Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2011 18:36 - Верни или неверни са нещата които представям тук: отворена за всички дискусия
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 8760 Коментари: 31 Гласове:
0

Последна промяна: 12.01.2011 18:38


Сестри и братя,

Някой идва-анонимен-и все ми пише, че това, което представям било неверни неща. Аз съм представил над 110 теми и някои от вас са ги одобрили, други са писали, че са полезни, защото са научили нещо ново...
Ето сега-давам възможност на регистрирани и анонимни сестри и братя да ми представят доказателствата от Библията-ако има такива де, по това, че съм представил нещо неверно! Което и да е-от всичките 112 или колкото са темите.
Имам само две условия-само две!!! Ако някой мисли да идва и да се занимава с моята личност-ще трия всичко, което пише! 
И второто условие: трябва да извадите цитата от това, което съм представил, за който твръдите, че е неверно нещо и да докажете, чрез Библията, ясно и точно със съответните стихове, че не е вярно-това, което съм представил.
Ако можете да спазите тези две условия-думата е ваша! Бавно и внимателно, с нужното търпение и поведение подобаващо на християни-нали сте християни?...-нека видим, кое е неверното-ако има такова и как е вярното! 
Защото, сестри и братя-пиша ви това вече май за втори или трети път-аз търся искренно моето спасение и ако нещо съм сгрешил в пътя си към него или още повече така уча и вас, то след като ми покажете, къде греша, защо и как е истината-ще се извиня на всички и вечно ще съм ви благодарен! Вечно е много дълго време-разибрате, нали?

Вие сте! 



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - А при това вече има подобна тема-...
12.01.2011 20:11
А при това вече има подобна тема-именно на този блог, на първа страница-най-долу. И тя е отворена, и на нея можете да пишете каквото пожелаете, стига да отговаря на условията-2те условия. Но как мислите-самият факт, че тя е отворена вече от доста време и никой "анонимен" не дойде да представи там това, което го вълнува-моите неверни неща де-би трябвало да ви говори достатъчно.
цитирай
2. анонимен - !
12.01.2011 23:22
Марк 7:7 ала напразно Ме почита, проповядвайки учения, - заповеди човечески!
цитирай
3. анонимен - Марк 7:7 ала напразно Ме почита, ...
13.01.2011 01:49
анонимен написа:
Марк 7:7 ала напразно Ме почита, проповядвайки учения, - заповеди човечески!



Не стана ясно изобщо какво искате да кажете: кой преподава човешки заповеди? За какво изобщо сте представили този стих? Вярвам всеки може да копира и представи тук дори и цялата Библия...

При това-вие дори и не сте цитирали точно-ето ви цитата:

7 Обаче напразно Ме почитат Като преподават за поучения човешки заповеди".

Виждате ли разликата? Не "почита", но "почитат"!!
Или за вас единствено и множествено число нямат значение?
Един цитат и той дори променен, че да отговаря на нечии желания...
Но ето какво казва Библията и по този въпрос:

Второзаконие 12:32
Внимавайте да вършите всичко що ви заповядвам; да не притуряш на него, нито да отнимаш от него.

