Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2015 21:57 - ПСАЛМИТЕ-КНИГАТА НА ИСУС
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 1042 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.11.2015 22:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Псалм 92:1-5

Сестри и братя,

Винаги е добре да стоя пред вас в Божията събота. Аз обичам да казвам това-Божията събота. Съставих този урок защото много Хибру Израиляни не разбират, че Исус е още в Старият Завет. Мислят, че е дошъл от Мария и това е нещо за езичниците. Но цялата Билия е диктувана от Исус. Но някои неща са диктувани от Исус за Исус. Давид ви казва, че Исус говори. Вижте-Израел са оригиналните християни. Преди нас не е имало никой такъв. И сега някои имат проблем с Исус. Но затова те имат само по 20 членове-защото ритат против Исус. Цялата Книга на Псалмите е пълна с това, което Исус е говорил. Спомням си когато правех този урок, една сестра го чу и повече никога не дойде отново тук. Тя почина. И мразеше много Исус. Те мислят, че в Хиблу няма буквата И-на английски е Джей. Но вие не знаете да говорите и английският както трябва.
Ще започнем урока от Йоан 5 глава

39 Вие изследвате писанията, понеже мислите, че в тях имате вечен живот, и те са, които свидетелствуват за Мене,

В Писанията мислите, че имате вечен живот и те свидетелстват за Исус! Псалм 40

6 В жертва и приноси Ти нямаш благоволение; Отворил си уши в мене; Всеизгаряне и принос за грях Ти не си поискал. 7 Тогава рекох: Ето, дойдох; (В свитъка на книгата е предписано на мене);

Исус говори чрез Давид, че не иска жертви и няма удоволствие в тях, а в цялата Книга е писано за него.

8 Драго ми е, Боже мой, да изпълнявам Твоята воля; Да! законът Ти е дълбоко в сърцето ми.

Нека видим това-Евреите 10 глава. Ще ви покажем цялото нещо и ако не можете да видите Исус-значи не можете да видите нищо. По-добре идете на улицата и започнете наркотици или нещо... Чуствам се изморен от тези неща-нашите братя ритат против Исус.

1 Защото законът, като съдържа в себе си само сянка на бъдещите добрини, а не самата същност на нещата, то свещениците, които непрестанно принасят всяка година същите жертви, никога не могат с тях да направят съвършени в чистота ония, които пристъпват да жертвуват.

Това е Закона за Жертвоприношенията и беше прекратен от Исус. Защото никога не можете да станете съвършенни докато принасяте животни в жертва. И защо:

4 Защото не е възможно кръв от юнци и от козли да отмахне грехове. Ето защо този закон не можеше да направи никого съвършен.

Животните не са съгешили пред Бога-човекът е. Затова и Исус трябваше да дойде като човек и да умре за нас.

5 Затова Христос, като влиза в света, казва: - "Жертва и принос не си поискал, Но приготвил си Ми тяло;

Отец не искаше тези жертви, но приготви тяло за Исус Христос. Защото той беше Бог преди да стане човек.Духовните същества не могат да умрат.

6 Всеизгаряния и приноси за грях не Ти са угодни. 7 Тогава рекох: Ето, дойдох, (В свитъка на книгата е писано за Мене), Да изпълня Твоята воля, о Боже" -

Прочетохме това-нали?

8 Като казва първо: "Жертви и приноси и всеизгаряния и приноси за грях не си поискал, нито Ти са угодни", (които впрочем се принасят според закона),

Кой закон-за жертвоприношенията

9 после казва: "Ето, дойдох да изпълня волята Ти". Ще каже: Той отмахва първото, за да постанови второто.

Първият завет имаше и жертвоприношения. Но когато Исус умря, той прекрати този завет. И сега има нов Завет-чрез кръвта му.

10 С тая воля ние сме осветени чрез принасянето на Исус Христовото тяло веднъж за винаги.

Ето това, което прочетохме в Псалм 40-разбираме го. Но първото е-каза това чрез устата на Давид.
Нека видим Псалм 72-хората трябва да знаят тези неща за да спрат да лъжат за Исус.

1 Боже, дай Твоето правосъдие на царя, И правдата Си на царския син,

Кой е синът на Царя-Исус. А Царят в случая е Давид.

2 За да съди Твоите люде с правда, И угнетените Ти с правосъдие. 3 Планините ще донесат мир на людете, И хълмовете мир с правда. Правителствата на света. 4 Той ще съди справедливо угнетените между людете, Ще избави чадата на немотните, и ще смаже насилника 8 Той ще владее от море до море, И от Евфрат до краищата на земята.

