Идват страшни времена! Когато баща ще предадат синовете си и синове-бащите си, само за парче хляб. Хората ще ядат хора... Идват нечувани мерзости и ужаси! И ако някой си мисли, че ще остане настрана от всичко това-само лъжете себе си! Парите ви няма да ви помогнат! Когато Европейският Съюз завладее Арабският свят и после реши да приобщи и Русия към себе си, тогава ще стават невероятни чудеса. И когато тези 200 милиона войници тръгнат от север и изток-Руснаци, Китайци, Монголци и всичките бивши народи на СССР, къде мислите, че ще минат? Дали България не седи на пътя към... Ерусалим? Защото там ще бъде последната битка, в която Исус ще реши, кой ще управлява тази земя-човека или Бог! На север от Ерусалим е Армагедон-там ще отидат тези 200 милиона да се бият с предполага се подобен номер войски. Как ще се съберат в тази долина-не знаем, но Библията не греши! И от там няма да излезе нито един войник, защото Исус ще ги унищожи-вижте Захария 14 глава. Но когато минават по земята-ще е страшно! Библията е ясна-никой няма да може да ги спре. Дори и злато ще им предложат, но те няма да го искат! И когато от тях падат мнозина, ще е като че не е паднал нито един-така много ще са.
Та ако някой мисли, че парите му ще го спасят-само лъжете себе си! Това е армията на Бога-и не защото са праведни или вярват в Бога-не! Но защото са страшни бойци! И Бог ще накаже света чрез тях.
Тези неща не ви се вярват-огледайте се и вижте какво става днес в света! То има ли влияние върху вас, върху държавата, в която сте или не? 

Ето новините-на английски са... На тази страница можете да следите всички най-нови новини така, както са всеки ден от понеделник до петък. И вие сами решете: по-добре ли става всичко в този свят или по-зле? 

http://www.trunews.com/



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. bojiislujitel - Сестри и братя, Новините от днес...
25.07.2012 16:49
Сестри и братя,
Новините от днес-каквито са.
17 Европейски експерти са подписали документ, в който посочват, че ЕС е пред голяма катастрофа и явно скоро.
Още-очаква се фалит на Испания и то съвсем скоро. Поради това и Италия е застрашена-кредита й отива на над 5 процента, което е много голям проблем!
Муди намаляват рейтинга на организацията, която трябва да помага финансово на ЕС. В същото време Германия се "задъхва" и самите Дойче Веле казват, че се очаква спад в растежа й.
Гърция евентуално ще излезе от еврото-това ще е голям удар за всички държави на ЕС.
Англия има над 18000 воници които ще "пазят" олимпиадата... То олимпийските игри ли ще са или военни учения?
Китай са добили 355 тона злато, но освен това купуват всичкото злато до което могат да стигнат.
Сушата в САЩ ще доведе до големи размирици и вероятно-войни на много места в света.
Все подобни новини...

http://www.trunews.com/
цитирай
2. lightsaber123 - Това, с извинение са куп конски акита
26.07.2012 10:31
Много се уплаших... брррр. Това са нормални процеси. Сигурно в навечерието на всяка голяма война християните са прогнозирали скорошно идване на техния христос, което впоследствие се оказва една ГОЛЯМА КРЪГЛА ИЗМАМА.

Даже във вашата книжка с приказки пише, че много ще са лъжепророците. Това е една от малкото истини, които откривам там.

Разчитате на страха на хората за да ги манипулирате. Истината е че трябва да живеем сега и само сега за момента, защото никой не е вечен.

цитирай
3. bojiislujitel - Ной и синовете му са строили ковчега ...
26.07.2012 14:51
Ной и синовете му са строили ковчега за... 100 години. През това време мнозина са били тези като вас, дето са се подигравали поради невежеството си, но после водата е дошла и къде са те?
А е много тъжно да се мисли, че този живот сега е основното, което ще имаме. Вие разбира се не знаете, но всеки, който се е родил, ще живее вечно. Въпроса е само-къде! И понеже разбирам, че нямате понятие, ще кажа само това-има само две възможности: вечен живот като син/дъщеря на Бога; вечен "живот" в огненото езеро-което е наречено втората смърт. Защото от него излизане няма. Е, избора разбира се е личен...
цитирай
4. lightsaber123 - Я е било така, както го пише във вашата библия, я не
26.07.2012 16:39
Има само живот, и нищо повече освен живот. Смърт не съществува. Ад и рай не съществуват, сатана и бог също. Вашият бог е измислен, религията ви насилствена и манипулативна. Нищо не може да ме накара да падна на вашето равнище. Невежите и лъжепророците сте вие. Религията ви е мракът, който обгръща душите на хората и ги експлоатира. Същата работа е с исляма и юдаизма - не са по-различни от вас. Вълци в овчи кожи. Крадци на души. Нямам какво повече да добавя, за да изразя по-добре отношението си към вашата религия. Такива лъжепророчества са правени и ще се правят от хора, които се надяват на страха и други долни чувства у хората, за да извличате полза. Радвам се за себе си, че я нямам тази зараза.
цитирай
5. bojiislujitel - Да, брате-религиите са точно та...
26.07.2012 19:09
Да, брате-религиите са точно такива-абсолютно всичко, което каза за тях е вярно!
И тези които са ги създали и ги използуват-използуват ги за да управляват масите!
Напълно съм съгласен с тебе-това е факта!