Та брате или сестро-следващият път ще е добре да не прибавяте или отнемате от Словото нищо! За вас ще е добре де!! А аз така и така веднага проверявам всичко! И ако аз хванах тайните ви подбуди, то колко повече Господ?...
Такива ми ти работи православни ми брате! И да цитирате още не сте се научили.
цитирай
4. bojiislujitel - Братя-ако искате да пишете по те...
13.01.2011 18:20
Братя-ако искате да пишете по темата-вижте отново двете условия! Предупредих-нищо друго няма да оставям тук!
Научете се първо да имате уважение към себе си, че тогава ще имате и към другите!
Не съм против никоя определена църква, но служа на Бога и не търпя басни и лъжи от която и да е църква по отношение на Божието Слово! Не е ли, че всеки ще отговаря пред Бога за своите действия? При това, ако сте прави пред Бога-що се притеснявате, кой какво пише? Толкова ли лесно се поклаща вярата ви-ако имате такава де?...
Хайде сега-дал съм обяснение и мисля е съвсем ясно и просто-ако можете да пазите двете условия-готов съм да говоря по всеки въпрос с всеки от вас!
А-и последно нещо: обиди и заплахи ама никак не ме вълнуват-аз не служа на човеци! А Бог е силен за да защити своите!
цитирай
5. анонимен - Марк 7:
14.01.2011 17:04
Защо изтри превода от православната Библия ?Нека четат и други за да видят че твоя пост по повод Марк 7:7 е неверен.Православно християнство ще има.Запомни го!
цитирай
6. анонимен - Чети отново, брате-нищо не съм и...
14.01.2011 17:14
Чети отново, брате-нищо не съм изтрил-което е по темата-виж по-горе! Превода си стои-но не е точен!!!
Що се касае до православното християнство-разбира се, че ще го има-само че ще слави наистина право Господа! Защото има само един начин да се срави Господ-и Господ го е дал в Библията. И не-не е вашият!
Правото славене на Господа винаги е било и ще бъде право славене!
Вие дори още не познавате Бога, брате...
цитирай
7. анонимен - превод
14.01.2011 18:06
Имаше друг пост,който е изтрит,няма да го пиша пак,защото виждам,че само аз пиша и още някой,а и нямам намерение да пиша повече след като се страхуваш да остават коментарите!Нали Бог защитава своите?

Превод от протестантска Библия:

6 А той им рече: Добре е пророкувал Исаия за вас лицемерите, както е писано: ­ "Тези люде Ме почитат с устните си, Но сърцето им отстои далеч от Мене.
7 Обаче напразно Ме почитат Като преподават за поучения човешки заповеди".

Превод от православна Библия:

6. Той им отговори и рече: добре е пророкувал Исаия за вас, лицемерците, както е писано: "тоя народ Ме почита с устните си, а сърцето му стои далеч от Мене;
7. ала напразно Ме почита, проповядвайки учения, - заповеди човечески."

"люде" е в множествено число и е ясно,че трябва да бъде "почитат".
"народ" е в единствено число и не може да се напише почитат.Кое не е точно в превода?

цитирай
8. bojiislujitel - Исая 29:13 Затова Господ каза: ...
14.01.2011 19:37
Исая 29:13
Затова Господ каза: Понеже тия люде се приближават при Мене с устата си, И Ме почитат с устните си, Но са отстранили сърцето си далеч от Мене, И благоволението им към Мене е По човешки поучения изучени папагалски,
Матей 15:8
"Тия люде [се приближават при Мене с устата си, и] Ме почитат с устните си; Но сърцето им далеч отстои от Мене.
Марк 7:6
А той им рече: Добре е пророкувал Исаия за вас лицемерите, както е писано: ­ "Тези люде Ме почитат с устните си, Но сърцето им отстои далеч от Мене.

Превод от 1941 година

13 За то Господ говори:
Понеже тези люде се приближават при мене с устата си,
И почитат ме с устните си,
Но сърдцето им далеч отстои от мене,
И благоговението им към мене е
Според поучения на человечески заповеди, -

Цариградски превод

И сега най-точният превод: 13 Wherefore the Lord said, Forasmuch as this people draw near me with their mouth, and with their lips do honour me, but have removed their heart far from me, and their fear toward me is taught by the precept of men:

Кинг Джеймс-за този превод Римските католици твърдят, че е най-точният.
И какво видяхме: и трите превода говорят за "люде" или "хора"-множествено число!
Вие обаче сте си го измислили "по-добре"...

