Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2016 23:38 - ЦАРСТВОТО НА ДАВИДОВИЯ СИН
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.03.2016 00:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Псалм 34:3, 4, 7-10

Винаги е добре да стоя пред вас в Божията събота!
Сестри и братя, Факт е, че обикновените хора които наричат себе си християни дори нямат понятие, зо това което става в света. Говорят за грабване и отиване на небето. Първото нещо е, че никой няма да ходи никъде. И дори когато вече влезете в Царството на Отец, вие ще сте преминали през царството на Исус-който е син на Давид. Това нещо не е нищо ново. Както не е и ново, че Исус е син на Давид. Вижте: Давид е човек, който мислеше като Бога и Господ благоволи в Давид твърде много. На Давид Господ даде специялни обещания. И ако можете да разберете за Давид-какво му каза Господ и как Давид е свързан с Господа, вие ще разберете Исус. Защото той е, както ни казват пророчествата син на Давид и той е, който ще има царство, което вие трябва да преживеете дори преди и да можете да погледенете на Царството на Отец. Единственото поведение, което трябва да имаме като се дойде до Божието Слово е-да пазим това, което Господ изисква. И аз ще говоря Божието Слово както е, а вие правете както намерите за добре. Аз обаче ще ви кажа, кое е правото и няма да споря с никого. И едно от най-големите неща е Исус и най-голямото главоболие идва от другите Израиляни. Младите Израиляни са направо полудели. И ако споменеш името Исус пред тях-те стават като бикове. Исус каза да търсим из Писанията и те свидетелстват за него.
Нека да видим, защо това царство се нарича Царството на Синът на Давид. Господ каза на Давид нещо на това място и искам да ви покажа, че Господ съвсем не говори за Соломон. Защо ви казвам това? Защото ние ще четем от Словото и ще видим. І Летописи 28 глава

1 Тогава Давид събра в Ерусалим всичките началници на Израил, началниците на племената, началниците на отредите, които служеха на царя, и хилядниците, и стотниците и настойниците на всичките имоти и притежания на царя и на синовете му, както и скопците му, и силните му мъже, всичките силни и храбри мъже.

Давид ги събра, защото вече беше готов да построи Храма за Господа

2 И цар Давид се изправи на краката си и каза: Чуйте ме, братя мои и мой народе. Аз имах на сърце да построя дом за почивка на ковчега на ГОСПОДНИЯ завет и за подножието на нашия Бог; и съм направил приготовление за строежа. 3 Но Бог ми каза: Ти няма да построиш дом на Името Ми, защото си военен мъж и си пролял много кръв.

Това е факта-Давид имаше всичко за домът на Господ, но не можеше да го построи, поради многото хора които беше избил-Давид беше голям боец

4 А ГОСПОД, Израилевият Бог избра мен от целия ми бащин дом, за да бъда цар над Израил до века; защото избра Юда за вожд, а от юдовия дом - дома на баща ми, и между синовете на баща ми благоволи в мен да ме направи цар над целия Израил.

Това ви показва, че Господ избира този, когото избира. Защото от 12 синове на Есей, Господ избра Давид и го избра да е над Израел завинаги.

5 А от всичките ми синове - защото ГОСПОД ми е дал много синове - Той избра сина ми Соломон да седи на престола на ГОСПОДНОТО царство над Израил. Ще видим за Соломон по-късно. 6 И Той ми каза: Синът ти Соломон, той ще построи дома Ми и дворовете Ми, защото го избрах да Ми бъде син, и Аз ще му бъда Отец.

Тук идва завръзката. Той ще построи моята къща и моите дворове и аз го избрах да ми бъде син и аз ще му бъда Отец. Братя и сестри, точно тук е където идва отделянето. Защото никъде в Библията не е писано, че Соломон е бил син на Бога или е наречен така.

7 И Аз ще утвърдя царството му до века, ако постоянства да изпълнява заповедите Ми и правилата Ми, както днес.

Казва, че ще утвърди царството му за винаги-това е много дълго време.
Нека да видим, защо Давид каза това-ІІ Царе 7 глава. И ще видим, дали Господ говори за Соломон, или говори за времето много след Соломон. Ето защо Господ ни казва, че от устата на двама или трима свидетели се потвърждава всяко нещо. Ето защо, трябва да разгледаме въпроса от всякъде и да прочетем всичко по него.

1 И когато царят се настани в къщата си и ГОСПОД му беше дал почивка от всичките му врагове отвсякъде, 2 царят каза на пророк Натан: Ето сега, аз живея в кедров дом, а Божият ковчег обитава под завеси на шатър.

