Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 03:09 - Християните и... Христос
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 5229 Коментари: 15 Гласове:
2



Аз се занимавам сериозно с Библията и пророчествата. От доста години вече. И сега бих искал да представя въпроса: кой е този, в когото вярват днешните християни? Това Исус Христос от Библията ли е или не е той? Защото в Матеи 24 глава сам Исус ни казва, че мнозина ще дойдат в негово име и ще заблудят мнозина, като им казват, че те са Христос. Всъщност това, за което говори Исус тук е, че те ще дойдат и ще казват, че идват в името на Исус Христос-и ще заблудят мнозина. Но как да ги познае човек и как да разбере, дали това, което говорят е това, което е от Бога? 

Библията ни дава отговор и на този въпрос...



Гласувай:
2



1. bojiislujitel - Непознатият Христос
09.05.2010 18:28
Ето ви нещо, което може би сте чели, но дали сте осъзнали какво пише тук? Всички вие обичате апостол Павел-повече от всичките апостоли и все него цитирате, но дали внимавате какво ви пише Павел?

І Коринтяни 10:1 Защото, братя, желая да знаете, че, макар да са били бащите ни всички под облака, и всички да са минали през морето,
2 и в облака и в морето всички да са били кръстени от Моисея,
3 и всички да са яли от същата духовна храна,
4 и всички да са пили от същото духовно питие, (защото пиеха от една духовна канара, която ги придружаваше; и тая канара бе Христос),


Кой е описан тук, сестри и братя? Какво казва Павел-казва ви, че Исус Христос е този, който изведе Израел от робството в Египет! Точно така-той е! И полека-лека ще разберете, че Исус Христос е именно този, който е създал света и всичко в него, но не-съвсем не е Отец! Защото е различна Личност от Отец!

цитирай
2. bojiislujitel - Огледайте се добре, сестри и братя и ...
20.05.2010 21:52
Огледайте се добре, сестри и братя и сравнете това, което вършите, като твърдите, че е по Бога и за Бога и това, което пише в Библията. Виждате ли разликата? Абсолютно-всичко, което вие вършите, като твръдите, че е за Бога няма нищо общо... с Бога!
Но ако вървите против това, което Бог е наредил, какво мислите ще бъде после?
Интересен въпрос-нали?...
цитирай
3. bojiislujitel - Матеи 25
22.05.2010 05:13
Кози и овци? Едните ще отидат във вечният живот, а другите-във вечното наказание-вечно е вечно. Но кои са тези-първите-овците де-са явно хора християни, вярващи в Бога и следващи заповедите му. Но вторите-те кои мислите са тогава-те хора от улицата ли ще да са или не?
31 А когато дойде Човешкият Син в славата Си, и всичките [свети] ангели с Него, тогава ще седне на славния Си престол.
32 И ще се съберат пред Него всичките народи; и ще ги отлъчи един от други, както овчарят отлъчва овцете от козите;
33 и ще постави овцете от дясната Си страна, а козите от лявата.
34 Тогава царят ще рече на тия, които са от дясната Му страна: Дойдете вие благословени от Отца Ми, наследете царството, приготвено за вас от създанието на света.
35 Защото огладнях и Ме нахранихте; ожаднях и Ме напоихте; странник бях и Ме прибрахте;
36 гол бях и Ме облякохте; болен бях и Ме посетихте; в тъмница бях и Ме споходихте.
37 Тогава праведните в отговор ще Му кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, и Те нахранихме; или жаден, и Те напоихме?
38 И кога Те видяхме странник, и Те прибрахме, или гол и Те облякохме?
39 И кога Те видяхме болен или в тъмница и Те споходихме?
40 А Царят в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже сте направили това на един от тия най-скромни Мои братя, на Мене сте го направили.
41 Тогава ще рече и на тия, които са от лявата Му страна: Идете си от Мене, вие проклети, във вечния огън, приготвен за дявола и за неговите ангели.
42 Защото огладнях и не Ме нахранихте; ожаднях и не Ме напоихте;
43 странник бях, и не Ме облякохте; болен и в тъмница бях, и не Ме посетихте.
44 Тогава и те в отговор ще кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, или жаден, или странник, или гол, или болен, или в тъмница и не Ти послужихме?
45 Тогава в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже не сте направили това на ни един от тия най-скромните, нито на Мене сте го направили.
46 И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.