Сега-трия само това, което не отговаря на условията! От години пиша къде ли не и не съм имал нито имам ама какъвто и да е проблем да обясня това, в което вярвам-щото то си е Библията. И никак не ме смущава да дискутирам по всяка една тема от Библията.
Поставих съвсем конкретни две условия-прочети ги и ако желаеш да дискутираме ама каквото и да е от това, което съм писал по която и да е от всичките мисля 122 теми тук-готов съм! Но точно според поставените условия! Във всяко нещо си има закон-това е законът на тази тема-можеш ли да го спазваш или не?
цитирай
9. bojiislujitel - И какво излезе сега? Същото, което ...
16.01.2011 18:17
И какво излезе сега? Същото, което излиза винаги в този случай-убедил съм се през всичките тези години. Никой от тези с претенции за знание не се явиха и не доказаха това, което твърдяха-че представям неверни неща на този блог, нямащи нищо общо с Библията и истината. Ето го факта.
Дали те ще се променят-не, докато оставят гордостта и злобата им да ги заслепяват.
А всички които четете тук-ето факта, това би трябвало да ви говори, че може би пък това, което представям на блога си е точно така?... В такъв случай може би е добре да го проверите-чрез Библията и да видите за себе си, дали аз пиша тези неща или просто съм вестоносец на Бога и Бог е, който ви вика. Точно така-защото аз не съм от значение, сестри и братя! Аз съм само вестоносец. Не гледайте вестоносеца-вижте и обърнете внимание на вестта! Защото вашето спасение е във вашите ръце! И никой-ни църкви, ни пастори, нито дори родителите ви или децата ви могат да ви спасят-само вие можете и то ако устоите до края-както ви казва Исус Христос.
Само от вас си зависи!
цитирай
10. анонимен - Говори си с хора не пиши!
16.01.2011 22:13
Говори си с хора не пиши!
Това че от време на време някой случайно или нарочно чете тук и напише нещо не означава,че иска да ти доказва каквото и да било.
А ти какво искаш да докажеш ,че всички загинали за вярата си през 2000-те години след Исус напразно са живяли,напразно са се борили,напразно са отстоявали вярата си.
За какво изобщо пишеш тези неща и какъв вестоносец си?Каква е вестта ти?Всички са маскари,само ти и вашата църква сте правилните.Докато някой захапе въдицата и почне да пълни и вашата каса.
Еретици сте всички.
цитирай
11. анонимен - 8
17.01.2011 10:28
Бог даде на Авраам обрязването на мъжките бебета на осмият ден (това е когато Той направи завет с него – Битие 17:10-12). Това символизира, че няма да има плът и кръв в Осмият Ден. Петър сравнява нашите тела с шатри (1 Петър 1:13) и на Господният празник на Kолибите(Левит 23:34-42) хората били инструктирани да живеят в колиби (от клони и палмови листа) за седем дни и на осмият ден да отидат обратно в домовете си и да направят голямо празненство – най-голямото в годината. Kолибите представляват нашите временни тела.


Непременно трябва да се обрязва и роденият у дома ти и купеният с парите ти; и Моят завет в плътта ви, ще бъде вечен завет.

А ако някой се обреже когато е на 20, 30,40 или 50 години?
Какви са тия човешки тълкувания които си дал?Как стигна до тях при положение че никъде не ги пише?Това символизира???Не може така свободно да си тълкувате Библията!
А според тая заповед:
А необрязаният от мъжки пол, чието краекожие на плътта не е обрязано, тоя човек, да се погуби измежду людете си, защото е нарушил завета Ми.
Битие 17:14
всички необрязани трябва да ги убиете,така ли е?
Няма да ти анализирам това което не е по Библията,но това е достатъчно.Ти даваш в изобилие стихове от протестантска Библия и ги разясняваш по някакъв човешки начин който няма общо с Господ.
Всички преводи са несъвършени.Само оригиналите са верни,но и там доста думи и изречения имат смисъл който само посветените разбират.
Дано Бог те благослови да живееш примерно сред уахабити пък тогава ще се види какво ще пишеш.
цитирай
12. bojiislujitel - Говори си с хора не пиши! Това че от ...
17.01.2011 15:24
анонимен написа:
Говори си с хора не пиши!
Това че от време на време някой случайно или нарочно чете тук и напише нещо не означава,че иска да ти доказва каквото и да било.
А ти какво искаш да докажеш ,че всички загинали за вярата си през 2000-те години след Исус напразно са живяли,напразно са се борили,напразно са отстоявали вярата си.
За какво изобщо пишеш тези неща и какъв вестоносец си?Каква е вестта ти?Всички са маскари,само ти и вашата църква сте правилните.Докато някой захапе въдицата и почне да пълни и вашата каса.
Еретици сте всички.