Давид е мислел правилно

3 И Натан каза на царя: Иди и направи всичко, което е в сърцето ти, защото ГОСПОД е с теб. 4 Но през същата нощ ГОСПОДНОТО слово беше към Натан и каза: 5 Иди и кажи на слугата Ми Давид: Така говори ГОСПОД: Ти ли ще Ми построиш дом, в който да обитавам?

Господ задава въпрос. И понякога Господ не е за всичко с вас.

8 И сега, така да кажеш на слугата Ми Давид: Така казва ГОСПОД на Войнствата: Аз те взех от кошарата, от след стадото, за да бъдеш княз над Моя народ Израил. 9 И бях с теб навсякъде, където отиваше, и изтребих всичките ти врагове пред теб, и направих името ти велико като имената на великите, които са на земята. 10 И ще определя място за народа Си Израил и ще го насадя, за да живее на свое си място и да не бъде вече в безпокойство и синовете на неправдата да не го потискат вече както преди,

Казва, че ще определи място за своите хора-Израел. Знаете ли кой е Давид, братя и сестри? Това е вторият цар на Израел. По това време Израел е бил в земята си-която Господ им обеща. Тогава-за какво говори Господ, че ще им определи земя, в която да живеят за винаги и никой да не ги безпокои? И няма да се мръднат повече от там. Господ говори за бъдещето. Дори и за това състояние на робство, в което сме сега. И дори и за времето след това. Много след времето на Соломон.

11 и от деня, в който поставих съдии над народа Си Израил. И ще ти дам почивка от всичките ти врагове. И ГОСПОД ти заявява, че ГОСПОД ще ти направи дом.

Господ казва на Давид, че Той ще му направи дом. Тогава Давид е имал прекрасен дом.

12 Когато се изпълнят дните ти и легнеш при бащите си, Аз ще издигна потомъка ти след теб, който ще излезе от тялото ти, и ще утвърдя царството му.

Нарече ли наследника му по име? Не! Но определено става въпрос за един потомък.

13 Той ще построи дом за Името Ми и Аз ще утвърдя престола на царството му до века.

Колко време е «за винаги-до века»? А колко години управляваше Соломон? 40 години. Вижте, това са неща на които трябва да обръщате внимание. Защото хората пропускат малките детайли а в тях много често се крие истината.

14 Аз ще му бъда Отец и той ще Ми бъде син. Ако извърши неправда, Аз ще го накажа с тоягата на мъжете и с ударите на човешките синове#т.е. ще го накажа по човешки#,

Казва: Аз ще му бъде Баща и той ще ми бъде син. И ако извърши неправда, ще го накаже. Нищо не се е случило на Цар Соломон! Дори и когато построи храмове на чуждите богове, Господ не му направи нищо. Никой не го е докоснал дори и веднъж. А Соломон извърши голямо нарушаване на Закона. Нека да ви покажа, за какво се отнася това. Защото синът, за когото говори Господ тука никога не е направил нищо грешно, но пострада за греховете на другите.

15 но милостта Ми няма да се оттегли от него, както я отнех от Саул, когото махнах отпред теб. 16 И домът ти и царството ти ще се утвърдят пред теб до века; престолът ти ще бъде утвърден до века. Домът ти и царството ти ще бъдат утвърдени пред тебе за винаги.

Какво означава думата «пред тебе»? В твоето присъствие или в твоето време. Напълно очевидно е, че не може да бъде установено преди времето му. Но ще бъде установено в бъдещето и то завинаги. Това означава, че ако Давид е мъртъв, то ще бъде установено когато той е жив, или когато оживее. Но в такъв случай това означава, че трябва да има възкресение по някое време. Това означава, че не може да се отнася за царството което той имаше тогава. Защото Давид умря, Соломон имаше царството докато и той умря и после царството се раздели. И от тогава Израиляните никога вече не бяха управлявани от един човек. Това означава, че царството ще бъде установено в бъдеще и ще бъде за винаги.

17 И Натан говори на Давида точно според тия думи и напълно според това видение. 18 Тогава цар Давид влезе та седна пред Господа и рече: Кой съм аз, Господи Иеова, и какъв е моят дом, та си ме довел до това положение? 19 Но даже и това бе малко пред очите Ти, Господи Иеова; а Ти си говорил още за едно дълго бъдеще за дома на слугата Си, и даваш това като закон на човеците, Господи Иеова!

Давид дори знаеше, че Господ му обещава нещо за в бъдеще.

27 Защото Ти, Господи на Силите, Боже Израилев, откри на слугата Си, като каза: Ще ти съградя дом: затова слугата Ти намери сърцето си разположено да Ти се помоли с тая молитва.

Давид разбра какво му обеща Господ.
Нека да изясним малко това-Еремия 30 глава. Ще вървим малко по малко докато стигнем до Новият Завет

1 Словото, което беше към Еремия от ГОСПОДА и каза: 2 Така говори ГОСПОД, Израилевият Бог, и казва: Напиши в книга всичките думи, които ти говорих.