цитирай
4. bojiislujitel - И тук също е Исус Христос
23.05.2010 05:29
Псалм 8, стих 1.

1 Господи, БОЖЕ наш, колко е величествено Името Ти по цялата земя - Ти, който си положил славата Си над небесата!
2 От устата на деца и кърмачета си приготвил хвалазаради противниците Си, за да накараш врага и отмъстителя да замълчи.

За кого говори тук Давид? За Исус. И ако прочетете Матей 21 глава, 16 стих, ще видите. Хората изобщо не знаят, за кого пише в Библията.

3 Когато гледам Твоите небеса, делото на Твоите пръсти, луната и звездите, които Ти си поставил, си мисля:

Исус създаде всичко. И после пита...

4 Какво е човек, че да го помниш, и човешки син, че да го посещаваш?
5 А Ти си го направил малко по-долен от ангели, със слава и великолепие си го увенчал.
6 Направил си го владетел над делата на ръцете Си, положил си всичко под краката му:
7 всичките овце и говеда, също и полските животни,
8 небесните птици и морските риби - всичко, което минава по морските пътеки.
9 Господи, БОЖЕ наш, колко е величествено Името Ти по цялата земя!


Точно така-за Исус, който ни е сътворил по волята на Отец става въпрос тук, сестри и братя!
цитирай
5. bojiislujitel - Ето-и тук е Исус Христос
23.05.2010 17:04
Еремия 11:11
Затова, така казва Господ: Ето, ще докарам зло върху тях, От което не ще могат да избягнат; И ще извикат към Мене, - Но няма да ги послушам.

Еремия 19:15
Така казва Господ на Силите, Израилевият Бог: Ето, ще докарам на тоя град и на всичките му села всичкото зло, което изрекох против него, защото закоравиха врата си да не слушат думите Ми.
Еремия 25:6
и не отивайте след други богове, за да им служите и да им се кланяте, и не Ме разгневявайте с делата на ръцете си; и Аз няма да ви сторя зло.

Еремия 25:29
защото, ето Аз докарвам зло като започвам от града, който се нарича по Моето име; и вие ли ще останете съвсем ненаказани? Няма да останете ненаказани, защото Аз ще призова нож върху всичките земни жители, казва Господ на Силите.

Исая 45:7
Аз създавам светлината и творя тъмнината; Правя мир, творя и зло! Аз Господ съм, Който правя всичко това.

Да, сестри и братя-това е същият Исус, когото мислите, че познавате-познавате ли го? Може би тук е момента да се замислите, защо пророкът казва, че началото на всяка мъдрост е страх от Бога?!...
цитирай
6. bojiislujitel - А това знаете ли?
23.05.2010 17:08
Вижте какво ви казва Исус Христос лично: Йоан 3:13
И никой не е възлязъл на небето, освен Тоя, Който е слязъл от небето, сиреч, Човешкият Син, Който е на небето.

А това-за него какво мислите: Йоан 5:37 И Отец, Който Ме е пратил, Той свидетелствува за Мене. Нито гласа Му сте чули някога, нито образа Му сте видели.

Никой никога не е видял Отец или е чул гласа Му? Точно така!

А това: Йоан 14:15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди.

21 Който има Моите заповеди и ги пази, той Ме люби; а който Ме люби ще бъде възлюбен от Отца Ми, и Аз ще го възлюбя, и ще явя Себе Си нему.

23 Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.
24 Който не Ме люби не пази думите Ми; и учението, което слушате, не е Мое, а на Отца, Който Ме е пратил.