Библията не е религия!
Но разбира се-ако човек няма и понятие по този въпрос-ще продължи да си подсвирва...
Библията е начин на живот!
Е, надявам се да съм те накарал ако не друго, поне да се замислиш, брате. Па огледай се и виж-какво става днес в този наш свят? Всичко върви от добро към по-добро или обратното?
Ха със здраве! И аз също се радвам, че нямаш заразата на религиите. Но това е всичко... Нямаш и истината, брате. Имаш част от нея, но това не важи в случая. С две думи-не знаеш дори, защо живееш. Ей това е тъжно!
цитирай
6. lightsaber123 - "Е, надявам се да съм те нак...
26.07.2012 20:50
"Е, надявам се да съм те накарал ако не друго, поне да се замислиш, брате. "

Винаги съм замислен.

"Всичко върви от добро към по-добро или обратното?"

Не казвам, че върви от добро към по-добро - не мога да твърдя подобно нещо, тъй като добро и зло не съществуват. Всичко е такова, каквото е. Нито повече, нито по-малко.

"Нямаш и истината, брате. Имаш част от нея, но това не важи в случая."

Истината не е достояние на този свят, докато има хора, които я изкривяват.

Много добре знам защо живея. Живея за да се забавлявам. Знам и кой съм и за какво съм тук. Аз съм този, който е. Тук съм за да се забавлявам. В моя живот няма място за тъга. Всичко е празник. Живея всеки ден като изключителен. В момента в който си тръгна оттук няма да има за какво да съжалявам, дори и да е сега.

Пожелавам ти и ти да живееш така, а не в тъмнина. Пожелавам го на всички. Уви. Само някои от хората живеят СЕГА, без вчера, без утре. Аз си отивам от този свят лека полека с всеки дъх, който поемам, както и всички хора. Нямам намерение да си губя времето в празни приказки и страх, вместо да си прекарвам времето отлично, в забавление и ХАКУНА МАТАТА.
цитирай
7. bojiislujitel - Лекомислието не е добро нещо. . . Но ...
27.07.2012 00:43
Лекомислието не е добро нещо... Но пък всеки сам определя, как ще прекарва вечността!
Разбира се, че е тъжно-ти всеки дун умираш...
Аз всеки ден съм с надеждата, че ще жинвея вечно и поради това върша това, което е определено.
Ти явно си доста млад... За това не знаеш, че живота отминава като миг, защото е наистина само миг! Но говоря за живота, който ни е даден за да бъдем проверени за какво ставаме.
Пак ще кажа-избора си е твой, но след като си се родил-я явно си се родил, щото ми пишеш тук..., то ще живееш вечно. Искаш или не! Проблема, който имаш е-все още не разбираш това и не ти е ясно, че има само два избора. Съответно не са ти ясни!
Но, както и да е-прочел си това, което съм представил-семенцето вече е в съзнанието ти! Ти вече никога няма да бъдеш същият! Защото винаги вече ще има едно съмнение-ами ако не е така, както си го мисля?
цитирай
8. bojiislujitel - Сестри и братя, Новините от дн...
27.07.2012 03:27

Сестри и братя,
Новините от днес-такива каквито са.
Иран се заканва на САЩ-ако продължават да ги атакуват с вирусни програми, ще им счупят зъбите...
Кредитната Компания Муди понижи кредита на 17 Германски банки!
Гърция се клати а така е и Испания-въпрос на кратко време е.
А Джералд Селенте открито заявява, че банкерите обират света посред бял ден.
Утре започва Олимпиадата... Дали всичко ще мине гладко-дано! Но ако сте на ти с английски-я, чуйте интервюто от мисля понеделника-или вторника! И двете са страхотни.

