Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 21:38 - Обява
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 1341 Коментари: 3 Гласове:
0



Сестри и братя,

Понеже тук не можете да пишете ако сте анонимни-явно така са решили администраторите на блога, ако желаете да обсъдим нещо във връзка с Библията, ако имате въпрос по дадена тема или част от нея или просто ако бихте искали да ми обясните, колко невеж съм по Божието Слово, заповядайте на форумите, където няма цензура-освен ако не е нещо, което е стриктно против правилата.
Не е дори нужно да се регистрирате там-направил съм потребителско име Guest и паролата е 12345. И ако и десет или двадесет човека искат да я ползуват в едно и също време-можете!
Ето ви адреса на форумите: http://geoelectron.11.forumer.com/index.php


Заповядайте на Форумите! Всички сте добре дошли! И докато спазвате елементарните правила и приличие в обществото-винаги ще имате полза от това място.

С уважение
Георги



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - ?
24.05.2011 00:04
?
цитирай
2. анонимен - ?
24.05.2011 01:07
"ако бихте искали да ми обясните, колко невеж съм по Божието Слово"

Всеки който желае може да прочете Библията и да вярва или да не вярва,но каквото и да прави няма ли любов към ближния си нищо не е и защо точно на вас трябва да се обяснява дали сте невеж или напротив?Кой сте вие?
А и тук като че ли никой не е забранил на анонимни да пишат.Стига да се спазва благоприличие.
цитирай
3. bojiislujitel - "ако бихте искали да ми обя...
24.05.2011 02:35
анонимен написа:
"ако бихте искали да ми обясните, колко невеж съм по Божието Слово"

Всеки който желае може да прочете Библията и да вярва или да не вярва,но каквото и да прави няма ли любов към ближния си нищо не е и защо точно на вас трябва да се обяснява дали сте невеж или напротив?Кой сте вие?
А и тук като че ли никой не е забранил на анонимни да пишат.Стига да се спазва благоприличие.


Това, което цитирате-просто се пошегувах-обичам да се шегувам понякога... Защото винаги се анмират хора които твръдят, че пиша неща дето нямат нищо общо с Библията, но когато ги поканя да ме упътят, защото искренно търся Бога и своето лично спасение-изчезват яко дим... От години е все така-и ако знаете колко много са се опитвали да ми показват колко много и в какво греша-но така и на разбрах до сега колко много и в какво.
Що се касае до анонимното писане на този точно блог-отидете на втората тема и вижте-цитирал съм някоя сестра-или брат, които ми писаха нещо анонимно и после ги изтриха. А и аз им бях отговорил-анонимно, за да видя какво ще стане-изчезна всичко. Защо мислите стои цитат от написано от някого, но самото написано не съществува там? Разбира се, че трият всяко изказване на анонимен човек на този блог. Аз зная от кога стана това и зная и причините им-но те си отговарят за себе си-нали така?
Що се касае до любовта към ближния-знаете ли в какво се изразява тя? Библията ви отговаря и на този въпрос-в пазенето на Закона!!! И сега-ако сте християнка/нин, то би трябвало да знаете, къде Павел ви казва това нещо... Та в това отношение никой не може да ме обвини, че не обичам ближните си!! И не само на думи! Защо се трудя така-не и за своя си слава-аз не съм писал Библията! Тогава-кой може да ми каже, че не ви обичам? Аз съм онзи страж за когото говори Господ чрез Езекил, дето викам за да предупредя людете за идещата опасност. И който чуе и разбере за да спаси себе си-добре, но който чуе и не спаси себе си-кръвта им ще си бъде на техните глави. А дано повече хора чуят
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2188716
Постинги: 1221
Коментари: 1486
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930