Любите ли Исус Христос, сестри и братя?
цитирай
7. bojiislujitel - И тук е Исус Христос
30.05.2010 03:00
1 Подир това гневът на Господа пак пламна против Израиля, и Той подбуди Давида против тях, казвайки: Иди, преброй Израиля и Юда.
2 Царят, прочее, каза на началника на войската Иоав, който бе с него: Мини сега през всичките Израилеви племена, от Дан до Вирсавее, та пребройте людете, за да узная броя на людете.
3 А Иоав каза на царя: Господ твоят Бог дано притури на людете стократно повече отколкото са, и очите на господаря ми царя дано видят това; но защо господарят ми царят намира наслада в това нещо?
4 Обаче царската дума надделя над Иоава и над началниците на войската. И така Иоав и началниците на войската излязоха от царя за да преброят Израилевите люде.

10 И след като преброи Давид людете, сърцето му го изобличи. И Давид рече на Господа: Съгреших тежко като извърших това нещо; но сега, моля Ти се, Господи, отмахни беззаконието на слугата Си, защото направих голяма глупост.
11 И когато стана Давид на утринта, Господното слово дойде към пророка Гад, Давидовия гадач, казвайки:
12 Иди, кажи на Давида, Така казва Господ: Три неща ти предлагам; избери си едно от тях, за да го извърша над тебе.
13 Дойде, прочее, Гад при Давида та му извести това; после му рече: Дали за седем години да има върху тебе глад по земята ти? или три месеца да бягаш от неприятелите си, като те преследват? или три дни да има мор в земята ти?

Кой се разгневи на Израел-защото Израел се отврънаха от Него-Исус Христос, сестри и братя-същият, който изведе Израел от Египет! И какво направи Бог на Израел-прочетете и вижте-от Израел паднаха 70000 мъже! Дали само мъже паднаха, сестри и братя? И когато ангела дето Господ прати започна да съсипва Ерусалим-Господ го спря. За кой ангел става въпрос? За Сатана-той е разрушителят! На него Господ поръчва подобните неща. Но Господ е, който съсипва и унищожава-по негова заповед става всичко това.
И още ще видим, кой е Исус Христос, когото мислите, че знаете...
цитирай
8. bojiislujitel - Ето още за Исус Христос...
30.05.2010 03:05
Псалм 78:38 Но Той, като многомилостив, прощаваше беззаконието им и не ги погубваше; Да! много пъти въздържаше гнева Си, И не подигаше всичкото Си негодувание;
39 И си спомняше, че бяха плът, Вятър, който прехожда и не се връща.
40 Колко пъти Го огорчаваха в пустинята И Го разгневяваха в безводната страна,
41 Като изново изпитваха Бога, И предизвикваха Светия Израилев!
42 Не си спомнюваха силата на ръката Му В деня, когато ги избави от противника,
43 Как показа в Египет знаменията Си, И чудесата на полето Танис,
44 И превърна вадите им в кръв, И потоците им, та не можаха да пият;
45 Как прати върху тях рояци мухи, които ги изпоядоха, И жаби, които ги изпогубиха,
46 И предаде произведенията им на гъсеници, И трудовете им на скакалци;
47 Как порази с град лозята им, И със светкавици черниците им,
48 И предаде на град добитъка им, И стадата им на мълнии;
49 Как изля върху тях пламенния Си гняв, Негодуване, ярост и неволя, - Нашествие на ангелите на злощастието, -
50 Изравни пътя за гнева Си, Не пощади от смърт душата им, Но предаде на мор живота им;
51 Как порази всеки първороден заведе ги като стадо в Египет, Първака на силите им в шатрите на Хама,

Кой извърши всичко това, сестри и братя? И кой изпрати злите ангели-тези са всъщност ангелите на Сатана. Да, сестри и братя-същият Исус Христос, когото не познавате...
цитирай
9. bojiislujitel - И този тук също е Исус Христос
30.05.2010 03:19
Второзаконие 32:35 На Мене принадлежи възмездието и въздаянието; Ногата им с време ще се подплъзне; Защото близо е денят на погиването им, И приготвеното за тях наближава.
36 Защото Господ ще съди людете Си И ще пожали слугите Си, Когато види, че изчезна силата им, И че не остана никой, затворен или свободен.
39 Вижте сега, че Аз съм Аз, И освен Мене няма Бог; Аз убивам и Аз съживявам, Аз наранявам и Аз изцелявам; И няма кой да избавя от ръката Ми.
40 Защото дигам ръката Си към небето И казвам: Заклевам се във вечния Си живот,