http://www.trunews.com/






TruNews - Christian news network

www.trunews.com

TruNews is the only nightly newscast reporting the countdown to the Second Coming of Jesus Christ
цитирай
9. lightsaber123 - Не е тъжно, че със всяко дихание си отиваме от този свят
27.07.2012 06:06
Това си е в реда на нещата. Аз съм на 44 години. Бях християнин около 10 години. Чел съм ви библията стария и новия завет неколкократно. Твърде черногледо е от твоя страна да твърдиш, че имаме два избора. Целия живот е съвкупност от много, много, много избори. Така е, всички ние живеем вечно, макар и не под същата форма. Никакво семенце не си посадил :))) аз съм изкоренил всички семенца. Направо пръскам с обезлесител :))) Нямам никакво съмнение по въпроса. Нямам въпроси, на които да си отговарям. Пиша тук, само поради причината, че ме дразнят подобни писания като вашата статия. Нищо повече. Аз не ви търся. Няма да ви търся поради причините, които вече ви описах - няма как да падна на по-долно равнище и да манипулирам хората използвайки страха им. Не мога да причинявам това на хората. Твърде добър и честен съм. Не мога да предавам лъжовни неща, представяйки ги като истина.

Това е.
цитирай
10. bojiislujitel - Това, което представих е именно във ...
27.07.2012 16:33
Това, което представих е именно във връзка с това, което е писано в Библията. Е как така си чел Библията няколко пъти и не знаеш тези неща?... Дали си я чел-дори и един път? Лично аз се съмнявам. Библията не учи никого на нещо лошо! Напротив-Библията ни учи как да живеем прекрасно, без да вършим каквото и да е зло на другите! И ако ти пазиш Закона и аз пазя Закона на Бога, и всички хора са така, то този свят ще е утопия.
Но още от първото нещо, което ти писа, брате, разбрах, че наистина не си наясно, защо живееш...
Каквото и да пишеш вече, все едно е-Исус каза, че всяко коляно ще се преклони пред него-ти нали си в това число?... Ще се преклониш пред Исус.
Бил си добър, казваш-самият Исус когато един човек му каза , че е добър, отрече и каза-има само един добър-Отец! Но ти си "добър"... Дефинирай какво е добро!!! Дай ми дефиниция за "добър"!!! Можеш ли?
А сега нека ти обясня, защо си писал тук-защото нещо те е подразнило. Нещо, което е "почесало" съзнанието ти и ти е казало-а ако не е така, както си го мисля аз? Иначе защо ще пишеш-казваш си: "още един луд" и отминаваш! Разбираш ли, колко е простичко?
А сега-на 44 години си, но не знаеш още какво е този живот и защо живееш? Странно... Виж сега, брат-аз съм само онзи страж за който пише Езекил-нали твърдиш, че си чел Библията-кой ли беше пък този Езекил?... Както и да е-та моята роля е да предупредя хората за идещата опасност, за гнева на Исус, който скоро ще се излее на тази земя. А кой какво ще прави с тази информация-това не е мой проблем! Който се спаси, като се обърне към Бога на живота-прекрасно! Който не желае-кръвта им ще бъде на техните си глави!
Това е всичко. Ха със здраве!
цитирай
11. lightsaber123 - Библията не е еталон за истина
27.07.2012 17:22
Оттам идва неразбирателството помежду ни. Ти я приемаш безпрекословно, а аз критично. Аз не лъжа, да ме прощаваш. Когато казвам, че съм я чел - можеш да ми вярваш, пък и не е толкова от голямо значение дали съм я чел или не. Така или иначе не я признавам. Не ме принуждавай да вадя цитати от библията ви и да ви покажа дали учи на добро. Да това за Исус, че всички ще му се преклонят, че ще го види всяко око и т.н. ОК. Но това го пише само в библията - не е гаранция за истинност. Така че отсега мога да ти кажа - няма да се преклоня пред никой съществуващ или несъществуващ бог. Няма да има нужда. Ако има бог или някакво божество или както го наречеш и той е наистина могъщ - няма как да има нужда от моето преклонение. Няма защо да изисква каквото и да е от мен, защото има всичко необходимо.

Добро е когато не лъжеш хората, когато не злоупотребяваш с тях, не ги заблуждаваш, само защото вярваш в нещо - това са една малка част от добрините. Добро е също да оставя всеки да си следва пътя по който е поел без да му се натрапвам, без да се опитвам да го променям, което би било насилие. Има още много признаци за доброто и бих казал че ги притежавам почти всичките. Почесва ме това, че по нета плъзнаха всякакви слухове и псевдопророчества, че краят е близо. От това по-лековерните хора се плашат, а когато някой е уплашен става лесна мишена за манипулация - например за спасение на душата.

