Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2015 22:00 - БОЖИЕТО СЛОВО
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 1401 Коментари: 0 Гласове:
1



Псалм 119:125, 129-136

Сестри и братя,

Представям ви прекрасен урок на Израел. Както винаги, ще научите много важни неща за вашето лично спасение.

Приятно четене!

Винаги е добре да бъда пред вас в съботният ден. Не ми се случва често да ви уча, но ето-днес отново е такъв ден. Казвам се брат Еремия.
Често като дойдете при нас-Божият Израел, ще видите, че ние изучаваме Библията по тематики. Как Божието Слово е дошло при човека? Някои казват, че човеци са писали Бибилята и всъщност те са си измислили писаното в нея. Но дали това е така? И как точно става това? Защото без Божието Слово ние не можем да достигнем до Бога.
Ще започнем урока от Псалм 119. Нека да видим как Словото е основано.

89 Господи Твоето слово Е утвърдено на небето до века.

За винаги Господи твоето Слово е утвърдено на небето. Ние ползваме Бибилята на Кинг Джеймс. Къде е бил той тогава? Както виждаме-Божието Слово е утвърдено на небето. И нека видим дали някой изобщо може да промени Словото? Еклисиастис 3 глава. И вече разбрахме, че това Слово е утвърдено на небето.

14 Познах, че всичко що прави Бог ще бъде вечно; Не е възможно да се притури на него, нито да се отнеме от него; И Бог е направил това, за да се боят човеците от Него.

Каквото и да върши Бог-ще е вечно. И нищо не може да бъде добавено към него. Не можете да добавите нищо към него или да отнемете нещо от него. Това ви казва Книгата. И ако не можете да добавите или отнемете нищо, неко видим, как Господ гледа на човека-Исаия 40 глава. Вижте-Господ не е всемогъщ ако човекът може да промени нещо от Словото.

6 Глас на един, който казва: Провъзгласи! И отговори се: Що да провъзглася? - Всяка твар е трева, И всичката й слава като полския цвят;
 

Всяка плът е трева.

7 Тревата съхне, цветът вехне; Защото дишането Господно духа върху него; Наистина людете са трева!    


Всичките човеци ще умрат и са като тревата. И Господ гледа на нас като на трева, която изчезва. Но за колко време е Божието Слово:

8 Тревата съхне, цветът вехне, Но словото на нашия Бог ще остане до века.    

Човекът ще умре, но Божието Слово живее вечно. И все още е валидно-независимо, че човекът умира както тревата.
9 Ти, който носиш благи вести на Сион, Изкачи се на високата планина; Ти, който носиш благи вести на Ерусалим, Издигни силно гласа си; Издигни го, не бой се, Кажи на Юдовите градове: Ето вашият Бог!    

Нека видим 1 Петрово 1 глава

24 Защото "Всяка твар е като трева, И всичката й слава като цвят от трева; Тревата изсъхва, и цветът й окапва,    


Апостола повтаря Словото на Бога. И ето-човекът е като тревата. Тревата загива и така е и човека.

25 Но Словото божие трае до века"; и това е словото, което ви е благовестено.

Но Божието Слово е вечно. След като Божието Слово е вечно, нека видим, как Бог го е донесъл до човека-Отковението 1 глава. Това е процес и ще видим как е този процес изцяло.

1 Откровението от Исуса Христа, което му даде Бог, за да покаже на слугите Си онова, което има да стане скоро; а Христос прати та го яви чрез ангела Си на Своя слуга Иоан,    


Откровението на Исус Христос. Което Отец му даде. И той го показа на служителите си за да знаят какво ще стане. Ние сме служители на Господа. И Исус го даде на ангел, който го даде на Йоан.

2 който възвести Божието слово и свидетелството Исус Христово - и всичко що е видял.    


Какво прави Йоан-свидетелства за Божието Слово. Но нека видим целият процес.

3 Блажен, който прочита, и ония, които слушат думите на това пророчество и пазят написаното в него; защото времето е близо.    

    
Нека видим Откровението 5 глава.

1 И видях в десницата на седящия на престола книга, написана отвътре и отвън запечатана със седем печата.    


Кой стои на трона в случая-Отец. И седи на трона си в небето. Защото това Слово иде от небето.

2 И видях, че един силен ангел прогласяваше с висок глас: Кой е достоен да разгъне книгата и разпечата печатите й?    