Кой убива и кой може да съживи?
Понякога се питам-кой е изобщо този в когото вие сестри и братя, наричащи себе си християни изобщо вярвате и от къде сте го намерили? Защото определено не е от Библията... Богът от Библията не е този в когото вие вярвате и това е очевидно и при минимална проверка! После пък имате учители които ви учат на... не и на Божието Слово и не на "Така казва Господ" но на "така казвам аз-защото аз съм ви пасторът". И кой знае защо-вие им вярвате и дори нещо повече-мислите си, че спасението ще ви дойде от тях. Странно-нали?
А Господ никак няма да ни оправдае, ако сме имали възможност да чуем НЕГОВОТО СЛОВО и с лека ръка сме го отхвърлили, като сме предпочели да слушаме басни от неизвестни автори, представящи ни ги като слово от Бога... Вие как мислите-къде водят тези басни? Не и в Божието Царство де-не и в добрата му част. Защото вашите учители дори и не знаят, че и огненото езеро ще е в Божието Царство, както пък и изобщо не знаят, че следват две Царства-това на Исус Христос за 1000 години и после това на Отец-което е вечно! Още по-малко пък имат и понятие, как се влиза в Царството на Отец и кои ще са в добрата му част.
С две думи-те си играят с невероятно оръжие от което нямат и понятие, но проблема е, че са го насочили и към вас...
Не е ли време да се пробудите вече-защото идва "време разделно", когато всеки ще бъде проверен за вярата им-и не, съвсем не е след десетки години!
цитирай
10. bojiislujitel - И този тук е Исус Христос
30.05.2010 17:24
Псалм 104:1 Благославяй, душе моя, Господа. Господи Боже мой, Ти си твърде велик С блясък и величие си облечен,
2 Ти, Който се обличаш със светлина като с дреха, И простираш небето като завеса;
3 Който устрояваш високите Си обиталища над водите, Правиш облаците Своя колесница И вървиш с крилата на вятъра;
4 Който правиш ангелите Си силни като ветровете. И слугите Си като огнения пламък;
5 Който си положил земята на основата й, За да се не поклати за вечни времена.
6 Покрил си я с морето като с дреха; Водите застанаха над планините.
7 От Твоето смъмряне те побягнаха, От гласа на гърма Ти се спуснаха на бяг.
8 Издигнаха се планините, снишаваха се долините. На мястото, което беше определил за тях.
9 Положил си предел на водите, за да не могат да преминат, Нито да се върнат пак да покрият земята.
10 Ти си, Който изпращаш извори в доловете За да текат между планините.
11 Напояват всичките полски зверове; С тях дивите осли утоляват жаждата си;
12 При тях небесните птици обитават И пеят между клончетата.
13 Ти си, Който поиш планините от високите Си обиталища, Тъй щото от плода на Твоите дела се насища земята;
14 Правиш да никне трева за добитъка, И зеленчук за потреба на човека, За да изважда храна от земята,
15 И вино, което весели сърцето на човека, И прави да лъщи лицето му повече от дървено масло, И хляб, който уякчава сърцето на човека.
16 Великолепните дървета се наситиха, Ливанските кедри, които Господ е насадил,
17 Гдето птиците си свиват гнезда, И елхите са жилище на щърка;
18 Високите планини са на дивите кози, Канарите са прибежище на дивите зайци.
19 Той е определил луната, за да показва времената; Слънцето знае кога да залязва.
31 Нека трае до века славата Господна; Нека се радва в делата Си Господ,
32 Който, кога гледа на земята, тя трепери, Кога се допира до планините, те димят.

Може би сега вече разбирате, сестри и братя, защо Исус казва, че той е Алфата и Омегата?
Ако не-ще обясня...
цитирай
11. bojiislujitel - Кой нареди на Исус да извърши това
30.05.2010 17:30
Когато Исус дойде на тази земя в човешко тяло, сам каза, че не е дошъл да говори своите си думи, но Словото на Отец!
Йоан 7:17
Ако иска някой да върши Неговата воля, ще познае дали учението е от Бога, или Аз от Себе Си говоря.
Йоан 12:49
Защото Аз от Себе Си не говорих; но Отец, Който Ме прати, Той Ми даде заповед, какво да кажа и що да говоря.
Йоан 14:10
Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.