Какво ще бъде с тези дето са били във вярата-Господ знае дали са били или не! Има ли тайни за Бога? И на който малко е дадено-малко ще се изисква от него/нея! Ние, българите сме пострадали твърде много от турците-и тези които не са знаели много за Бога, но са запазили вярата си дори и до смърт-спасили са себе си. Защото Господ е справедлив Бог! Но ако човек има възможност да чуе Божието Слово както е, но го отхвърли-той вече е осъдил себе си. Божието Слово работи и в двете посоки-празно няма: тези които го чуят, приемат в съзнанието си и изпълняват това, което Бог е заповядал-ще живеят вечно; тези които го чуят, но го отхвърлят-ще живеят също вечно, но в огненото езеро.
Това е Библията по въпроса.
Останалото, което сте писали на края-то няма нищо общо с истината! Нито аз пиша тези неща за пари, нито пък дори учителите ми получават заплати от това, че ни учат на Словото както е. Нещо повече-при Израел никой не минава с подноси да събира пари-всичко е до хората-то е между човека и Бога!! Колко такива църкви вие лично можете да изброите?
И последно-говоря с всеки, който желае да слуша, а нямам нищо лично което да е важно, та да го говоря, когато става въпрос за Бога! Говоря "Така казва Господ" и това и пиша. Ако на някой не му харесва-не е мой проблема! Истината не се променя от нашето желание или нежелание да я приемем!
цитирай
13. bojiislujitel - Някой-8, пише: "А ако някой се ...
17.01.2011 15:35
Някой-8, пише: "А ако някой се обреже когато е на 20, 30,40 или 50 години?
Какви са тия човешки тълкувания които си дал?Как стигна до тях при положение че никъде не ги пише?Това символизира???Не може така свободно да си тълкувате Библията!"

Няма никакво "свободно търкувание"! Ако човек не знае, че всяко бебе от мъжки род трябва да бъде обрязано на 8 ден, но после намери как стои Закона по въпроса, какво трябва да направи? Има ли в Библията обрязани мъже които не са били на 8 дена или не? Чели ли сте някога Исус Навиев? Чели ли сте дори и какво направи Павел-как взе онзи грък и го обряза? Разбира се, че когато човек намери, какво иска Господ от нас, тогава и трябва да го направи. На мене ми трябваше години докато схвана истината по този въпрос, но щом разбрах-направих каквото трябваше, защото така влязох под Завета с Бога!! А кое е по-важното от това? Няма такова, освен да си с Бога! А Бог е Бог на Завет-винаги!

После пишете: "А според тая заповед:
А необрязаният от мъжки пол, чието краекожие на плътта не е обрязано, тоя човек, да се погуби измежду людете си, защото е нарушил завета Ми.
Битие 17:14
всички необрязани трябва да ги убиете,така ли е?"

Кажете ми, какво заповяда Господ на Моисей, когато намериха един човек дето събираше съчки в събота-какво им каза да направят? Вие наистина ли мислите, че Господ веднъж казва така, после иначе? Никога ли не сте бели Малахия 3 глава-Господ не се променя!! Или дори Евреите 13 глава-Исус Христос едини същи вчера, днес и за винаги!! Това, което Господ е заповядал, е Закон! То не се изменя-никога! И ако днес Господ не наказва тези които нарушават Законите му, не знаете ли, че идва за да накаже света? Не сте ли чели, че когато Исус Христос дойде за втори път, ще избие милиарди хора на тази земя? Какво пише във вашата Библия-чели ли сте Откровението 19 и 20 глави? Чели ли сте Захария 14 глава? Или да не говорим за Исаия-65 и 66 глави? А може би Псалм 2?
Ще ви отговоря и по другите неща-а така се води дискусия!!

цитирай
14. bojiislujitel - Още пишете: "Няма да ти ана...
17.01.2011 16:18
Още пишете: "Няма да ти анализирам това което не е по Библията,но това е достатъчно.Ти даваш в изобилие стихове от протестантска Библия и ги разясняваш по някакъв човешки начин който няма общо с Господ.
Всички преводи са несъвършени.Само оригиналите са верни,но и там доста думи и изречения имат смисъл който само посветените разбират.
Дано Бог те благослови да живееш примерно сред уахабити пък тогава ще се види какво ще пишеш.:

Ако никой не може да прочете Божието Слово както е, то кой може да спаси себе си?! Библията, която цитирам е превод на български от 1940 година! Ако познавахте Библията, щяхте може лби да знаете това...
Сега-аз ползувам няколко Библии на български и една на английски-тази на Кинг Джеймс. Тя е както казват и Римските католици най-точният превод на оригинала. Вярвам чели сте за Септуагинта? Вярвам знаете, че Нов Завет по времето на Исус Христос не е имало, а после е писан на гръцки. Вярвам знаете и за ръкописите от Кумран-които са оригиналите?... Или не знаете тези неща? Ако не ги знаете-сега е време да ги проверите и научите. Що се касае до "посветените"-посветени в какво и от кого? Започвам да се досещам вие от кои сте, но това няма отношение към темата. И отново: ако Бог искаше само "посветените" да спасят себе си, то цялата тази Бибиля става безмислица! Нещо повече-цялото сътворяване се обезмисля! Знает ли защо? Защото Бибилята е съвършенно ясна по въпроса-Исус идва за да основе своето Царство на тази земя и да управлява народите от Ерусалим с желязна тояга за 1000 години. И по това време... ще осинови и всичките останали народи на тази земя-всичките! Знаете ли какво е името на Исус преди да получи името Исус? Израел!
А след като минат 1000 години, и Отец ще дойде на тази земя за да бъде със синовете и дъщерите си за винаги!!
И така-какво показва обрязването на Осмият ден? Защо се прави точно на Осмият ден? Защо не на 10 или 120я?
Помислете по това, което ви писах!

А не съм запознат с тези "уахабити"-кои са те?
цитирай
15. анонимен - 8
17.01.2011 17:54
Потвърждаваш ли стиха от Битие 17:14,че трябва да се изпълни и сега?
Защото е твърде възможно това "че когато Исус Христос дойде за втори път, ще избие милиарди хора на тази земя",не самият Той да го направи,а лъжехристияни,които ще действат от уж Негово име.И каква е вероятността точно вашата църква да е началото на едни от тях.
цитирай
16. bojiislujitel - Потвърждаваш ли стиха от Битие 1...
17.01.2011 19:17
анонимен написа:
Потвърждаваш ли стиха от Битие 17:14,че трябва да се изпълни и сега?
Защото е твърде възможно това "че когато Исус Христос дойде за втори път, ще избие милиарди хора на тази земя",не самият Той да го направи,а лъжехристияни,които ще действат от уж Негово име.И каква е вероятността точно вашата църква да е началото на едни от тях.


Ето Библията по този въпрос-чети! И ако това не е достатъчно да те убеди, че именно Исус ще избие неприятелите си-а не, че "християните" ще извършат това-кажи и ще ти представя и още...

Псалми 110:6
Ще извърши съд между народите, ще напълни земята с трупове, Ще смаже главата на неприятелите по широкия свят.

Откровение 19:11 След това видях небето отворено, и ето бял кон, и Оня, Който яздеше на него, се наричаше Верен и Истинен, и съди и воюва праведно.
12 Очите Му бяха огнен пламък, на главата Му бяха много корони и носеше написано име, което никой не знаеше, а само Той;
13 и беше облечен в дреха, попръскана с кръв; и името Му беше Божието слово.
14 И небесните войски, облечени в бял и чист висон, следваха подир Него на бели коне.
15 Из устата Му излизаше остър меч, за да порази с него народите; и Той ще ги управлява с желязна тояга и ще стъпче лина на лютия гняв на Бога Всемогъщий.
16 И на дрехата и на бедрото Му имаше написано име: Цар на царете, и Господ на господарите.
17 После видях един ангел, стоящ в слънцето; и, извиквайки със силен глас, каза на всичките птици, които летят посред небето: Дойдете, събирайте се за великата Божия вечеря,
18 за да ядете месата на царе и месата на хилядници, месата на юнаци и месата на коне и на ония, които яздят на тях, дори месата на всичките човеци, свободни и роби, малки и големи.
19 И видях звяра и земните царе и войските им събрани да воюват против яздещия на коня и против Неговото войнство.
20 И звярът биде уловен, и с него лъжепророка, който бе извършил пред него знаменията, с които измами ония, които бяха приели белега на звяра, и които се покланяха на неговия образ; те двамата бяха хвърлени живи в огненото езеро, което гори с жупел.
21 А останалите бидоха избити с меча на яздещия на коня, с меча, който излизаше от устата Му. И всичките птици се наситиха от месата им.
цитирай
17. анонимен - И отново-аз се надявах некой да д...
19.01.2011 16:07
И отново-аз се надявах некой да дойде и да ме упъти, а какво се оказа-пак не се намери некой да ми каже кое как било според Бога...
И да сме наясно-аз съм Божийслужител-да не каже някой, че е писал друг тук.