3 И никой, нито на небето, нито на земята, нито под земята, не можеше да разгъне книгата нито да я гледа.    


Никой на небето или на земята или никъде не може да отвори книгата.

4 И аз плаках много, защото никой не се намери достоен да разгъне книгата нито да я гледа.    


Йоан е заплакал, защото иска да знае какво има на страниците на тази книга.

5 Но един от старците ми каза: "Недей плака: ето лъвът, който е от Юдовото племе, който е Давидовият корен, превъзмогна, за да разгъне книгата и да разпечата нейните седем печата."    


И един от старейшините му каза да не плаче,защото има един, който може да отвори печатите. Това е Исус Христос. Той е Лъвът на Юда. Но какъв е процеса: Отец дава на Исус.

6 И видях между престола и четирите живи същества между тях и старците, че стоеше Агне като заклано, което имаше седем рога и седем очи, които са седемте Божии духове, разпратени по цялата земя.    

7 И то дойде та взе книгата из десницата на седящия на престола.    


Исус дойде и взе книгата от Отец. Ето това е процеса. Отец дава всичко.

8 И когато взе книгата, четирите живи същества и двадесетте и четири старци паднаха пред Агнето, като всеки държеше арфа и златни чаши пълни с темян, които са молитвите на светиите.    

9 И пеят нова песен, думайки: Достоен си да вземеш книгата и да разпечаташ печатите й: защото си бил заклан, и със Своята кръв си изкупил за Бога човеци от всяко племе, език, люде и народ    


Достоен си да вземеш книгата и да я отвориш. Исус е този, който ви дава информацията.

10 и направил си ги на нашия Бог царство и свещеници; и те царуват на земята.    


Някои хора казват, че това е само в Откровението, когато Исус отваря тази книга.

11 И видях и чух глас от много ангели около престола и живите същества и старците; (и числото им беше десетки хиляди по десетки хиляди и хиляди по хиляди):    

Нека видим дали този процес е само в небето-Исаия 29 глава. Кой има сега книгата-Исус я има от Отец.

9 Стойте смаяни и почудете се, Заслепете себе си и ослепейте; Те са пияни, но не от вино, Политат, но не от спиртно питие.    


Те са пияни, но не от вино или силно спиртно питие. Предпочитам да съм пиян от вино, не от това, от което те са пияни... И от това пиянство те може никога да не изтрезнеят.

10 Защото Господ изля на вас дух на дълбок сън, И затвори очите ви: пророците, И помрачи първенците ви: гледачите.
 

Очите на всичките са затворени и не виждат какво става.

11 И всяко пророческо видение стана за вас Като думите на запечатано писмо, Което дават на някого, който е грамотен, И казват: Я прочети това; А той казва: Не мога, защото е запечатано;    


Тази книга е затворена и кой отвори тази книга-Исус! И дават книгата на един Доктор по теология... или на пастор или на поп и той не може да я чете. Защото ако го попитате по написаното в Бибилята-не може да отговори.

12 Тогава дават писмото на някого, който не е грамотен. И казват: Я прочети това; А той казва: Не съм грамотен.    


И този, който няма достатъчно образование, но пък ви проповядва... Какво имаме тук?

13 Затова Господ каза: Понеже тия люде се приближават при Мене с устата си, И Ме почитат с устните си, Но са отстранили сърцето си далеч от Мене, И благоволението им към Мене е По човешки поучения изучени папагалски,
 

Тези хора почитат Господа само по име, но иначе не. И този Исус когото те викат не е  този, когото ние назоваваме. И те учат поучения от човеци.    

Нека видим Йоан 1 глава

1 В началото бе Словото; и Словото беше у Бога; и Словото бе Бог.    


Кой е Словото-Исус е! Защото той е Говорителят на Отец. Спомнете си процеса.Отец дава на Исус и Исус го представя. И Господ Исус е Бог.

2 То в начало беше у Бога.    

3 Всичко това чрез Него стана; и без Него не е ставало нищо от това, което е станало.    

Нека видим какво е направило Словото.

14 И словото стана плът и пребиваваше между нас; и видяхме славата Му, слава като на Единородния от Отца, пълно с благодат и истина.

И Словото стана плът. Исус е Словото и той е Говорителят на Отец. И нека видим, ако не слушаме това, което Исус ни казва-Второзаконие 18 глава. Нека видим какво ни казва Моисей, че ще стане с нас, ако не слушаме Исус.