Много добре знам защо живея. Живея за да се забавлявам - това вече го уточних. Животът е майтап работа защо да не му се наслаждавам с усмивка, което и правя. Живея всеки ден като за последно, защото не се знае кога ще напусна този свят. А ако има все пак някакъв бог отвъд, който иска да му се прекланям - БОГ ДА МУ Е НА ПОМОЩ :)))
цитирай
12. bojiislujitel - Цитати всеки, дето знае поне малко ...
28.07.2012 00:21
Цитати всеки, дето знае поне малко компютъра може да вади.
Да знае какво цитира-малцина са! Ти определено не си от тях.
Значи това било добро-един ден един "добър" може да се намери, дето да иска да те убие-от доброта... И по този въпрос никога не си бил наясно, брат!
Живееш или си въобразяваш, че жшивееш, щото и с това не си наясно-това отминава, като миг е и после ще му мислиш, но ще е късно! Имаш шанса, но явно не го разбираш.
Останалото е така тъжно, че няма дори и да се занимавам с него-съответно с тебе.
Остани си със здраве! И не чети неща които не са ти ясни след като не ги четеш за да ги разбереш! Приятелски съвет...
цитирай
13. lightsaber123 - Всичко ми е ясно
28.07.2012 06:25
Вие плашите лековерните. Използвате този страх за да трупате активи. Това си е чиста проба търговия. Грозна търговия.

Не искам да убивам никой. Това е просто опит да се застъпя за хората, които ви вярват.


Това е.
цитирай
14. bojiislujitel - Защо положението в света е такова? А ...
28.07.2012 15:50
Защо положението в света е такова? А наистина се влошава всеки ден!!
Защото хората нямат страх от Бога! А това е така, защото хората не знаят нищо за Бога. Кой е виновен за това-духовните им водачи! Наречени са попове, пастори, "бащи" и какво ли не, но са вълци в овчи кожи!
Виж света около тебе, брате и сам си отговори-дали е станал по-добър за последните 4 години или е станал по-зъл? Дали хомосексуалните движения са се увеличили или са намаляли? Дали икономическият растеж на народите се е увеличил или е намалял? Дали войните са се увеличили или са намаляли? Дали глада се е увеличил или е намалял? Дали престъпленията са се увеличили или са намалели? Дали морала на хората се е подобрил или се е влошил? Дали болестите в света са се увеличили или са намелели? Дали природните бедствия са са увеличили или са намалели? Дали вулканичната дейност се е увеличила или е намаляла? Дали пък земетресенията са се увеличили или са намалели?
Виж брате-невежеството не е добър съветник, а игноранството със сигурност води до лош край. И само човек, който лети някъде из облаците и никога не е стъпил на земята живее в измислен свят...
Ти не си наясно какво става около тебе, не си наясно, кое е добро и кое-зло, не си наясно с живота като цяло. Но си тръгнал да критикуваш човек, който представя фактите както са? Доста смешно...
Пак ще ти кажа: аз съм онзи страж, който предупреждава хората за идещата опасност. И ако те като чуят, решат да спасят себе си-добре! Изпълнил съм дълга си! Но ако чуят и не желаят да спасят себе си-както си ти-кръвта им ще е на техните глави, а аз съм чист от нея!
Не принуждавам никого да вярва в нищо! Спасението е лично дело и всеки сам трябва да го изработи с трепет и страх. Ти дори още нямаш и понятие за какво точно говоря... А всеки е длъжен сам/а да провери дали това, което представям е така или не е!
А Библията може да си я виждал някъде на картинка-дори да си я прелиствал-никога не ти е било ясно, какво е.

Ха със здраве!
цитирай
15. lightsaber123 - Светът е такъв, какъвто е
29.07.2012 08:27
Не се наемам да му давам оценка. Светът е нещо огромно и няколко локални конфликта не са нищо особено. Винаги е имало и ще има локални конфликти с много кръв, просто едно време не са чували изобщо за тях, за съжаление еволюцията се случва бавно и много хора са с първобитно мислене, та от там и войната. Сега на дневен ред са Иран и Сирия - там ще стане каквото ще стане - честно - изобщо не ме интересува :)) Ако нямаше медии - дори и ти нямаше да чуеш за тези конфликти и нямаше да си мислиш, че идва второто пришествие. Относно хомосексуалистите - нямам абсолютно никаква идея дали са се увеличили или са намалели, пък и не ме интересува. Вулкани и земетресения винаги е имало. Просто сега информацията тече свободно и научаваш за много неща за малко време. Това също допринася за апокалиптичните ти опасения. Виж, проблемите ни не са по-големи от "синапено зърно" във вселенски мащаб. Аз съм щастлив, богат и честит човек. Всичко в моя живот и живота на близките ми е наред. За мен това има първостепенно значение. Изобщо не ме интересува накъде върви светът - за мен времето е спряло. Такива стражи като теб е имало и преди столетия - и са си мислели че на еди коя си дата ще бъде второто пришествие. Та вие християните го чакате от 2000 години и все е скоро. Какво ти говори това?