Исус ще управлява целият свят. Без изключение и няма да води никого на небето.
Захария 9 глава

9 Радвай се много синова дъщерьо; Възклицавай, ерусалимска дъщерьо; Ето, твоят цар иде при тебе; Той е праведен, и спасява, Кротък, и възседнал на осел, Да! на осле, рожба на ослица.

Как можете да сгрешите, кой е този?

10 Аз ще изтребя колесница из Ефрема, И кон из Ерусалим, И ще се отсече бойният лък;

Това ще е в битката при Армагедон

Той ще говори мир на народите; И владението Му ще бъде от море до море, И от Ефрат до земните краища.

И тогава ще научи народите на мир и после ще управлявацелият свят без изклчение. Но пъво трябваше да умре

11 А колкото за тебе, Израилю, по причина на кръвта на сторения от тебе завет с Мене, Аз изведох затворниците ти Из безводния ров.

Това е рова където нямахме изобщо и надежда за спасение. Но като умря и даде кръвта си за нас.даде ни и шанса за спасение. Знаем, че тук за Исус пише-нали?
Матей 21 глава

1 И като се приближиха до Ерусалим и дойдоха във Витфагия при Елеонския хълм, Исус изпрати двама ученици и рече им: 2 Идете в селото, което е насреща ви; и веднага ще намерите вързана ослица и осле с нея; отвържете ги и докарайте Ми ги. 3 И ако някой ви рече нещо, кажете: на Господа трябват; и веднага ще ги изпрати. 4 А това стана за да се сбъдне реченото от пророка, който казва: - 5 "Речете на Сионовата дъщеря: Ето, твоят Цар иде при тебе, Кротък и възседнал на осел И на осле, рожба на ослица".

Прочетохме това точно в Захария-нали? И то представя само един човек-Исус.

6 И тъй учениците отидоха и сториха както им заръча Исус; 7 докараха ослицата и ослето, и намятаха на тях дрехите си; и Той възседна върху тях.

И така пророчеството беше изпълнено. И хората викаха "Осана"-означава "Спаси сега"!
Нека видим Матей 26 глава-Исус предсказа всичко, което щеше да стане с него.

36 Тогава Исус идва с тях на едно място наречено Гетсимания; и казва на учениците Си: Седете тука, докле отида там да се помоля. 37 И като взе със Себе Си Петра и двамата Заведееви сина, захвана да скърби и да тъгува. 38 Тогава им казва: Душата Ми е прескръбна до смърт; постойте тук и бдете заедно с Мене.

Исус не искаше да умре, но знаеше, че трябва да умре. Иначе цялото творение щеше да загине.

39 И като пристъпи малко напред, падна на лицето Си, и се молеше, казвайки: Отче Мой, ако е възможно, нека Ме отмине тази чаша; не обаче, както Аз искам, но както Ти искаш.

Даде решението на Отец, защото това тяло от плът и кръв искаше да живее

42 Пак отиде втори път и се моли, думайки: Отче Мой, ако не е възможно да Ме отмине това, без да го пия, нека бъде Твоята воля.

Отново каза същото нещо.

44 И пак ги остави и отиде да се помоли трети път, като каза пак същите думи.

Исус не искаше да умира, но знаеше, че ткрябва. Ще видим Псалм 116 точно по този въпрос

1 Любя Господа защото послуша Гласа ми и молбите ми; 2 Понеже приклони ухото Си към мене, Затова ще Го призовавам догдето съм жив. 3 Връзките на смъртта ме обвиха, И мъките на преизподнята ме намериха; Скръб и беда срещнах. Връзките на смъртта ме обгърнаха и те го убиха 4 Тогава призовах името Господно, и Го помолих: О Господи, избави душата ми. 10 Аз повярвах, затова говорих; Много бях наскърбен. Исус каза всичко! 11 В тревогата си рекох: Всеки човек е измамлив. 12 Що да въздам Господу За всичките Му благодеяния към мене? Всички хора са лъжливи, но Отец е истинен 13 Ще взема чашата на спасението, И ще призова името Господно;

И ето, какво каза Исус, че ще стане-ще умре за творението и ще премахне закона за жертвоприношенията

14 Ще изпълня обреците си Господу, Да, пред всичките Му люде.