Защо? Защото не е за Еремия, но е за нас.

3 Защото, ето, идват дни, заявява ГОСПОД, когато ще върна от плен народа Си Израил и Юда, казва ГОСПОД, и ще ги върна в земята, която дадох на бащите им да я притежават. Нека да ви покажа за кое време всъщност се отнася

8 И в онзи ден, заявява ГОСПОД на Войнствата,

В кой ден? В денят в който върна моите хора в земята им.

8 ... ще строша ярема му от врата ти, ще разкъсам оковите ти и няма вече да го поробват чужденци;

Не беше ли същото, което и Давид каза? Господ ще направи това.

9 а ще слугуват на ГОСПОДА, своя Бог, и на царя си Давид, когото ще им издигна.

Ще издигне Давид тогава? Да! Защото се касае за възкресяването на Давид. Вижте-не само, че Синът на Давид ще има царство; Давид също ще е цар. Ето защо Синът на Давид е наречен «Господ на господарите и Цар на царете». Защото ще има много царе и много господари, но той ще бъде Господарят и Царят. Но хората не виждат тези неща-защото слагат всичко и всички в небето. А Давид казва, че Господ го е направил цар за винаги. И офиса , който е имал докато е бил жив, ще го има и когато бъде възкресен.
Нека да отидем на Езекил 37 глава и да разследваме малко по-дълбоко

1 Господната ръка биде върху мене та ме изведе чрез Господния Дух и ме постави всред поле, което бе пълно с кости.

Духовно мъртъв Израел

11 Тогава ми рече: Сине човешки, тия кости са целият Израилев дом. Ето, те казват: Костите ни изсъхнаха, и надеждата ни се изгуби; ние сме загинали. 12 Затова пророкувай и речи им: Така казва Господ Иеова: Ето, люде Мои, Аз ще отворя гробовете ви, и като ви изведа из гробовете ви ще ви заведа в Израилевата земя.

Господ ще ни възкреси отново и ще ни върне в земята ни.

15 И ГОСПОДНОТО слово беше към мен и каза: 16 И ти, сине човешки, вземи си едно дърво и напиши на него: За Юда и за другарите му, израилевите синове. Вземи и друго дърво и напиши на него: За Йосиф, дървото на Ефрем и другарите му, целия израилев дом.

Израел беше разделен поради греховете на Соломон. Синовете на Йосиф-или Ефрем-поеха управлението на 10 Израелски племена, а 2 племена Господ остави на Юда-Левитите по-късно се присъединиха към него, при което Ефрем останаха 9 племена. И така имате Юда и Ефрем-имате две пръчки. И нека видим какво стана.

17 И си ги съедини един с друг в едно дърво, за да станат едно в ръката ти. С други думи, Господ ще вземе тези две резделени нации на Израел и ще ги състави отново да бъдат една.

Това е което хората които наричет себе си християни, но не четат Библията не разбират: последното племе, което отиде в плен от всичките 12 Израелеви племена беше Юда. И Юда отиде в плен по времето на Римляните. Тогава Юдеите бяха разпръснати по всички народи по земята, а Исав, който нарича днес себе си Юда, завзе земята, която преди това се наричаше Юдея и поради името на земята, хората по света започнаха да наричат Исав «Юдеи» поради факта, че те живееха в тази земя. По това време дори и синовете на Исав не претендираха, че са Юдеи

21 И им кажи: Така казва Господ БОГ: Ето, Аз вземам израилевите синове изсред народите, където са отишли, и ще ги събера отвсякъде и ще ги доведа в земята им.

След като Господ постави двата клона заедно, той вече говори за децата на Израел.

22 И ще ги направя един народ в земята, на израилевите планини; един цар ще царува над всички тях и няма вече да бъдат два народа, и занапред няма вече да бъдат разделени на две царства. 24 И слугата Ми Давид ще бъде цар над тях

Каза го отново-времето, когато ще възкреси Давид. Ето защо каза на Давид, че ще определи място за своите хора и те няма да се помръднат от там за винаги. Господ съвсем не говореше за Соломон. Не говореше за никой от синовете на Давид, с изкючение на СИНЪТ НА ДАВИД, който стана Божий Син-който е Исус.

... и всички ще имат един пастир; и ще ходят в правилата Ми и ще пазят наредбите Ми, и ще ги вършат.

Те ще имат един Пастир, който е Исус.

27 И скинията Ми ще бъде над тях и Аз ще им бъда Бог, и те ще ми бъдат народ. 28 И народите ще познаят, че Аз, ГОСПОД, освещавам Израил, когато светилището Ми бъде сред тях до века.