15 Господ твоят Бог ще ти въздигне отсред тебе, от братята ти, пророк както е въздигнал мене; него слушайте,
 

Моисей говори за Исус. Исус дойде от Израел, от племето на Юда. И е както Моисей. И има абсолютна прилика между Моисей и Исус.

16 според всичко, което ти просеше от Господа своя Бог при Хорив, в деня, когато се събрахте, като казваше ти: Да не чуя вече гласа на Господа моя Бог и да не видя вече тоя голям огън, за да не умра.    

17 Тогава Господ ми каза: Добро е това, което рекоха.    

18 Аз ще им въздигна отсред братята им пророк, както съм въздигнал тебе, и ще туря думите Си в устата му; и той ще им говори всичко, което Аз му заповядвам.    


Бог ще тури своите си думи в неговата уста и той ще говори това, което Аз му казвам.

19 А който не послуша думите Ми, които той ще говори в Мое Име, Аз ще искам ответ от него.    


И ако някой не иска да чуе това, което Господ Исус казва, в името на Отец, то той ще иска отговор от такъв човек.Добре е да слушате  и изпълнявате всичко, което Исус ви казва! И той ни учи постоянно, но ние не искаме да слушаме.

20 Но пророк, който дръзне да каже от Мое Име дума, която Аз не съм му заповядал да говори, или който говори от името на други богове, тоя пророк да умре.    

Нека видим Йоан 12 глава. Кой има сега Книгата-Ису я има. Той я получи от Отец.

44 А Исус извика и рече: Който вярва в Мене, не в Мене вярва, но в Този, Който Ме е пратил.    


Който не вярва в Исус-не вярва нито в Отец.

45 И който гледа Мене, гледа Онзи, Който Ме е пратил.    

46 Аз дойдох като светлина на света, за да не остане в тъмнина никой, който вярва в Мене.    

47 И ако чуе някой думите Ми и не ги пази, Аз не го съдя; защото не дойдох да съдя света, но да спася света.    


При първото си идване Исус не дойде да съди света, но да спаси света.

48 Който Ме отхвърля, и не приема думите Ми, има кой да го съди; словото, което говорих, то ще го съди в последния ден.    

49 Защото Аз от Себе Си не говорих; но Отец, Който Ме прати, Той Ми даде заповед, какво да кажа и що да говоря.    


Исус не е говорил от себе си, но Словото на Отец. Отец е заповядал на Исус какво да говори и върши. Исус не дойде да говори своите думи.

50 И зная, че онова, което Той заповядва, е вечен живот. И тъй, това, което говоря, говоря го така, както Ми е казал Отец.    

Каквото Отец му дава-това говори Исус. Той е Говорителят на Отец.
Нека видим Йоан 8 глава-да сме сигурни, че разбираме това. Исус дойде, извърши превъзходно совята мисия и се върна на небето. Там, където ние не можем ад идем.

21 И пак им рече Исус: Аз си отивам; и ще Ме търсите, но в греха си ще умрете. Гдето отивам Аз, вие не можете да дойдете?    

22 Затова юдеите казаха: Да не би да се самоубие, че казва: Гдето отивам Аз, вие не можете да дойдете?    

23 И рече им: Вие сте от тия, които са долу; Аз съм от ония, които са горе. Вие сте от този свят; а Аз не съм от този свят.    

24 По тая причина ви рекох, че ще умрете в греховете си; защото ако не повярвате, че съм това, което казвам, в греховете си ще умрете.    
25 Те, прочее, Му рекоха: Ти кой си? Исус им каза: Преди всичко, Аз съм именно това, което ви казвам.    


Кой си ти, дето говориш така? Исус обаче им каза, кой е той от самото начало.

26 Много нещо имам да говоря и да съдя за вас; но Този, Който Ме е пратил, е истинен; и каквото съм чул от Него, това говоря на света.    


Исус говореше думите на Отец. Само тях. И когато вие се противите на това Слово-вие се противите на Отец.

27 Те не разбраха, че им говореше за Отца.    

28 Тогава рече Исус: Когато издигнете Човешкия Син, тогава ще познаете, че съм това което казвам, и че от Себе Си нищо не върша, но каквото Ме е научил Отец, това говоря.    


Исус говори само това, което Отец му дава.

29 И Този, Който ме е пратил, с Мене е; не Ме е оставил сам, Аз върша всякога онова, което е Нему угодно.    


