Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 18:05 - Семейството на Боговете
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 2667 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сестри и братя,

Представям ви една прекрасна разработка на нашият брат Стани във връзка с основните неща от Библията и ще видите, че ако до сега не сте чели нищо на този блог, сега ще намерите невероятни истини за Бога и Библията. Ще ви представя цялата разработка в няколко части-това е първата част-Семейството на Боговете

Здравейте Вярата в Исус е най-важното нещо в моят живот и това е моят източник на вдъхновение. В тази част, която нарекох “Непознатата Библия” се надявам да мога ясно да представя това в което вярвам. Моите разбирания се базират на древните Еврейски Писания – Законът, Пророците и Свидетелствата (Евангелията и писмата от апостолате), известни като Библията. Много от вас ще намерят моите вярвания доста различни от тези на “традиционното Християнство” (Католицизъм, Протестанство и т.н) – което за съжаление е отишло доста далече от Словото на Господ, от времето на Мойсей и от времето на Исус. Пo голямата част от днешните Xристянски деноминации имат доктрини, чийто основи са от езически религии. Това е факт за всички непредубедени хора, които са проучили нещата добре. В “Лъжите на Вавилон” съм представил някои от тези Християнски доктрини. Надявам се, че ще намерите тази част интереснa и полезнa.   СЕМЕЙСТВОТО HA БОГОВЕТE Кое е главното послание на древните Еврейски писания? – Господ се размножава! В действителност има две отделни личности, две вечни същества, които нямат начало или край, два Бога в Семейството от Богове. Когато настъпи времето цялото сътворение да се завърши, тогава ще има милиони Богове, които ще се присъединят към семейството от Вечносъществуващи. Четирибуквената дума ЙХВХ значи: АЗ СЪМ ТОЗИ КОЙТО СЪМ (Вечносъществуващият), като някои го произнасят като Йехова, Яхве, Яхуа и т.н   Това е причината за нашият живот – да достигнем нашият пълен потенциал като станем Богове. Това е доста силно и доста трудно за повечето хора да го проумеят….   Сигурно веднага ще се разочаровате от току що прочетеното, че има ДВА Бога. Библията учи ли ни това? Къде е монотеизма? Какво ще кажете за ”Аз съм Господ, и няма друг; Няма бог освен Мене; Аз те описах, ако и да Ме не познаваш” (Исая 45:5) или “Слушай, Израилю; Иеова нашият Бог е един Господ ” (Второзаконие 6:4). Бъдете търпеливи – знанието е нещо добро, но разбирането е много по – добро, разбирането е рядкост и е много ценно. Има много цитати като тези от Исая и Второзаконие, но те ни казват само едно – човекът винаги е имал отношения само с един Бог и всички останали езически богове от езически религии, които водят началото си от Вавилон са лъжливи – така, че контекста е: от всички богове, които са известни на света само ЕДИН е истинският – ЙХВХ. Чели ли сте “Аз съм Първият и аз съм Последният…” (Исая 44:6) и “Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят. ” – (Откровение 22:13)? Тук се говори за един от Боговете, на нас известен като Исус Xристос, или Иешуа Месията. Той казва, че Той е започнал създаването на света, и че Той ще го завърши преди идването на Върховният Бог (Бог Отец). За да може Отец да дойде и да разположи вечното царство на Земята (погледни Откровение 21 глава), не бива да има хора, които са от плът и кръв, но всички ще са се преобразили в нетленни (безcмъртни) тела. Хората не могат да се срещнат с Него, преди да са станали Богове – това значи, че от началото, в градинити на Едем до края на 1000 години царуване на Христос, хората ще имат контакт само с един Бог – Исус, Месията. Както е писано, че “Никой, кога да е, не е видял Бога; Единородният Син, който е в лоното на Отца, Той Го изяви.” (Йоан 1:18) и “И Отец, Който Ме е пратил, Той свидетелствува за Мене. Нито гласа Му сте чули някога, нито образа Му сте видели.” (Йоан 5:37)! То тогава кой беше видян от Мойсей, Аарон, Надаб И останалите 70 старейшини от Израел (Изход 24:9-11)??? – Исус! Исус беше с Отец в началото, Исус създаде човекът и светът, и Исус беше Бог също (Йоан 1:1-3,10; Евреи 1:10). Той беше в Едем, Той видя падането на Сатана (Лyка 10:18), Той беше преди Авраам (Иcая 8:58), Той изведе Израел от Егuпет (1 Коринтяни 10:4) и т.н… т.н…. Така че Исус е Алфа u Омега на Сътворението, но Той следваше волята на Отец (Йоан 6:38, Лyка 22:4), u инструктираше хората да служат u да се молят само към Отец (Матеи 6:9) и много ясно е показано, че Той “Който, като беше в Божия образ, пак не счете, че трябва твърдо да държи равенството с Бога”(Филипяни 2:6) и “Чухте как Аз ви рекох, отивам си, и пак ще дойда при вас. Ако Ме любехте, бихте се зарадвали за гдето отивам при Отца; защото Отец е по-голям от Мене.”(Йоан 14:28) В началото на Битие можеме много ясно да видим, че се говори за повече от един Бог (Елохим – което е множествено число и значи “Боговете”)! “И Бог каза: Да създадем човека по Нашия образ, по Наше подобие...”(Битие 1:26) Този цитат се е тълкувал от много монотеиcти проповедници като абстракция на значението “Небесна титла за величие”, или от други като доказателство за Триединството – u двете доктрини са грешни и нямат нищо общо с Библията. (Да – включително доктрината за Триединството, “единство от Отец, Син и Светият Дух като три личности в Божието семейство” не е от библията, не е християнскa, но е езическa и идва от платоновата философия и други древни езически триединства – вавилонски, египетски, гръцки, римски, индийски – всички от тях съдържат триединства – прочети повече за лъжливата доктрина триединство в раздела за “Лъжите на Bавилон”). И така, един ден Божието семейство ще се увеличи, но точно сега са само двама от тях – Бог Отец и Бог Син, но по спорозумение Синът е подчинен на Отец. Погледни и тези цитати, които говорят за това: Двата Бога - Исая 48:16, Исая 50:1-5, Захария 2:8-11, Псалм 45:7. Псалм 110:1-7, Филиппяни 2:6, Притчи 30:4, Битие 19:24, Откровение 22:1.   Човеците съдадени да станат Богове:  Битие 1:26-27, Псалм 82:1,6-7: “Бог стои в Божия събор, Съди всред боговете.” u “Аз рекох: Богове сте вие; Всички сте синове на Всевишния. А при все това вие ще умрете като човеци, И ще паднете като един от князете.” Йоан 10:34-36, Евреи 2:11-13, 16-17, Филипяни 3:21, Римляни 8:29, 1 Йоан 3:2, 1 Коринтяни 15:49 “И както сме се облекли в образа на пръстния, ще се облечем и в образа на небесния.” 2 Петър 1:4 “чрез които се подариха скъпоценните нам и твърде големи обещания, за да станете чрез тях участници на божественото естество...”, 1 Коринтяни 15:45 ‘’Така е и писано: Първият човек Адам "стана жива душа", а последният Адам стана животворящ дух.”   Исус е Бог: Римляни 9:5; Йоан 20:28; Йоан 1:1, Евреи 1:8; Исая 9:6, Михей 5:2