Тогава нациите ще знаят, че аз съм, който освещавам Израел. Господ говори тук, а Давид ще бъде Цар над Израел. Ето защо Ису е Цар на Царете!
Нека видим Псалм 132

1 Спомни си, ГОСПОДИ, на Давид всичките му усилия: 2 как се закле на ГОСПОДА и обеща на Силния Яковов: 3 Наистина няма да вляза в шатрата на дома си, няма да се кача на постелката на леглото си,

Давид казва това!

4 няма да дам сън на очите си, нито дрямка на клепачите си, 5 докато не намеря място за ГОСПОДА, обиталище за Силния Яковов!

Вижте, Давид искаше да построи дом на Господа, но все още знаеше, че има и нещо друго.

10 Заради слугата Си Давид не отхвърляй лицето на помазаника Си! 11 ГОСПОД се закле на Давид в истина и няма да се отвърне от нея: Ще поставя на престола ти от плода на тялото ти.

Вижте обещанието!

... Ако синовете ти пазят завета Ми и свидетелствата Ми, които ще ги науча, и техните синове ще седят на престола ти навеки.

Всеки, който пази завета-заповедите на Господ, ще седи също на трон-за винаги-след първото възкресение.

13 Защото ГОСПОД избра Сион, пожела го за Свое обиталище: Сион е Ерусалим и е на земята. 14 Това е Моят покой навеки, тук ще обитавам, защото го пожелах.

Това е което хората трябва да разберат: Господ казва, къде иска да живее. И всеки път, когато каже, къде ще живее или къде има желание да живее за винаги, ни казва, че ще е на тази земя. Господ говори тук и се закле на Давид, че от неговото потомство ще издигне цар, който ще седи на неговият престол за винаги. И нека да ви покажа, че всичките пророци и всичките апостоли разбраха същото нещо-в Деянията на апостолите 2 глава

22 Израилтяни, послушайте тия думи: Исуса Назарянина, мъж засвидетелствуван между вас от Бога чрез мощни дела, чудеса и знамения, които Бог извърши чрез Него посред вас, както сами вие знаете, 23 Него, предаден според определената Божия воля и предузнание, вие разпнахте и убихте чрез ръката на беззаконници;

Вие се консултирахте и го предадохте. И те са знаели, че е Исус Христос.

24 Когото Бог възкреси, като развърза болките на смъртта, понеже не беше възможно да бъде държан Той от нея.

Исус трябваше да умре, но вие го убихте поради погрешна причина.

25 Защото Давид казва за Него: - "Винаги гледах Господа пред себе си; Понеже Той е от дясно ми, за да не се поклатя;

Това е говорено за след възкресението на Исус. За кого е говорил Давид:

29 Братя, нека да ви кажа свободно за патриарха Давид, че и умря, и беше погребан, и гробът му е при нас и до днес. 30 И така, понеже беше пророк и знаеше, че Бог с клетва му беше обещал, че ще постави един Христос на престола му,

Трябва ли да ви обяснявам написаното? То е напълно ясно. И както виждате, съвсем не се касае за Соломон, а този, който ще седи на трона на Давид е Христос. Господ ви показва тези неща из цялата Библия, ето защо е необходимо да я изучавате стих по стих, правило по правило-тук малко и там-малко.
Нека да видим 2 Псалм, защото и там ни казва същото нещо. Вижте, това поколение не знае нищо. Ето защо младите хора не искат да посещават църквите-защо да ходят там, след като знаят, че ще ги лъжат? И без това ги лъжат на улицата и навсякъде.

1 Защо се разяряват езичниците и народите замислят суета? 2 Земните царе застават и управниците се съветват заедно против ГОСПОДА и против Неговия Помазаник#евр.: Месия#,

Говори за великата скръб.

3 и казват: Нека разкъсаме връзките Им и въжетата Им нека отхвърлим от себе си! 4 Този, който седи в небесата, ще се смее, Господ ще им се подиграе.

Господ ще им се подиграе-защото това, което замислят е наистина смешно

5 Тогава ще им говори в гнева Си и ще ги ужаси в яростта Си. 6 Ще каже: Аз помазах Своя Цар на Сион, светия Си хълм!

Кой е този Цар? Това е Исус. И къде е Сион-това е Ерусалим. Господ говори тук за бъдещето-това всичко е в бъдещето. И вижте какво казва този Цар!

7 Аз ще възвестя наредбата на ГОСПОДА. Той Ми каза: Ти си Мой Син, Аз днес Те родих.