Исус изпълняваше стриктно заповедта на Отец и говореше това, което Отец му нареди! В същото време вече видяхме, че Исус именно е създал всичко-чрез ангелите разбира се. Остава да разберем, че всичко е извръшил по заповед от Отец. Това именно ни показва и Откровението на Иоана 1 глава-където ни е даден протокола по който работи Отец и този протокол не се изменя с изключение на два само случая, когато сам Исус дойде да извърши това, което трябваше и не можеше да го повери на ангел и на човек. Първият случай-когато даде на Моисей закона и вторият случай-когато дойде за да умре за нас! И като говорим за закона-вижте колко важно беше и е за Исус-когото обичате...-да даде лично закона! А вие твърдите, че закона бил отпаднал.

Та представям ви Исус Христос от Библията, сестри и братя-познавате ли го? Защото ако следвате Бога-трябва да вършите всичко, което Исус е наредил-а както видяхме-той е от началото на създанието!

цитирай
12. bojiislujitel - А това, което пише тук-какво е
20.06.2010 02:42
Вижте този 2 Псалм, сестри и братя-какво пише тук?
1 Защо се разоряват народите, И племената намислюват суета?
2 Опълчват се земните царе, И управниците се наговарят заедно, Против Господа и против Неговия Помазаник, като казват:
3 Нека разкъсаме връзките им, И нека отхвърлим от себе си въжетата им.
4 Тоя, Който седи на небесата, ще се смее; Господ ще им се поругае.
5 Тогава ще им продума в гнева Си, И в тежкото Си негодувание ще ги смути, казвайки:
6 Но Аз поставих Царя Си На Сион, светия Мой хълм.
7 Аз ще изявя постановлението; Господ ми каза: Ти си Мой Син; Аз днес те родих.
8 Поискай от Мене и Аз ще ти дам народите за твое наследство, И земните краища за твое притежание.
9 Ще ги съкрушиш с желязна тояга, Ще ги строшиш като грънчарски съд.
10 Сега, прочее, вразумете се, о царе; Научете се, земни съдии.
11 Слугувайте на Господа със страх, И радвайте се с трепет.
12 Целувайте Избраника, за да се не разгневи, Та погинете в пътя; Защото скоро ще пламне Неговият гняв. Блажени са всички, които се надяват на Него.

Кой е Помазаника и кой-Избраника? Кой ще управлява от Сион-което е Ерусалим? И дали Исус Христос е само любов-какво мислите за този 12 стих? Защото ако само малко го разгневите-какъв мислите ще е резултата?
Светът не познава Исус Христос, сестри и братя и това невежество носи... смърт! Знаете ли какво идваи какво ще направи Исус когато дойде? Вижте ето това-Исус ще го направи: Псалми 110:6
Ще извърши съд между народите, ще напълни земята с трупове, Ще смаже главата на неприятелите по широкия свят.

Точно за Исус Христос става въпрос, сестри и братя-този, когото не познавате все още... И виждате сами-не ви пиша някакви си свои басни и измислици-представям ви Библията както е. Нито пък това, което ви представям подлежи на съмнение-всеки, който търси истината и мисли с главата си, знае, че е точно така.