И това е, което и вие трябва да вършите-всичко, което е угодно на Отец.

30 Когато говореше това, мнозина повярваха в Него.    


Исус говори само на тези които вярват в него.

31 Тогава Исус каза на повярвалите в Него юдеи: Ако пребъдвате в Моето учение, наистина сте Мои ученици;    


Ако вършите това, което аз ви казвам, тогава сте мои ученици.

32 и ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.    


Те винаги цитират последната част-но забравят, че става въпрос само за тези които вярват в Исус.    

Нека видим Йоан 14 глава. И ако любите Господа-това е, което ще вършите.

21 Който има Моите заповеди и ги пази, той Ме люби; а който Ме люби ще бъде възлюбен от Отца Ми, и Аз ще го възлюбя, и ще явя Себе Си нему.    


Ако имате заповедите на Исус и ги пазите-вие го обичате. Така показвате че го любите. И тогава и Отец ще ви люби. Но ако не ги пазите-как Отец ще ви се представи-няма да стане.

22 Юда (не Искариотски) му казва: Господи, по коя причина ще явиш Себе Си на нас, а не на света?    

23 Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него.    

Ако човек ме люби, ще пази думите и и тогава и Отец ще дойде при такъв човек.

24 Който не Ме люби не пази думите Ми; и учението, което слушате, не е Мое, а на Отца, Който Ме е пратил.    


И думите не са на Исус, но са на Отец, който го прати.    
Нека видим, кой е втора на Библията-Евреите 12 глава

1 Следователно и ние, като сме обиколени от такъв голям облак свидетели, нека отхвърлим всяка тегота и греха, който лесно ни сплита, и с търпение нека тичаме на предлежащето пред нас поприще,    


Трябва да имате търпение за Божието Слово. И ако не-ще изгорите. Виждал съм такива братя.

2 като гледаме на Исуса автора и усъвършителя на вярата ни, Който, заради предстоящата Нему радост, издържа кръст, като презря срама и седна отдясно на Божия престол.    


Кой е автора на тази Книга-на Библията? Исус е. Кинг Джеймс само е заповядал на книжовници да я преведат на английски. За тези които не знаят-Библията на Кинг Джеймс е най-тоният превод на оригинала.    
Нека видим Откровението 1 глава

1 Откровението от Исуса Христа, което му даде Бог, за да покаже на слугите Си онова, което има да стане скоро; а Христос прати та го яви чрез ангела Си на Своя слуга Иоан,    


Сега вече виждаме, че Исус получи книгата от Отец, който седи на трона. И Исус даде информацията на ангел.

2 който възвести Божието слово и свидетелството Исус Христово - и всичко що е видял.    

    
Нека видим как ангела е получил тази книга-Откровението 10

1 И видях друг силен ангел, който слизаше от небето, облечен в облак; на главата му имаше дъга, лицето му беше като слънцето, и краката му като огнени стълбове.    

2 И държеше в ръката си разгъната книжка; и като положи дясната си нога на морето, а лявата на земята,    


Ангела има сега вече книгата в ръката си. От къде я взе-от Исус. Откровението 1:1 Тази Книга дойде от небето.

3 извика с висок глас, като когато рикае лъв; и когато извика, седемте гръмове издадоха своите гласове.    

4 И след като седемте гръмове издадоха своите гласове, аз щях да пиша, но чух глас от небето, който каза: Запечатай това, което изговориха седемте гръмове, и недей го писа.    


Не знаем какво са казали тези 7 гръмове.

5 А ангелът, когото видях да стои на морето и на земята, издигна десницата си към небето,    

6 и се закле в живеещия до вечни векове, Който е създал небето и каквото има в него, земята и каквото има по нея, и морето и каквото има в него, че не щеше да има вече бавене,    

7 но че в дните на гласа на седмия ангел, когато се приготви да затръби, тогава щеше да се изпълни тайната на Бога, както Той е благовестил на Своите слуги, пророците.    

8 И гласът, който чух от небето, проговори пак на мене, като рече: Иди, вземи разгънатата книга, що е в ръката на ангела, който стои на морето и на земята.    


Отиди Йоан и вземи малката книжка. Е как Йоан е получил книгата-от ангела. Това е процеса.

9 Отидох, прочее, при ангела, та му рекох да ми даде книжката. И каза ми: Вземи и я изяж; и в корема ти ще бъде горчива, но в устата ти ще бъде сладка като мед.    