Виждате ли сестри и братя какво се получава?! А може би някои от вас, дето мислят, че познават Божието Слово е време да проверят знанията си-защото явно е, че следвате човешки учения! Защо вместо да високоумствате не вземете да четете с отворено съзнание и да търсите, дали това, което е представям е така, както правеха Беряните-чрез Библията?! Защото вашето спасение е във вашите ръце. Ами ако един ден Господ ви попита: когато изпратих до тебе слугата ми Георги-Божийслужител-да ти кажа каквото имам да ти кажа, защо не пожела да го изслушаш, да провериш чрез Библията и като видиш, че е така-което значи, че аз съм го пратил, да повярваш? Та какво ще отговориш на Бога тогава ти, сестри или ти, брате? Ако аз пиша тук глупости и "неверни" неща, проверете за себе си-но с отворено съзнание и логика и ако сте ама твърдо убедени след това, че е така, то не идвайте повече тук! Но самият факт, че идвате и четете говори ясно за едно-дълбоко в съзнанието си, дори и вие, които идвате тук не за да научите, но за да се заяждате, говори, че чувствувате, че това, което знаете за Бога не е това, което е по Бога.
Спасението е индивидуално и избора е наш! Всичко, което върша е да представям "Така казва Господ" и който има проблем с това-има проблем не с мене, но с Бога!
Избора е личен!
цитирай
18. анонимен - !
19.01.2011 17:12
Поредната доктрина на някакъв протестант,който се опитва да основе поредната деноминация.Не случайно сте толкова много,защото така иска Господ.Дори да знаеш Библията наизуст,това няма да те спаси,защото се опитваш да подвеждаш хората.Кога ще станеш православен християнин?
цитирай
19. bojiislujitel - Поредната доктрина на някакъв п...
19.01.2011 19:26
анонимен написа:
Поредната доктрина на някакъв протестант,който се опитва да основе поредната деноминация.Не случайно сте толкова много,защото така иска Господ.Дори да знаеш Библията наизуст,това няма да те спаси,защото се опитваш да подвеждаш хората.Кога ще станеш православен християнин?



Брате, та ти дори и не знаеш какво означава "православен" християнин!
Аз, брате съм абсолютно право-славещ християнин!
А вие не сте, щото и понятие немате, на кого служите! И не-не е на Исус Христос, брате, щото така сте затънали в лъжите си, че дори и не знаете, по коя служба е служението ви! Ти си православен-нали? Знаеш ли от къде идва служението във вашите църкви, брате? Гарантирам ти, че и понятие немаш! Но не това е въпроса. Въпроса е, че вие дори и не познавате още Исус. Та нека аз те попитам: кога ще се обърнеш към Бога като се покаеш от цялото си сърце за греховете дето си извършил против Бога и човеците и се покаеш от лъжите които си следвал и така си учил и други?! Знаеш ли, че времето е съвсем наближило? И какво мислиш ще бъде, като отидеш на съд пред Бога? Ще ми говориш, че си го славел право ли? Това някакъв лош виц ли е? Кое е това, което ти брате пазиш от всичко, което Бог ти е заповядал да пазиш? Нищо ли? ТОЧНО ТАКА-НИЩО!

И ти ли мислиш, че си християнин?
Някои дори и не искат да разбират, в какво блато са... Защото в блатото могат да си вършат техните блатни работи и си е добре за тях...