И те видяха разпъването на Исус тогава. Но това е предсказание какво щеше да стане и ето изпълнението-Йоан 18 глава

2 А и Юда, който Го предаваше, знаеше това място; защото Исус често се събираше там с учениците Си. 3 И тъй, Юда като взе една чета войници и служители от главните свещеници и фарисеите, дойде там с фенери, факли и оръжия. 10 А Симон Петър, като имаше нож, измъкна го, удари слугата на първосвещеника, и му отсече дясното ухо; а името на слугата беше Малх. 11 Тогава Исус рече на Петра: Тури ножа в ножницата. Чашата, която Ми даде Отец, да я не пия ли?

Исус каза, че трябва да направи това, за което го е пратил Отец. Иначе творението щеше да загине. Но вижте-Исус предсказа всичко, което щеше да стане с него.
Матей 27 глава

33 И като стигнаха на едно място, наречено Голгота (което значи лобно място), 34 дадоха Му да пие вино размесено с жлъчка; но Той като вкуси, не прие да пие. 35 И когато Го разпнаха, разделиха си дрехите Му, като хвърлиха жребие.

Пророците бяха казали това

41 Подобно и главните свещеници с книжниците и старейшините Го ругаеха, казвайки: 42 Други е избавил, а пък Себе Си не може да избави! Той е Израилевият Цар! нека слезе сега от кръста, и ще повярваме в Него. 43 Упова на Бога; нека Го избави сега, ако Му е угоден; понеже каза: Божий Син съм. Те се подиграваха на Исус 45 А от шестия час тъмнина покриваше цялата земя до деветия час. 46 А около деветия час Исус извика със силен глас: Или, Или, лама савахтани? сиреч: Боже Мой, Боже Мой, защо си Ме оставил?

Той знаеше, че ще има тази слабост и ето-мислеше, че Отец го е изоставил. Той знаеше, какво прави, но плътта риташе. Нека видим това-Псалм 22

1 Боже мой, Боже мой, защо си ме оставил? Защо стоиш далеч и не ми помагаш, Нито внимаваш на думите на охкането ми?

Не прочетохме ли точно това? Исус знаеше, че ще каже това дори преди да го каже

7 Всички, които ме гледат, ругаят ме, Отварят устните си, кимват с глава и казват: 8 Той упова на Господа: нека го избави; Нека го избави понеже има благоволение в него.

Не порчетохме ли точно това?

15 Силата ми изсъхна като черепка, И езикът ми прилепна за челюстите ми; И Ти си ме свел в пръстта на смъртта. 16 Защото кучета ме обиколиха; Тълпа от злодейци ме окръжи; Прободоха ръцете ми и нозете ми.

Те го убиха заради нищо-затова ги нарича така. И чии нозе и ръце бяха прободени-на Исус.

17 Мога да преброя всичките си кости, Хората се взират в мене и ме гледат. 18 Разделиха си дрехите ми, И за облеклото ми хвърлиха жребие.

И това прочетохме-нали?

19 Но Ти, Господи, да се не отдалечиш; Ти, сило моя, побързай да ми помогнеш. 25 От Тебе е гдето принасям хваление в голямото събрание; Ще изпълня обреците си пред ония, които Му се боят.

Събранието е Израел и Исус плати цената за това, което не беше отнел-вечният живот. Вижте как просто е всичко това! И ако ритате против Исус-вие просто искате да умрете.
Псалм 16

8 Винаги турям Господа пред себе си; Понеже Той е от дясно ми, аз няма да се поклатя. 9 Затова се зарадва сърцето ми, и развесели се душата ми, А още и плътта ми ще пребивава в увереност.

Надежда за какво-за възкресение

10 Защото няма да оставиш душата ми в преизподнята; Нито ще допуснеш угодника Си да види изтление.

Защото няма да ме оставиш в гроба и дори няма и да ме оставиш да се разложа.

11 Ще ми изявиш пътя на живота; Пред Твоето присъствие има пълнота от радост, Отдясно на Тебе-всякога веселие.

Нека видим, кой говори тук-Деянията 2 глава. Нарочно направих този урок така, че никой да не може да каже, че не вижда Исус Христос в тези стихове.

22 Израилтяни, послушайте тия думи: Исуса Назарянина, мъж засвидетелствуван между вас от Бога чрез мощни дела, чудеса и знамения, които Бог извърши чрез Него посред вас, както сами вие знаете,

Отец доказа, че това именно е Исус!