Вземи книжката и я изяж. Как се яде книга-чрез четене! С ума. И коремът ти ще се вгорчи. Защото никой не иска да чуе Божието Слово. Дори и Израел никога не е искал да чуе Божието Слово. Спомнете си как когато Моисей отиде да получи Завета от Господа, какво направиха хората. Извадиха златните си украшения и ги дадоха на Аарон да им направи златното теле, на което се поклониха. А тези които обичат Господа, на тях Божието Слово е сладко като го говорят.

10 И тъй, взех книжката от ръката на ангела, та я изядох, и в устата ми беше сладка като мед; но като я изядох, коремът ми се вгорчи.    


И Йоан е чел и чел книгата.

11 Тогава ми се каза: Трябва пак да пророкуваш за много люде и народи, езици и царе.    

Но преди да идеш да пророкуваш, първо трябва да изядеш тази книга. Сега вече имаш какво да им кажеш. И така-ангела имаше книгата и я даде на Йоан.Но нека видим, дали само Йоан е имал тази книга-Езекил 2 глава.

8 Ти обаче, сине човешки, слушай това, което ти говоря; не ставай и ти бунтовник като тоя бунтовен дом; отвори устата си и изяж това, което ти давам.    


Не бъди както бунтовната къща. Те никога не искат да чуят Словото. И ето-и Езекил трябваше да яде тази книга-с ума си.

9 И като погледнах, ето ръка простряна към мене, и ето в нея свитък книга,    


И ето-ръката на ангела даде книгата на Езекил.

10 И Той го разви пред мене. Писаното бе отвътре и отвън, в което бяха написани плачове, ридание и горко.    

Езекил 3

1 И рече ми: Сине човешки, изяж това, което намираш; изяж тоя свитък, и иди, говори на Израилевия дом.    


Изяж това и после иди и говори на Израел. Първо трябва да имаш знанието. После чак можеш да говориш.

2 И тъй, отворих устата си; и той ме накара да ям свитъка.    


И ние ядем това Слово-с умовете си. И имаме да кажем много на хората по него.

3 И рече ми: Сине човешки, нека смила коремът ти тоя свитък, който ти давам, и нека се наситят червата ти от него. Тогава го изядох; и беше в устата ми сладък като мед.    


Божието Слово е така сладко!

4 И рече ми: Сине човешки, иди отправи се към Израилевия дом, и говори им с Моите думи.    


Не говри своите си думи! Не им говори за по няколко часа без да казваш нищо. Но трябва да говориш Словото на Отец.

5 Защото не си изпратен при люде с непознат език и мъчен говор, но при Израилевия дом, -    

6 не при много племена с непознат език и мъчен говор, чиито думи не разбираш. Навярно при такива ако те пращах, те щяха да те послушат.    


Те биха послушали, но Израел не иска да чуе. А днес мнозина са както Израел. А после именно ние се питаме, защо децата ни са убивани, защо сме по затворите, защо като се подпали наш дом пожарната не идва веднага... И аз имам отговор, но те не искат и да чуят Библията. Щом им кажа, че имам отговор и е в Библията-те отказват да слушат.

7 Но Израилевият дом няма да те послуша, защото не щат да послушат и Мене; понеже целият Израилев дом е с кораво чело и жестоко сърце.    

    
Данаил 10 глава

1 В третата година на персийския цар Кир едно нещо се откри на Даниила, който се нарече Валтасасар; това нещо бе истинно и означаваше големи бедствия; и той разбра и проумя видението.    

2 (В онова време аз Даниил жалеех цели три седмици;    


Данаил е искал да знае отговора. И вижте какво е правил.

3 вкусен хляб не ядях, месо и вино не влизаше в устата ми, и ни веднъж не помазах себе си, догдето не се навършиха цели три седмици).    

4 И на двадесет и четвъртия ден от първия месец, като бях при брега на голямата река, която е Тигър,    

5 като подигнах очите си видях, и ето един човек облечен в ленени дрехи, чийто кръст бе опасан с чисто уфазко злато.    


Това е ангел. И нека видим как изглежда.

6 Тялото му бе като хрисолит, лицето му като изгледа на светкавица, очите му като огнени светила, мишците и нозете му бяха на глед като лъскав бронз, и гласът на думите му като глас на много народ.

Хората все ми показват разни картинки-уж на ангели, но не изглеждат така.
    