О, ако той сега е станал Божий Син, то това означава, че не е бил роден Божий Син. Имаше време, през което той стана Божий Син. Точно както всеки, който е роден на този свят-те нямат ли рожден ден? Нека да намерим, кой ден беше, когато той стана Божий Син. Деянията 13 глава. Отец ни казва, че ще го нарича Син, а той ще го нарича Отец и това съвсем не се отнася за Соломон

21 После поискаха цар и Бог им даде Саул, сина на Кис, мъж от вениаминовото племе, за четиридесет години. 22 И като го махна, им издигна Давид за цар, за когото и свидетелства, като каза: «Намерих Давид, сина на Есей, човек според сърцето Ми, който ще изпълни цялата Ми воля.»

Казва: намерих Давид-мъж, който мисли както мене-това означава «човек според сърцето ми».

23 От неговото потомство Бог според обещанието Си издигна на Израил Спасител, Исус, От неговото потомство Господ издигна Исус-който беше обещан на Израел 32 И ние ви донесохме блага вест за обещанието дадено на бащите ни, 33 че Бог го изпълни за нас, техните деца, като издигна Иисус; както е писано и във втория Псалм: «Ти си Мой Син, Аз днес Те родих.»

Чакай малко! Къде го пишеше това? Във вторият псалм. За кой ден става въпрос? За денят в който Исус излезе от гроба. И докато Исус ходеше по света, той наричаше себе си Човешкият Син. Но когато Господ го възкреси от мъртвите, той стана Божий Син. Ние не можем да прочетем всичко, но като имате време, отидете сами на Римляни 1 глава и ще ви даде повече информация.

34 А че Го е възкресил от мъртвите, за да не се връща никога повече в изтлението, бе казал така: «Ще ви дам верните милости, обещани на Давид.»

Това е най-голямото обещание, което Господ обеща на Давид-безсмъртието
Нека да се върнем на 2 глава на Псалмите защото това отклонение направих за да ви покажа за кой ден говори Господ.

8 Поискай от Мен и Аз ще Ти дам за наследство народите, и за притежание - земните краища. 9 Ще ги управляваш с желязна тояга, ще ги строшиш като грънчарски съд.

С други думи, Исус ще управлява цялата земя! Откровението 12 глава

1 И голямо знамение се яви на небето, - жена, облечена със слънцето, с луната под нозете й и на главата й корона от дванадесет звезди.

Това показва Израел-Бащата Яков, майката и 12 синове.

2 Тя бе непразна и викаше от родилни болки, като се мъчеше да роди. 5 И тя роди мъжко дете, което има да управлява всичките народи с желязна тояга; и нейното чадо бе грабнато и занесено при Бога, дори при Неговия престол.

И от Израел дойде Исус, който ще ви вземе на небето? НЕ! Но ще управлява народите с желязна тояга. И Исус се врна отново при Отец след възкресението си.
Псалм 2

10 Затова сега, вразумете се, царе, поучете се, земни съдии. 11 Слугувайте на ГОСПОДА със страх и радвайте се с трепет.

Господ казва, че ще постави своя Цар в Сион и той ще управлява цялата земя. Това означава, че той първо трябва да дойде. Нека да го представим.
І Послание към Солунците 4

14 Защото, ако вярваме, че Исус умря и възкръсна, така и Бог ще приведе починалите чрез Иисус с Него. 15 Защото това ви казваме чрез словото от Господа: че ние, живите, останалите до Господното пришествие, няма да изпреварим починалите.

Ако вярваме, че Исус умря и беше възкресен, то ние вярваме също, че и всички ще бъдат възкресени и ще дойдем с Исус. Как?

16 Понеже Сам Господ ще слезе от небето с команда, с гласа на архангел и с Божия тръба; и мъртвите в Христос първо ще възкръснат; 17 после ние, живите, останалите, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаци да срещнем Господа във въздуха; и така ще бъдем винаги с Господа.

Братя и сестри, от тези стихове някой е изобретил грабването и отиването на небето... Но вижте: Исус идва на земята. Мъртвите които са на земята ще бъдат възкресени и заедно с живите ще СРЕЩНАТ Господа в облаците. Какво означава думата «срещам»? Погледенете всичките образовани хора на този свят! Те дори не могат да обяснят това. Защото след като срещнат Господа, къде ще отидат след това? Но има и още нещо, което ви показва, че хората не мислят. Ако пасторът ми прочете това-че Исус идва и мъртвите ще бъдат възкресени, тогава как така в същото време ще ми казва, че мъртвите са на небето? Твърде много «защо» на които не дават отговорите-защото не са в състояние да ги дадат. И така, ние сме в облаците, за да срещнем Господа. Не казва после къде ще отидем-нали! В такъв случай, трябва да направим малко разследване. Захария 14 глава. Вижте, това е прост урок, но е противоположен на всичко, което се говори в света-това е времето на Великата Скръб-когато Господ идва на земята и ще има толкова убити, че кръвта ще стигне до юздите на конете

3 И ГОСПОД ще излезе и ще воюва против онези народи, както в деня, когато воюва, в деня на битката. 4 В онзи ден краката Му ще застанат на Елеонския хълм, който е срещу Ерусалим на изток. И Елеонският хълм ще се разцепи през средата си на изток и на запад, ще се образува много голяма долина и половината от хълма ще се отдръпне на север, а половината му - на юг.