23 Него, предаден според определената Божия воля и предузнание, вие разпнахте и убихте чрез ръката на беззаконници;

И това беше предопределено.

24 Когото Бог възкреси, като развърза болките на смъртта, понеже не беше възможно да бъде държан Той от нея. 25 Защото Давид казва за Него: - "Винаги гледах Господа пред себе си; Понеже Той е от дясно ми, за да не се поклатя;

Петър прочете това. Чрез устата на Давид това беше казано.

26 Затова се зарадва сърцето ми, и развесели езикът ми, А още и плътта ми ще престоява в надежда; 27 Защото няма да оставиш душата ми в ада, Нито ще допуснеш Твоят Светият да види изтление. Господ каза това чрез Давид. 28 Изявил си ми пътищата на живота; В присъствието си ще ме изпълниш с веселба". 29 Братя, мога да ви кажа свободно за патриарха Давида, че и умря и биде погребан, и гробът му е у нас до тоя ден.

Петър обясни-Давид е мъртъв и до днес е в гроба.

30 И тъй, понеже беше пророк, и знаеше, че Бог с клетва му се обеща, че от плода на неговите чресла [по плът ще въздигне Христа, да Го] постави на престола му,

Давид не говореше за своето възкресение, но за възкресението на Исус. Някой си ми каза, че Исус е бил в ада.Нека да изправим това погрешно учение ей сега-веднага-Псалм 30

1 Ще Те превъзнасям, Господи; защото Ти си ме издигнал, И не си оставил неприятелите ми да тържествуват над мене. 2 Господи Боже мой, извиках към Тебе; И Ти си ме изцелил. 3 Господи, извел си от преизподнята душата ми; Опазил си живота ми измежду ония, които слизат в рова. Господи-опазил си живота ми и не си ме оставил в гроба.

Ясно е-нали? Какво става ясно от тук-ада е състояние. Ако нямате какво да ядете-това е ад. Ако близките ви или вие сте смъртно болни-това е ад. Ако ви вземат всичко защото не можете да платите-това е ад. Но вижте какво казва Исус-Отец не го остави в гроба.
Псалм 132

11 Господ се кле с вярност на Давида, - И няма да пристъпи думата Си, - Казвайки: От рожбата на тялото ти Ще положа на престола ти.

Прочетохме това в Деянията 2 глава-нали?

13 Защото Господ избра Сиона, Благоволи да обитава в него. 14 Това, каза Той, Ми е покой до века: Тук ще обитавам, защото го пожелах.

За Исус става въпрос и той ще управлява света от Ерусалим-града на Давид. И ще е винаги там. Но хората не обръщат внимание на това.
Нека видим това-Лука 1 глава-кой ще седи на трона на Давид.

26 А в шестия месец ангел Гавриил бе изпратен от Бога в галилейския град наречен Назарет, 27 при една девица, сгодена за мъж на име Иосиф от Давидовия дом; а името на девицата бе Мария.

Ангела Гавриил донесе съобщението

30 И ангелът й рече: Не бой се, Марио, защото си придобила Божието благоволение. 31 И ето, ще зачнеш в утробата си и ще родиш син, Когото ще наречеш Исус. Отец даде името Исус-то дойде от небето.
Нека видим това-Псалм 89

3 Ти каза: Направил съм завет с избрания Си, Заклел съм се на слугата Си Давида, казвайки: 4 Ще утвърдя потомството ти за винаги, И ще съзидам престола ти из род в род. (Села).

Знаем за кого говори тук-нали? За Исус, който ще управлява света дори и през Милениума.

23 Но Аз ще съкруша пред него противниците му, И ще поразя ония, които го мразят. 24 А верността Ми и милостта Ми ще бъдат с него; И с Моето име ще се издигне рогът му.

Отец ще се разправи с враговете му и ще бъде с него, а името му ще е същото като на Отец.

27 При това Аз ще го поставя в положение на първороден, По-горе от земните царе.

И чие е това име-Йоан 5 глава

43 Аз дойдох в името на Отца Си, и не Ме приемате; ако дойде друг в свое име, него ще приемете.

Виждате ли това-името на Исус е името на Отец. А те приеха Йоан дето кръщаваше, защото дойде с неговото си име. Но дойде с духа на Илия. Него го приеха. Исус дойде с името на Отец. Е тогава как е името на Отец-Исус! Не е нужно да сте ракетни специалисти за да видите това-нали? Но какво беше името на Исус преди това?
Нека видим-Изход 6 глава

2 Бог говори още на Моисея, като му каза: Аз съм Господ. 3 Явих се на Авраама, на Исаака и на Якова с името Бог Всемогъщи, но не им бях познат с името Си Иеова.