7 Само аз Даниил видях видението; а мъжете, които бяха с мене, не видяха видението; но голям трепет ги нападна, та побягнаха да се скрият.    

8 И тъй, аз останах сам да видя това голямо видение, от което не остана сила в мене, защото енергията ми се обърна в (тлеене), та останах безсилен.    


И вижте какво става когато ангела идва-Данаил е изгубил всичката си сила.

9 Чух, обаче, гласа на думите му; и като слушах гласа на думите му аз паднах на лицето си в несвяст, с лицето си към земята.    

10 И, ето, ръка се допря до мене, която ме тури разклатен на коленете ми и на дланите на ръцете ми.    

11 И рече ми: Данииле, мъжо възлюбени, разбери думите, които ти говоря, и стой прав, защото при тебе съм изпратен сега. И когато ми изговори тая дума, аз се изправих разтреперан.    


Данииле-разбери думите които ти говоря. Ангела е дошъл да му даде разбиране. Това е процеса.

12 Тогава ми рече: Не бой се, Данииле; защото от първия ден откак ти приклони сърцето си да разбираш и да смириш себе си пред своя Бог, думите ти се послушаха; и аз дойдох поради думите ти.    

Вижте ефекта от присъствието на ангела.

14 и сега дойдох да те направя да разбереш що има да стане с людете ти в послешните дни; защото видението се отнася до далечни дни.    


Ангела дойде за да даде на пророка разбиране.

15 И като ми говореше тия думи, насочих лицето си към земята и останах ням.    

16 И, ето, един подобен на човешки син се допря до устните ми. Тогава отворих устата си та говорих, като рекох на оногоз, който стоеше пред мене: Господарю мой, от видението болките ми се върнаха, и не остава сила в мене.    

17 Защото как може слугата на тоя мой господар да говори с тоя мой господар? понеже веднага не остана никаква сила в мене, па и дишане не остана в мене.    

18 Тогава пак се допря до мене нещо като човешки образ и ме подкрепи.    

19 И рече: Не бой се, мъжо възлюбени; мир на тебе! крепи се! да! крепи се! И като ми говореше аз се подкрепих и рекох: Нека говори господарят ми, защото си ме подкрепил.    

20 Тогава каза: Знаеш ли защо съм дошъл при тебе? А сега ще се върна да воювам против княза на Персия; и когато изляза, ето, князът на Гърция ще дойде.    


Ангела каза на Даниил защо е дошъл и му даде разяснение какво ще става. Ангела дойде да обясни на Даниил какво е писано в Библията.

21 Все пак, обаче, ще ти известя значението на това, което е написано в едно истинско писание, при все че няма кой да ми помага против тия князе, освен вашия княз Михаил.    

Нека видим Откровението 22 глава. Това е процеса. Отец има процес, по който ви дава истината-Божието Слово.

6 И рече ми: Тия думи са верни и истинни; и Господ Бог на пророческите духове, прати ангела Си да покаже на Неговите слуги това, което трябва скоро да стане.    


Кой прати ангела-Исус. Господ Бог е наречен тук-обърнете внимание! Защото е.

7 И, ето, ида скоро. Блажен, който пази думите на написаното в тая книга пророчество.    


И сте благословени ако пазите написаното в тази Книга.

8 Аз, Иоан, съм, който чух и видях, и когато чух и видях, паднах да се поклоня пред нозете на ангела, който ми, беше показал това.    


И нека видим какво ще направи ангела:

9 Но той ми рече: Недей! Аз съм служител на тебе и на братята ти пророците и на тия, които пазят думите на тая книга. Поклони се Богу.    


Не можем да се кланяме на никого освен на Отец. В името на Исус!

10 Още ми каза: Не запечатвай думите на написаното в тая книга пророчество; защото времето за изпълнението му е близо.    


Кланяй се на Бога. И пази написаното в тази Книга.

11 Който върши неправда, нека върши и за напред неправда; и който е нечист, нека бъде и за напред нечист; и праведният нека върши и за напред правда, и светият нека бъде и за напред свет.    

12 Ето, ида скоро; и у Мене е наградата, която давам, да отплатя на всекиго, според каквито са делата му.    


Е как ще получите наградата преди Исус да е дошъл?

13 Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят.    

14 Блажени, които изперат дрехите си, за да имат право да дойдат при дървото на живота, и да влязат през портите на града.    