Значи на изток от Ерусалим-на земята

5 И ще побегнете в долината на Моите планини, защото долината на планините ще стига до Асал. И ще побегнете, както бягахте от земетресението в дните на юдовия цар Озия. И ще дойде ГОСПОД, моят Бог, и всичките светии с Теб.

И Господ ще дойде и всичките светии с него. Колко абсолютно е «всичките светии»? Абсолютно е. От къде се взеха тези светии? Това са тези които го срещнаха в небето.

9 И Господ ще бъде цар върху целия свят; В оня ден Господ ще бъде един, и името Му едно. И Господ ще е Цар над цялата земя.

Ще управлява от море до море. Нека да ви покажа, че се говори тука точно за това време, за което прочетохме в Солунците и за кого се говори.
І Послание към Солунците 3 глава

12 И Господ да ви направи да растете и да изобилствате в любов един към друг и към всички, както и ние към вас, 13 за да утвърди сърцата ви непорочни в святост пред нашия Бог и Отец при пришествието на нашия Господ Иисус с всичките Негови светии.

И така, когато Исус дойде заедно с всичките си свитии. В такъв случай за кого се говори в Захария 14 глава? За Исус! Ето ви обяснението за това кои са светиите му и от къде се взеха.
Нека да отидем на Данаил 7 глава, за да видим къде ще бъде Исус като дойде.

1 В първата година на вавилонския цар Валтасар Даниил видя сън и видения на главата си върху леглото си. Тогава написа съня и разказа същността на работите. 2 Даниил проговаряйки рече: Видях в нощното си видение, и ето, четирите небесни ветрища избухнаха върху голямото море. 3 И четири големи зверове възлязоха из морето, различни един от друг.

Данаил е видял това видение-Империите на белите хора. Но Рим е трявало да падне и да стане 10 пъти. И ето сега-Европейският Съюз е последното му ставане. И ние живеем в това време

13 Гледах в нощните видения, и ето, с небесните облаци идваше един като Човешки Син

Кой е наречен Човешкият Син? Исус-не прочетохме ли токущо в І Солунци същото нещо? Защото Исус ще дойде с облаците

... и стигна до Стария по дни; и Го доведоха пред Него. Кой е Старият по дни? Отец. 14 И на Него се даде владичество и слава, и царство, за да Му служат всички народи, племена и езици. Неговото владичество е вечно владичество, което няма да премине, и царството Му е царство, което няма да се разруши.

Той ще владее всичко завинаги и няма да има опозиция, когато дойде. Или ще правите това което казва, или ще трябва да умрете-съвсем ясно е.

15 А на мен, Даниил, духът ми се обезпокои дълбоко в тялото ми и виденията на главата ми ме изплашиха. 16 Приближих се до един от стоящите и го помолих да разбера достоверно истината за всичко това. И той ми каза и ми даде да разбера тълкуванието на тези неща. 17 Тези големи зверове, които са четири, са четирима царе, които ще се издигнат от земята.

Каза му за 4 велики Империи: Вавилон; Мидо-Персииската Империя; Гръцката и Римската Империи. И Римската Империя беше повалена и се издигна отново 10 пъти! И последната форма, в която ще дойде е във формата на 10 нации и те ще бъдат под същата титла: Светата Римска Империя. Това което наблюдаваме сега-ЕС е точно това. И те ще искат да владеят целият свят. А Господ ще дойде скоро след като те завладеят света. Нека да видим дали Господ ще дойде и ще вземе царството от тях.

18 Но светиите на Всевишния ще получат царството и ще владеят царството до века и до вечни векове.

Кои светии? Тези, които срещнаха Господ във въздуха. За какво царство става въпрос?

27 А царството и владичеството, и величието на царствата под цялото небе ще се дадат на народа на светиите на Всевишния. Неговото царство е вечно царство и всички власти ще служат и ще се покоряват на Него.

Когато се говори за ВСИЧКО ПОД НЕБЕТО, КЪДЕ ЩЕ СТЕ ВИЕ? НА ЗЕМЯТА. Как тогава са си измислили, че някой ще ходи нанебето? В цялата Библия се говори същото: пророците и апостолите-всичките ви казват същото. И светиите ще са които ще управляват царството и те няма да бъдат съдени, а ще съдят. Защото те са пазили заповедите и вярата в Исус.
Нека да прочетем Откровението 3 глава

20 Ето, стоя на вратата и чукам; ако някой чуе гласа Ми и отвори вратата, ще вляза при него и ще вечерям с него, и той - с Мен.