Сега-зная, че ще ти е трудно да го разбереш, но ще го кажа: не се опитвам да основавам нищо!!! Нито и през ум не ми минава! Защото служа на Бога, а Бог си има Църква!
Вие сте тези дето сте сектанти-знаеш ли какво означава думата, брате? Отделили сте се от Основното-от Църквата на Бога, при това сами-без да ви кара някой да го направите. Нещо повече-вие сте два пъти сектанти-част отделена от основното, защото сте се отделили от Римо-католическата църква. Вие сте Римски католици от друг вид-както и протестантите са, но всички ще се върнете при "мама"!
цитирай
20. анонимен - За сега само един брат-или сестра, ...
22.01.2011 01:14
За сега само един брат-или сестра, но мисля, че е брат, дойде и спазвайки точно правилата на тази дискусия, представи каквото имаше да представи. Но какво се оказа? Оказа се, че брата си е мислел така и така, но не е според истината.
А никой друг и не дойде да ми покаже, ако гръша в нещо от това, дето представям, в какво и къде...
Както писах и на други места: от години наблюдавам същият ефект-тъжно е, сестри и братя! Тъжно е, защото мислите, че познавате Бога. Дори и понятие още нямате-някои от вас-с какво си играете! И не-не познавате Бога от Библията! Нито Исус Христос познавате, нито пък Отец!
Нямате още много време-обърнете се към Бога, като се покаете от гриховете си, за да спасите себе си!
Който разбрал-разбрал!
цитирай
21. bojiislujitel - И щом никой не може да обори това, ...
23.01.2011 16:22
И щом никой не може да обори това, което представям тук-защо го отхвърляте?
Дали не отхвърляте вашата възможност да спасите себе си?...
Но винаги има хора които се противят на истината-за своя погибел. Ако пишех нещо от своите си-напълно сте прави да го отхвърлите. Но ако е точно по Бога-кого отхвърляте-не и мене!
И православни ми брате-твоята омраза никак не ме интересува, още по-малко вълнува. От години съм мразен от такива като тебе! Аз работя за Бога-поне това можеш ли да проумееш или не си в състояние?! И не търся нищо мое-няма какво да търся! Нито търся да създавам нови секти, църкви или деноминации-или каквото и да било! Нито пък търся да правя пари от това нещо! Божието Слово не се преподава за пари, макар, че работника заслужава своята заплата!
Та да сме наясно-с годините съм свикнал да ме пюят и обиждат-за тяхна погибел, защото всичко се пише! Ами какво ще стане ако един ден те съдя? Не знаеш ли, че светиите ще съдят света? А светиите са тези дето пазят Закона на Бога и вярата в Исус-като разбира се познават Исус до съвършенство-и ако аз упазя това, какво мислиш ще стане с мене? А какво мислиш, ще стане с тебе ако продължаваш в това, което следваш? Щото то няма ама нищо общо с Бога? Та за твое лично добро, брате-обърни се от служението си на Сатана и започни да служиш на Бога!

И така-ако все още има някой, дето желае да ми доказва нещо-да заповяда, но точно по правилата: темата не е за мене-не обсъждайте моята скромна личност. И всичко, което искате да доказвате-само по Библията!
Май на това ще си остане и започвам да си мисля, че не познавате Библията... Та за това и си мълчите. Ми тогава що се опитвате да ми пишете, че не съм представял Библията в тези теми?
А осъждането на тези от вас, дето са се обявили за пастири, но водят стадото в огненото езеро ще е много голямо! Вие избирайте, какво ще бъде!...
цитирай
22. bojiislujitel - И ето-мисля, че доста от вас проч...
30.01.2011 03:07
И ето-мисля, че доста от вас прочетохте темата, прочетохте доводите и видяхте-това, което представям на този блог е това, което е по истината.
В такъв случай, сестри и братя-хайде да не си губим времето едни на други с излишни намеци, подхвърляния и какво ли не, защото време няма! Четете това, което ви представям, защото то е за вашето добро. То ще ви даде възможност да видите и другата страна на медала-истинската! Защото до сега са ви лъгали и това, което са сложили в съзнанието ви по отношение на Бога, на вечният живот и дори на вас самите са лъжи! Време е да се отърсите от лъжата, защото тя води в огненото езеро и ще сте там за винаги. А "за винаги" е твърде дълго... Време е да започнете да работите върху своето лично спасение. А спасението, сестри и братя се придобива с много труд и търпение, с трепет и страх, защото когато разберете, че си имате работа с Исус Христос и кой е той, не е възможно да не се стреснете! За това именно е писано, че страх от Бога е начало на всяка мъдрост! Защото когато човек разбере, кой е Бог-не е възможно да не се уплаши и да го следва както Бог изисква! Исус Христос-същият Исус дето сте чели за него в Новият Завет, унищожи целият свят и остави само Ной и неговите, после унищожи Содом и Гомора и ги постави за пример пред нас дори и до днес, после съсипа маса народи пред Израел. Нещо повече-вие четете Новият завет-нали така? Никога ли не сте чели Откровението на Исус и какво ще направми като дойде-14 глава, 19 глава-и колко човеци ще избие, че кръвта им ще бъде 320 километра езеро с дълбочина 2 метра? Точно така, сестри и братя-това ще го направи същият Исус, за хкойто са ви казали, че обича всички! Наистина ли?...
Време е да се събудите, за да живеете!
цитирай
23. анонимен - Време е!
30.01.2011 10:23
Време е да престанеш да пишеш глупости и чети само Библията!И не следвай разни лъжеучители и не лъжеучителствай!Дано Бог на бащите ни да ти покаже истината!
цитирай
24. bojiislujitel - Нали съм отворил тема в която да ми ...
30.01.2011 16:07
Нали съм отворил темата за да ми покажеш, че не следвам Библията, брате/сестро? Защо като си така уверен/а, че не следвам Библията не ми го покажеш и докажеш?
Но е по-лесно да си "анонимен", нали и да пишеш лъжи?!!!
Хайде-имаш ли достойнсвтото и смелостта да докажеш това, което твърдиш? Или понеже си от тъмнината, предпочиташ да се криеш из нея?...
Знаеш ли през годините колко такива като тебе "лъжехристияни" съм видял и прочел? Дори и понятие си немаш! Един повече-един по-малко, вече не ме впечатлява. То не, че ме е впечатлявало някога, но им се ядосвах-сега зная, че просто сте абсолютно невежи и предадени на развратен ум.
Ха не си губи времето да пишеш глупости тук! Пък и моето да губиш също-за сега ще те оставя, но при подобни прояви, ще те трия. Надявам се ясно ти е!
цитирай
25. анонимен - Лука 18:22
30.01.2011 20:02
Исус, като го чу, рече му: Едно още ти не достига. Продай все що имаш и раздай го на сиромасите и ще имаш съкровище на небето; дойди и Ме следвай.