Блажени тези които пазят заповедите.

15 А отвън са псетата, чародейците, блудниците, убийците, идолопоклонниците и всеки, който обича лъжата и лъже.    

16 Аз, Исус, изпратих ангела Си, за да ви засвидетелствува това за църквите. Аз съм коренът и потомъкът Давидов, светлата утринна звезда.    


Исус е изпратил ангела си. Той е Господ Бог и той праща ангела си да информира пророците.

17 И Духът и невестата казват: Дойди. И който чуе, нека рече: Дойди. И който е жаден нека дойде. Който иска, нека вземе даром водата на живота.    

Да видим Данаил 9 глава.

20 И докато още говорех и се молех, и изповядвах своя грях и греха на людете си Израиля, и принасях молбата си пред Господа моя Бог за светия хълм на моя Бог,    

21 дори още като говорех в молитвата, мъжът Гавриил, когото бях видял във видението по-напред, като летеше бързо се приближи до мене около часа на вечерната жертва.    


Ние знаем, че Гавриил не е човек, но е ангел. И идва всеки път, когато трябва някой от пророците да получи знание и разбиране.

22 И вразуми ме като говори с мене, казвайки: Данииле, сега излязох да те направя способен да разбереш.    

23 Когато ти почна да се молиш заповедта излезе; и аз дойдох да ти кажа това, защото си възлюблен; затова размисли за работата и разбери видението.    

24 Седемдесет седмици са определени за людете ти и за светия ти град за въздържането на престъплението, за довършване греховете, и за правене умилостивение за беззаконието, и да се въведе вечна правда, да се запечата видението и пророчеството, и да се помаже Пресветият.    

25 Знай, прочее, и разбери, че от излизането на заповедта да се съгради изново Ерусалим до княза Месия ще бъдат седем седмици; и за шестдесет и две седмици ще се съгради изново, с улици и окоп, макар в размирни времена.    

Нека видим Лука 1 глава

5 В дните на Юдейския цар Ирод имаше един свещеник от Авиевия отред, на име Захария; и жена му беше от Аароновите потомци, и се наричаше Елисавета.    

6 Те и двамата бяха праведни пред Бога, като ходеха непорочно във всичките Господни заповеди и наредби.    


Днес ми казват че не мога да пазя заповедите на Бога. Но вижте какво пише-и двамата са пазели всички заповеди. Явно можем да живеем така.

7 И нямаха чадо, понеже Елисавета беше неплодна, а и двамата бяха в напреднала възраст.    

8 И като свещенодействуваше той пред Бога по реда на своя отред,    

9 по обичая на свещеничеството, нему се падна по жребие да влезе в Господния храм и да покади.    


И този свещеник-от Левитите-е трябвало да извърши определено нещо.

10 И в часа на каденето цялото множество на людете се молеше отвън.    

11 И яви му се ангел от Господа, стоящ отдясно на кадилния олтар.    


И ето-ангел се яви.

12 И Захарий като го видя, смути се, и страх го обзе.    

13 Но ангелът му рече: Не бой се, Захари, защото твоята молитва е чута, и жена ти Елисавета ще ти роди син, когото ще наречеш Иоан.    


Ангела му дава информация.

14 Той ще ти бъде за радост и веселие; и мнозина ще се зарадват за неговото рождение.    

15 Защото ще бъде велик пред Господа; вино и спиртно питие няма да пие; и ще се изпълни със Светия Дух още от зачатието си.    


Йоан е бил назарянин.

16 И ще обърне мнозина от израилтяните към Господа техния Бог.    

17 Той ще предиде пред лицето Му в духа и силата на Илия, за да обърне сърцата на бащите към чадата, и непокорните към мъдростта на праведните, да приготви за Господа благоразположен народ.    

18 А Захария рече на ангела: По какво ще узная това? защото аз съм стар, и жена ми е в напреднала възраст.    


Ангела му каза, но Захария не повярва? Имаше съмнение в него. За това като се молите на Отец-не трябва да се съмнявате, че ще ви се изпълни.

19 Ангелът в отговор му каза: Аз съм Гавриил, който стои пред Бога; и съм изпратен да ти говоря и да ти благовестя това.    


Аз съм Гавриил-същият, който донесе събощението на Даниил. И къде стои-в присъствието на Бога. Е-тогава кой даде Книгата на Йоан и на Езекил-Гавриил.