На вратата на вашето съзнание-тази Книга чука на вратата му. Защото Божието Слово е в нея. А избора е винаги ваш, но си има последици за всеки избор.

21 На този, който победи, ще дам да седне с Мен на Моя престол, както и Аз победих и седнах със Своя Отец на Неговия престол.

Той ви обещава да седнете на неговият трон, ако победите. За кой трон става въпрос? За тронът на Давид. Нека да видим, какво обеща на апостолите-защото винаги, когато Господ обещае нещо, то се касае за земята, където ще бъде царството. Лука 1 глава

26 А в шестия месец ангел Гавриил бе изпратен от Бога в галилейския град наречен Назарет, 27 при една девица, сгодена за мъж на име Иосиф от Давидовия дом; а името на девицата бе Мария. 30 И ангелът й рече: Не бой се, Марио, защото си придобила Божието благоволение. 31 И ето, ще зачнеш в утробата си и ще родиш син, Когото ще наречеш Исус.

Името дойде от небето и името е Исус! Ангела каза на Мария как да нарече детето. Нима говорите небесен език?

32 Той ще бъде велик, и ще се нарече Син на Всевишния; и Господ Бог ще Му даде престола на баща Му Давида.

И ще бъде Син на Отец и Отец ще му даде трона на баща му Давид.

33 Ще царува над Якововия дом до века; и царството Му не ще има край. И ще управлява над дома на Яков завинаги и Царството му няма да има край.

И ако и вие ще седите на трона му-нека видим, къде се намира-Псалм 122

1 радвах се, когато ми казаха: Да отидем в ГОСПОДНИЯ дом! 2 Краката ни стоят вътре в портите ти, Ерусалиме.

А, значи Господният дом ще е в Ерусалим? ДА!

3 Ерусалим е построен като здраво затворен в себе си град, 4 където се изкачват племената, племената на ГОСПОДА, според свидетелството на Израил, за да славят Името на ГОСПОДА.

И всичките народи тогава ще изпращат делегации в Ерусалим

5 Защото там са поставени престоли за съд, престолите на Давидовия дом.

И ако вие седите на тронове и съдите, то вие ще седите на трона на Давид и това е факта.
Нека да ви покажа какво казвам-Откровението 20 глава

1 И видях, че слизаше от небето един ангел, който държеше в ръката си ключа на бездната и една голяма верига. 2 Той улови змея, старовременната змия, която е дяволът и Сатана, и го върза за хиляда години,

Михаил явно ще е този, който ще върже Сатана.

4 И видях престоли; и седнаха на тях, и им се даде да съдят.

На тях беше дадено да съдят-те седяха на престолите-множествено число

... Видях и душите на онези, които бяха обезглавени заради Иисусовото свидетелство и заради Божието слово и които не се бяха поклонили на звяра, нито на неговия образ, и не бяха приели белега на челото си и на ръката си. И те оживяха и царуваха с Христос хиляда години.

Днес хората в църквите изобщо не знаят дори забелега на звяра. А тези хора които ще усоят в истината, ще живеят и управляват заедно с Исус. Не каза ли Данаил същото нещо?

5 Другите мъртви не оживяха, докато не се свършиха хилядата години. Това е първото възкресение.

Повечето от хората дори и не разбират, че има повече от едно възкресение. Но защо тези хора седят на тронове и управляват заедно с Исус? Защото той обеща това

6 Блажен и свет оня, който участвува в първото възкресение; над такива втората смърт не ще има сила; а те ще бъдат свещеници Богу и на Христа и ще царуват с Него хиляда години. Защото тогава ще сте богове и ще управлявате заедно с Исус света.

Това са светиите които ще посрещнат Господа във въздуха. Матей 19 глава

27 Тогава Петър в отговор Му рече: Ето, ние оставихме всичко и Те последвахме; ние, прочее, какво ще имаме?

Това е правилен въпрос

28 А Исус им рече: Истина ви казвам, че във време на обновлението на всичко, когато Човешкият Син ще седне на славния Си престол, вие, които Ме последвахте, тоже ще седнете на дванадесет престола да съдите дванадесетте Израилеви племена

При възкресението. Това означава "обновлението" тук. И ето какво ще правят апостолите в Царството на Исус.
Захария 8 глава

1 И словото от Господа на Силите дойде към мене и рече: 2 Така казва Господ на Силите: Ревнувам много силно за Сион, дори ревнувам за него с голяма ярост.

И ето-Исус все още е ревностен за Ерусалим!