Исус Христос от Библията-познавате ли го?...
цитирай
13. bojiislujitel - Но ако някои не твърдят, че са християни
27.06.2010 18:14
Ако човек по една или друга причина никога не е чувал Божието Слово, то тогава какво за тях? Павел ни дава отговор в Римляните-те ще бъдат също съдени според делата си. Тук обаче има една съществена разлика: ако човек не е чувал никога Божието Слово и никога не е чувал разбира се за Исус, който е Христос, то тогава Господ няма да го осъди така, както би осъдил един, който е чул и е разбрал, но е отхвърлил, а при това и е твръдял, че всичко, което върши-върши го за Бога. Ето-това наистина е голям проблем. Защото, сестри и братя, Исус сам каза, че би било по-добре да не чуете благата вест-която е "Небесното Царство наближи" и се касае до Царството на Отец, което ще дойде след това на Исус Христос, ако не изпълнявате нищо от това, което ви каза Исус-а той е от Битие 1 глава! Защото Божието Слово работи и в двете направления: тези които го приемат и делата им показват, че го вършат, ще спасят себе си когато времето дойде; а тези които го чуват и разбират, но не го приемат-осъждат себе си, защото всички ще бъдем съдени именно по това, което пише в Библията-по Божието Слово!
И така-няма празно-едните спасяват себе си чрез знанието; другите осъждат себе си-чрез знанието... А избора е наш! Когато Исус Христос даде на Израел закона, каза им да изберат живота-да пазят закона и да живеят, но избора беше техен-дали ще живеят или ще искат да умрат. Те избраха смъртта-но така е още от създанието на Адам и Ева! И тогава и днес избора е наш-личен! А да живеем-означава докато сме в това тяло да пазим заповедите на Исус-после така и така ще ги пазим автоматично-боговете не грешат!
Помислете над тези неща, сестри и братя и бъдете ама много внимателни когато следващият път някой ви попита за вярата ви. Погледнете се и вижте, изпълнявате ли заповедите на Исус или сте от тези за които говори Йоан в Послание 2:3 И по това сме уверени, че Го познаваме, ако пазим заповедите Му.
4 Който казва: Познавам Го, а заповедите Му не пази, лъжец е, и истината не е в него.
цитирай
14. bojiislujitel - Но някой може все пак да си каже-но ...
19.09.2010 17:39
Но някой може все пак да си каже-но Исус от Новият Завет не е същият Бог от Старият Завет-този от Новият Завет е милостив, не мрази никого и обича всички така, както са-наистина ли?
Ето-това е в Новият Завет-в Откровението на Исуса, 19 глава: 11 След това видях небето отворено, и ето бял кон, и Оня, Който яздеше на него, се наричаше Верен и Истинен, и съди и воюва праведно.
12 Очите Му бяха огнен пламък, на главата Му бяха много корони и носеше написано име, което никой не знаеше, а само Той;
13 и беше облечен в дреха, попръскана с кръв; и името Му беше Божието слово.
14 И небесните войски, облечени в бял и чист висон, следваха подир Него на бели коне.
15 Из устата Му излизаше остър меч, за да порази с него народите; и Той ще ги управлява с желязна тояга и ще стъпче лина на лютия гняв на Бога Всемогъщий.
16 И на дрехата и на бедрото Му имаше написано име: Цар на царете, и Господ на господарите.
17 После видях един ангел, стоящ в слънцето; и, извиквайки със силен глас, каза на всичките птици, които летят посред небето: Дойдете, събирайте се за великата Божия вечеря,
18 за да ядете месата на царе и месата на хилядници, месата на юнаци и месата на коне и на ония, които яздят на тях, дори месата на всичките човеци, свободни и роби, малки и големи.
19 И видях звяра и земните царе и войските им събрани да воюват против яздещия на коня и против Неговото войнство.
20 И звярът биде уловен, и с него лъжепророка, който бе извършил пред него знаменията, с които измами ония, които бяха приели белега на звяра, и които се покланяха на неговия образ; те двамата бяха хвърлени живи в огненото езеро, което гори с жупел.
21 А останалите бидоха избити с меча на яздещия на коня, с меча, който излизаше от устата Му. И всичките птици се наситиха от месата им.

Кой е този на коня, сестри и братя? И какво ще направи той, като дойде на тази земя? Какво четете тук? До кога ще позволявате да ви лъжат най-нагло в лицето? Исус не обича всички хора-съвсем не!
цитирай
15. bojiislujitel - А в това, което съм ви представил до ...
22.12.2010 20:52
А в това, което съм ви представил до сега се крие дори и много повече от това, което видяхте на пръв поглед, сестри и братя. В Псалм 104 например се крие дори и сътворението на всичко, както и по какво Господ определя времената и годините!
Но ще говорим по тези неща-защото е уникално и християните не, че не знаят тези неща-и понятие дори нямат, че те съществуват! Ще ги видим...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2187305
Постинги: 1221
Коментари: 1486
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930