20 И, ето, ще млъкнеш, и не ще можеш да говориш, до деня, когато ще се сбъдне това, защото не повярва думите ми, които ще се сбъднат своевременно.    

Исаия 34

16 Потърсете в книгата Господна та прочетете; Никое от тия не ще липсва Нито ще бъде без другарката си; Защото казва Господ: Моите уста заповядаха това; И самият Негов Дух ги събра.

Това е, което вие трябва да правите-да търсите в Библията-да я четете.
Нека видим 2 Тимотей 2 глава. Трябва да четете! Иначе няма да имате Светият Дух-независимо какво си мислите.

15 Учи се да се представиш одобрен пред Бога работник, който няма от що да се срамува, като разделяш право словото на истината.

Това е, което ангела каза на Даниил. Дойде да му каже истината.
Колосяните 3 глава.

16 Христовото слово да се вселява във вас богато; с пълна мъдрост учете се и увещавайте се с псалми и химни и духовни песни, като пеете на Бога с благодат в сърцата си.

Нека Словото на Христос  да бъде с вас. И учете се едни други. Но за да се учите-трябва да знаете. И трябва да се учите павилно.
Да видим Йоан 17 глава.

8 защото думите, които Ми даде Ти, Аз ги предадох на тях, и те ги приеха; и наистина знаят че, от Тебе излязох, и вярват, че Ти си Ме пратил.    


Дадох им твоето Слово, Отче.

9 Аз за тях се моля; не се моля за света, а за тия, които си Ми дал, защото са Твои.    


Исус се моли за тези които са приели Божието Слово.

10 И всичко Мое е Твое, и Твоето Мое, и Аз се прославям в тях.    

11 Не съм вече на света, а тия са на света, и Аз ида при Тебе, Отче свети, опази в името Си тия, които си Ми дал, за да бъдат едно, както сме и Ние.    

И ако пазим това, което Отец даде чрез Исус и ангела-всички ще сме едно.

14 Аз им предадох Твоето слово; и светът ги намрази, защото те не са от света, както и Аз не съм от него.    


Исус ни даде Словото на Отец и светът ни намрази. Идете и се опитайте да ги учите против неделята, портив Коледата против Великдена. И изведнъж тези дето уж са ви били приятели, ще ви намразят. Те намразиха Исус, та какво мислите ще направят с нас?

15 Не се моля да ги вземеш от света, но да ги пазиш от лукавия.    

16 Те не са от света както и Аз не съм от света.    

17 Освети ги чрез истината; Твоето слово е истина.    


Божието Слово е истината.

18 Както Ти прати Мене в света, така и Аз пратих тях в света;    

19 и заради тях Аз освещавам Себе Си, за да бъдат и те осветени чрез истината.    

20 И не само за тях се моля, но и за ония, които биха повярвали в Мене чрез тяхното учение,    


Исус не се молеше тогава само за тези които бяха тогава с него, но и за всички които повярват в него чрез Божието Слово-Библията.

21 да бъдат всички едно; както Ти, Отче, си в Мене и Аз в Тебе, тъй и те да бъдат в Нас, за да повярва светът, че Ти си Ме пратил.    

22 И славата, която Ти Ми даде, Аз я дадох на тях; за да бъдат едно, както и Ние сме едно;    

Да видим и последното място-2 Тимотей 4 глава. Трябва да проповядваме това Слово-независимо как ни гледат или се борят против нас.

2 проповядвай словото, настоявай на време и без време, изобличавай, порицавай, увещавай, с голямо търпение и непрестанно поучаване.

Проповядвай словото постоянно! Дори и когато не ти се иска. Изобличавай и увещавай!

3 Защото ще дойде време, когато няма да търпят здравото учение; но, понеже ги сърбят ушите, ще си натрупат учители по своите страсти,    

4 и, като отвърнат ушите си от истината, ще се обърнат към басните.    

Днес дори и съботата не могат да разберат-а това е от млякото. И времето е тук-те не искат да чуят истината, но са се обърнали към басните!

5 Но ти бъди разбран във всичко, понеси страдание, извърши делото на благовестител, изпълнявай службата си.    


Надявам се, че някой разбра, как Отец ни дава своето Слово. Отец дава на Исус, Исус на ангела си и ангела на пророците. И ние трябва да го четем.
.    


Благодаря ви за вниманието!





Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2173250
Постинги: 1214
Коментари: 1482
Гласове: 410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031