Името му беше Иеова преди това. Отец никога не е бил Иеова. И когато дойде като човек, Отец му даде най-голямото име на света-Исус. И Израел са свидетели на Иеова-никой друг. И ако плюете против името Исус, то вие плювате против Отец, против Сина и против светият ангел, който Отец изпрати на земята след като Исус се възнесе на небето. И така-нямате и шанс да оцелеете.
Деянията 2 глава

30 И тъй, понеже беше пророк, и знаеше, че Бог с клетва му се обеща, че от плода на неговите чресла [по плът ще въздигне Христа, да Го] постави на престола му,

Прочетохме това-за Исус става въпрос

31 той предвиждаше това, говори за възкресението на Христа, че нито Той беше оставен в ада, нито плътта му видя изтление. 32 Тогова Исуса Бог възкреси, на което ние всички сме свидетели. 33 И тъй, като се възвиси до Божията десница, и взе от Отца обещания Свети Дух, Той изля това, което виждате и чувате. Същият, когото убихте-Отец го възкреси 34 Защото Давид не се е възнесъл на небесата; но сам той казва: - "Рече Господ на Моя Господ: Седи отдясно Ми,

Давид си е в гроба и до днес

35 докле положа враговете Ти за Твое подножие".

Кога Отец е казал това-нека го видим. Псалм 110

1 Давидов псалом Иеова рече на моя Господ: Седи отдясно Ми Докле положа враговете ти за твое подножие.

Ето ви кога го е казал. И Исус знаеше, че ще умре и ще бъде възкресен

2 Господ ще простре от Сиона скиптъра на силата ти; Владей всред враговете си. 5 Господ, стоящ отдясно ти, Ще порази царя в деня на гнева си. 6 Ще извърши съд между народите, ще напълни земята с трупове, Ще смаже главата на неприятелите по широкия свят. Ще напълни земята с трупове...

И никой не вярва тези неща-защото не четат цялата Библия. А Исус казва какво ще направи като дойде. Нека видим Псалм 45-гответе се за война

3 Препаши меча Си на бедрото Си Силни, Славата Си и величието Си;

Исус е най.могъщият. Когато излезе от гроба, каза, че всяка власт му е дадена-абсолютно е.

4 И във величието Си язди победоносно В полза на истината и кротостта и правдата; И Твоята десница ще Те предвожда към страшни неща. 5 Стрелите Ти са остри, Забиват се в сърцата на царските врагове; Племена падат пред Тебе.

И ще напълни земята с мъртъвци

6 Твоят престол, Боже, е до вечни векове; Скиптърът на Твоето царство е скиптър на правота.

Управлението на Исус е вечно.

7 Възлюбил си правда и намразил си нечестие; Затова, Боже, твоят Бог те е помазал С миро на радост повече от твоите събратя.

И твоят Бог те е помазалза да управляваш народите. Но кой е той-нека го видим: Евреите 1 глава

1 Бог Който при разни частични съобщения, и по много начини, е говорил в старо време на бащите ни чрез пророците, 2 в края на тия дни говори нам чрез Сина, Когото постави наследник на всичко, чрез Когото и направи световете,

Всичко е направено от Сина за Отец.

3 Който, бидейки сияние на Неговата слава, и отпечатък на Неговото същество, и държейки всичко чрез Своето могъщо слово, след като извърши [чрез Себе Си] очищение на греховете, седна отдясно на Величието на високо, 4 и стана толкова по-горен от ангелите, колкото името, което е наследил, е по-горно от тяхното. 5 Защото, кому от ангелите е рекъл Бог някога: - "Ти си Мой Син, Аз днес Те родих"; и пак: "Аз ще Му бъда Отец, и Той ще ми бъде Син"?

И на нито един ангел не е казал,че ще му бъде Син. А Исус беше направен малко по-ниско от ангелите.

6 А когато пък въвежда Първородния във вселената, казва: - "И поклонете се Нему, всички Божии ангели". 7 И за ангелите казва: - "Който прави ангелите Си силни като ветрове, И служителите Си като огнен пламък";

Всичкита ангели са служебни духове

8 А за Сина казва: - "Твоят престол, о Боже, е до вечни векове; И скиптърът на Твоето царство е скиптър на правота.

