Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 16:15 - Laverne Cox става първата космополитна космическа звезда на Трансфейла
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.01.2018 16:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Laverne Cox става първата космополитна космическа звезда на Трансфейла
           image Брайън Бедед / Гети изображения за блясък

от ДАНИЕЛ НЮСБАУМ22 януари 2018262

http://www.breitbart.com/big-hollywood/2018/01/22/laverne-cox-becomes-first-transgender-cosmopolitan-cover-star/

Актрисата Laverne Cox направи тази седмица история, като се превърна в първия транссексуален индивид, който изявява корицата на списание Cosmopolitan .

45-годишният Оранж е новият черен звезда, който ще се появи на изданието на Cosmo Южна Африка през февруари 2018 г., което списание се обажда на своя въпрос "Да казвам да обичам".

"Аз съм толкова почитан и горд, че покривам февруарския брой на @cosmopolitanusa", пише Cox на нейна сметка в Инстаграм в неделя.

 

 

"Като черна транссексуална жена, често съм бил държан в тайна от мъжете, които съм срещала", казва Кокс във видео, придружаващо снимките. "Така че, когато моят бивш гадже ме запозна с баща ми и ме покани да прекарам Ханука с него и семейството му, това беше най-голямото нещо, което някога е имало."

"Транс жените заслужават да бъдат обичани на открито и в светлината", добави тя.

Главният редактор на Cosmo Холи Медоус каза, че въпросът ще "разгледа любовта през 2018 г. - включително приемането на себе си, другите и небинните взаимоотношения".

Кокс се превръща в водещ активист на LGBT в Холивуд, а през 2016 г. става първата транссексуална актриса, която играе транссексуален характер в мрежовата телевизионна серия, когато тя е хвърлена в юридическата драма CBS Doubt , която оттогава е отменена.

Няколко влиятелни списания са включили транссексуални жени на корицата им за първи път през последните месеци, включително Vogue Paris и Playboy , които през октомври представят първия си транссексмен "Playmate" .




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39688165
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031