3 Така казва Господ: Върнах се към Сион и ще обитавам всред Ерусалим; и Ерусалим ще се нарече град на Истината, и хълм на Господа на Силите Светия хълм

И Господ Исус ще се върне и ще управлява от Ерусалим-всичките народи. И там ще е неговото правителство.
Исаия 2 глава-всички ще отиват там

2 В послешните дни Хълмът на дома Господен Ще се утвърди по-високо от всичките хълмове, И ще се издигне над бърдата; И всичките народи ще се стекат на него.

Всичките народи!

3 И много племена ще отидат и ще рекат: Дойдете, да възлезем на хълма Господен, В дома на Якововия Бог; Той ще ни научи на пътищата Си, И ние ще ходим в пътеките Му, Защото от Сион ще излезе поуката, И словото Господно от Ерусалим

И става ясно от тук, че народите ще знаят, че не са знаели истината и ще я търсят-от Ерусалим. Не от Рим!

4 Бог ще съди между народите, И ще решава между много племена; И те ще изковат ножовете си на палешници, И копията си на сърпове; Народ против народ няма да дигне нож, Нито ще се учат вече на война

Когато Господ дойде, ще даде на народите достатъчно война... Ще напълни земята с трупове. И никой няма да търси повече войни.
Нека да видим царството на Господа-Матей 25 глава

31 А когато дойде Човешкият Син в славата Си и всичките (свети) ангели с Него, тогава ще седне на славния Си престол.

Когато Исус дойде, всичките ангели ще дойдат с него. Това просто означава, че никой няма да остане на небето освен Отец. Къде искате вие да ходите-там няма да има никой

32 И ще се съберат пред Него всичките народи;

Къде ще бъдат тези нации? На земята

... и ще ги раздели едни от други, както овчарят разделя овцете от козите;

Това е великият съд, братя и сестри. И ще се продължава за 1000 години: това нещо няма да се извърши за едно денонощие

33 и ще постави овцете от дясната Си страна, а козите - от лявата. 34 Тогава Царят ще каже на тези, които са от дясната Му страна: Елате вие, благословени от Отца Ми, и наследете царството, приготвено за вас от създаването на света;

Тези които ще бъдат святи за Господа, ще влязат в Царството, което е приготвено още от сътворението, но човекът не беше готов за него. Това е Царството на Отец-ето го: Откровението 21 глава

1 И видях ново небе и нова земя; защото първото небе и първата земя преминаха; и море нямаше вече. 2 Видях и светия град, новия Ерусалим, да слиза из небето от Бога, приготвен като невеста украсена за мъжа си.

Исус нали каза-елате и наследете Царството, което е приготвено от самото начало на сътворението. И то идва от небето-на земята

3 И чух силен глас от престола, който казваше: Ето, скинията на Бога е с човеците; Той ще обитава с тях; те ще бъдат Негови люде; и сам Бог, техен Бог, ще бъде с тях. И Отец идва за дабъде с нас. 4 Той ще обърше всяка сълза от очите им, и смърт не ще има вече; нито ще има вече жалеене, ни плач, ни болка; първото премина

Защо няма да има вече смърт или болка? Защото Синът на Давид ще премахне всичко лошо. 1 Коринтяни 15 глава

21 Понеже, както чрез човека дойде смъртта, така чрез човека дойде възкресението на мъртвите. 22 Защото, както в Адама всички умират, така и в Христа всички ще оживеят. И вие ритате против Исус, Израиляни? 23 Но всеки на своя ред; Христос първият плод, после, при пришествието на Христа, тия, които са Негови

Но всеки по реда си. Христос е първият плод и другите-при идването на Исус. Тогава къде са мъртвите-в земята

24 Тогава ще бъде краят, когато ще предаде царството на Бога и Отца, след като унищожи всяко началство и всяка власт и сила.

И в края Исус ще предаде Царството на Отец

25 Защото Той трябва да царува, докато положи всички врагове под нозете Си.

В 110 Псалм пише точно това-нали? Дори и противниците от Израел ще бъдат под краката на Господа

26 И смъртта, най-последен враг, и тя ще бъде унищожена, 27 защото Бог "е покорил всичко под нозете Му". А когато ще е казал, че всичко е вече покорено, (с явно изключение на Този, Който Му е покорил всичко),

Исус също трябваше да бъде приет

28 когато казвам, ще Му е било покорено всичко, тогава и Сам Синът ще се покори на Този, Който Му е покорил всичко, за да бъде Бог все във все

И тогава дори и Господ Исус ще се подчини напълно на Отец. И тогава всички ще сме семейството на боговете. И Отец ще е нашият Баща. Но докато Исус не завърши всичко и не установи Царството си-не може да стане. Затова Исус каза, че е Алфа и Омега-първият и последният. Твореца на плът и кръв и в края ще предаде всичко на Отец, когато вече няма да има плът и кръв!

Благодаря ви за вниманието!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2173185
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031