Има хора които казват, че Исус е Син на Бога, но не е Бог. Как може Сина на Бога да не е Бог?

9 Възлюбил си правда, и намразил си беззаконие; За това, Боже, Твоят Бог Те е помазал с миро на радост повече от Твоите събратя".

Господ е говорил чрез Давид и е знаел прекрасно какво казва. Затова казва, да търсим в Писанията и те говорят за него.
Нека видим още от Писанията-Псалм 2. И ще разберете, защо ви дадох това заглавие на урока.

7 Аз ще изявя постановлението; Господ ми каза: Ти си Мой Син; Аз днес те родих.

Това стана когато Отец възкреси Исус и той излезе от гроба

8 Поискай от Мене и Аз ще ти дам народите за твое наследство, И земните краища за твое притежание. Поискай от мене и ще ти дам народите за наследство 9 Ще ги съкрушиш с желязна тояга, Ще ги строшиш като грънчарски съд.

И Исус ще управлява всичките народи, а преди това ще избие враговете си.

10 Сега, прочее, вразумете се, о царе; Научете се, земни съдии. 11 Слугувайте на Господа със страх, И радвайте се с трепет. Трябва да се страхувате от Господа, защото ако се разгневи-вижте: 12 Целувайте Избраника, за да се не разгневи, Та погинете в пътя; Защото скоро ще пламне Неговият гняв. Блажени са всички, които се надяват на Него.

И ако вие не виждате тези неща-какво виждате изобщо? Исус ще управлява този свят с желязна тояга-диктат. Откровението 12 глава

1 И голямо знамение се яви на небето, - жена, облечена със слънцето, с луната под нозете й и на главата й корона от дванадесет звезди.

Това е Израел-вижте Битие 37 глава и ще видите сами.

2 Тя бе непразна и викаше от родилни болки, като се мъчеше да роди. 5 И тя роди мъжко дете, което има да управлява всичките народи с желязна тояга; и нейното чадо бе грабнато и занесено при Бога, дори при Неговия престол.

И няма да ви вземе на небето? НЕ! Давид ви го казва в Псалм 72 глава, Захария в 9 глава същото. Из цялата Библия е същото. Преди Исус дадойде като човек, той беше Бог. И след възкресението си се върна на небето и седна от дясно на Отец докато се положат враговете му за негово подножие. Нека видим, какъв е бил Исус Хистос преди да дойде на земята като човек-Филипяните 2 глава

5 Имайте в себе си същия дух, който беше и в Христа Исуса; 6 Който, като беше в Божия образ, пак не счете, че трябва твърдо да държи равенството с Бога,

Какво виждаме тук? Исус Христос е бил равностоен на Отец. И ако вие достигнете до вечният живот и удържите до края в праведността-ще сте също богове.

7 но се отказа от всичко, като взе на Себе Си образ на слуга и стана подобен на човеците;

А преди това е бил Бог.

8 и, като се намери в човешки образ, смири Себе Си и стана послушен до смърт, даже смърт на кръст. И когато стана човек, смири се дори и до смърт на кръста-а знаеше, кой е бил преди това. Но знаеше, че това трябва да стане.
Псам 55

1 Послушай, Боже, молитвата ми. И не се крий от молбата ми. 2 Внимавай в мене и отговори ми. Безпокоя се в тъженето си, и стена; 4 Сърцето ми тъжи дълбоко в мене, И смъртен ужас ме нападна;

Докато е бил на кръста, това е което е изпитвал Исус

12 Понеже не беше неприятел, който ме укори, - Това бих претърпял, - Нито беше оня, що ме мразеше, който се подигна против мене, - Тогава бих се скрил от него;

И не врагове са направили това на Исус Христос, но кой беше-Отец.

13 Но ти, човек равен на мене, Другар мой, и мой близък приятел.

Говори за Отец. Дори и като използува името "човек". Но защо го направи това? Ето:

14 Заедно се разговаряхме сладко, С множеството ходехме в Божия дом.

Отец и Исус са решили заедно как да спасят творението. За да не бъде унищожено от друго творение-Сатана. За кого говори тук Исус Христос-за Отец. За това каза-нека бъде твоята воля и не моята, когато щеше да бъде предаден. И така, Отец и Исус Христос решиха, че единият трябва да дойде и да умре за творението. И така-ако някой ви каже, че Исус не е в Старият Завет-покажете им това. Но ако не искат да слушат-нека извършат своето самоубийство.

Благодаря ви за вниманието!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2172832
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031