Това е. Аз съм спасен по рождение както и всички хора, само дето някои хора като теб например не го осъзнават.
цитирай
16. анонимен - Религията е измама
29.07.2012 16:07
Вашият бог е измама, демоните са измама, раят е измама, адът е измама - вие сте измама. Няма черно и бяло, няма добро и зло, вие сте маши на властта.
цитирай
17. bojiislujitel - Не се наемам да му давам оценка. С...
30.07.2012 03:54
lightsaber123 написа:
Не се наемам да му давам оценка. Светът е нещо огромно и няколко локални конфликта не са нищо особено. Винаги е имало и ще има локални конфликти с много кръв, просто едно време не са чували изобщо за тях, за съжаление еволюцията се случва бавно и много хора са с първобитно мислене, та от там и войната. Сега на дневен ред са Иран и Сирия - там ще стане каквото ще стане - честно - изобщо не ме интересува :)) Ако нямаше медии - дори и ти нямаше да чуеш за тези конфликти и нямаше да си мислиш, че идва второто пришествие. Относно хомосексуалистите - нямам абсолютно никаква идея дали са се увеличили или са намалели, пък и не ме интересува. Вулкани и земетресения винаги е имало. Просто сега информацията тече свободно и научаваш за много неща за малко време. Това също допринася за апокалиптичните ти опасения. Виж, проблемите ни не са по-големи от "синапено зърно" във вселенски мащаб. Аз съм щастлив, богат и честит човек. Всичко в моя живот и живота на близките ми е наред. За мен това има първостепенно значение. Изобщо не ме интересува накъде върви светът - за мен времето е спряло. Такива стражи като теб е имало и преди столетия - и са си мислели че на еди коя си дата ще бъде второто пришествие. Та вие християните го чакате от 2000 години и все е скоро. Какво ти говори това?

Това е. Аз съм спасен по рождение както и всички хора, само дето някои хора като теб например не го осъзнават.


Имал съм възможност да видя не малка част от света-никак не е нещо огромно!
Брате-съвсем определено не си наясно нито със статистика, нито с история на света. Но понеже мислиш, че си наясно с тези неща-няма да ти отварям очите я. Твоето "щастие" е така кратко, че дори и не си струва да говоря за него, но щом така ти харесва-карай си така. Както вече ти казах-мисля два пъти: този живот сега е така кратковременен, че е като миг.
Но-както също вече казах: един ден ще разбереш, в каква заблуда си живял и ще съжаляваш, че си имал възможност, но си пропуснал момента.
цитирай
18. bojiislujitel - Вашият бог е измама, демоните са ...
30.07.2012 03:56
анонимен написа:
Вашият бог е измама, демоните са измама, раят е измама, адът е измама - вие сте измама. Няма черно и бяло, няма добро и зло, вие сте маши на властта.


Интересно-маши на властта? На коя точно? След като няма дори и черно и бяло-и власт няма!
Но явно тези неща са ви трудни за схващане... Е, някои предпочитат да си останат глупави-тяхно право си е де...
цитирай
19. lightsaber123 - Добре
30.07.2012 17:51
... :)
цитирай
20. bojiislujitel - Сестри и братя, Ако сте "на ...
05.08.2012 00:02
Сестри и братя,
Ако сте "на ти" с английски-я, вижте новините на трунюз от петъка! Нещата определено вървят в една посока-надолу!
http://www.trunews.com

цитирай
21. bojiislujitel - Сестри и братя-ако знаете англи...
19.08.2012 03:46
Сестри и братя-ако знаете английски-чуйте интервюто на ТруНюз от срядата! Ще ви покаже много реално нещата в света.
http://www.trunews.com
Трьбва да натиснете на микрофона горе в ляво и ще дойде нова страница с интервютата. Натиснете синият триъгълник-"плей"-под интервюто от сряда-с Джералд Селенте. Няма да съжалявате...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2187073
Постинги: 1221
Коментари: 1485
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930