цитирай
26. анонимен - И какво общо има това с темата? Ако ти ...
30.01.2011 20:51
И какво общо има това с темата? Ако ти си богат-продай всичко що имаш и следвай Исус!
Но как ще го следваш, като още дори и не вярваш в него? Та дори и да имаш и да продадеш-пак никаква полза...
А иди и си прочети за Йов-кой знае, може да ти е от полза... Или за Давид дори. Но не вярвам.
Но темата не е за това!
цитирай
27. анонимен - ?!
02.02.2011 18:46
"Продай все що имаш и раздай го на сиромасите и ще имаш съкровище на небето" се отнасяше за теб,но ти едва ли разбираш за какво е говорил Господ и какво говори и ще говори!Заради вас богатите и всезнайковците целия свят е на това положение което е.Но господ иде!
цитирай
28. анонимен - Темата за мене ли е? Я си прочети ...
03.02.2011 02:42
Темата за мене ли е?
Я си прочети отново каква е тамата, пък после ела и пиши-ако имаш нещо!
Следващият път ще ти изтрия безмислените заяждания!
цитирай
29. анонимен - ОК
03.02.2011 12:25
ОК!Блога си е твой,тъй че трий!
цитирай
30. анонимен - Знаеш ли, брате-при Божието Слово ...
03.02.2011 15:39
Знаеш ли, брате-при Божието Слово няма празно. Гарантирам ти, че си прочел някои неща тук-отхвърлил си ги, а те не са мои. За тях и ще отговаряш пред Бога, защото не мене си отхвърлим, но Господ! Господ знае прекрасно, какво си прочел и как си го отхвърлил-няма нищо скрито за Бога!
Ти имаш възможност все още да се обърнеш от суетите дето следваш, към Бога, но само от тебе си зависи-свободна воля, нали така?!...
цитирай
31. анонимен - CrobibMub
25.10.2012 08:54
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html - avana buy this medicine verapamil Calan because these could cause heart pain one in 24 hours. <a href=http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html>buy avana</a> pop a pill and are ready in needs and that is. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html buy avanafil very important to if you decide to take it a couple if you are one find more articles like this one on our websites and learn more well since only a for treating impotence and erectile dysfunction. I couldnt describe how happy I was the alpha blocker should be sex there is no.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2185669
Постинги: 1220
Коментари: 1483
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930