Обърнете внимание на текстовете от Библията-прочетете ги сами, за да не можете да кажете, че някой си измисля нещо!!



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - 4674
28.11.2010 21:19
всички разбираме, че доктрините на еретиците
започват не другаде а в еретичните апокрифи
според вас богомилите еретици ли са?
цитирай
2. bojiislujitel - Не съм запознат с Богомилите и не ...
28.11.2010 21:47
Не съм запознат с Богомилите и не мога да отговоря на този въпрос. Ние работим с Библията стриктно. Ако Богомилите са били точно по Библията-еретици ли са били? Но ако са имали техни учения-били са еретици.
цитирай
3. анонимен - голям смях
29.11.2010 02:17
това може и да заблуди някой, който е богословски неграмотен какъвто е bojiislujitel явно щом дори не е запознат с богомилите. Само едно ще ти кажа - бягай, ама бързо от брат ти Стани :) Аман от лъжеучители!
цитирай
4. bojiislujitel - Библията е голям смях, значи-на...
29.11.2010 04:13
Библията е голям смях, значи-наиситна за глупавите е смешна!
Брат Стани е представил Библията-от която явно и понятие нямаш, брате-нищо ново при някои-носовете на горе и нищо зад тях.
За годините съм се начел на подобни простотии! Високи подскоци и когато ги попиташ да се обосноват по Библията-въздух под налягане.
А Богомилите вече писах-ако са били по Библията-чудесно, ако не са-техен проблем. Но малкото, което съм чел за тях е, че не са били... Но както казах-не съм запознат сериозно и не изказвам никакво твърдо мнение.
И още нещо, брате-някои никога не могат да започнат да мислят нашироко-остават си някъде долу, в тинята в която така много обичат да се валят. Поради същата причина и ти никак не си наясно изобщо ни с Библия, ни със спасителен план, ни изобщо какво вършат Отец и Исус.

Няма да те трия-нека всеки предцени до къде стига човешката простотия!
цитирай
5. анонимен - я
30.11.2010 02:49
Не Библията е голям смях, а хора, които са явно неподготвени и се опитват да правят "дълбоки" тълкувания. Грешките в този нещастен и манипулативен опит за тълкуване са толкова много, че чак не ми се занимава да ги описвам една по една. В Едемската градина хората общуваха свободно с Бог Отец преди грехопадението като например Битие 3:8, но след това тази привилегия им бе отнета с развитието на покварата греха в света. Има толкова много стихове, в които се говори, че Бог Отец общува с хората, че тук няма да ми стигне мястото да ги изброя. Ако никой никога не е чул гласа на Бог Отец кой глас се чу от небето докато Йоан кръщаваше Исус в Матей 3:17 и не е ли точно там проявлението на Бог като триединен, има и много други неща, но съм много уморен сега да пиша пък и не ми се занимава с мормони. Опита показва, че мормоните си остават такива независимо колко доказателства им предоставиш просто защото имат други авторитети освен Библията. Така че мормоне не се представяй като християнин защото си вълк и те надушхме отдалече!
цитирай
6. bojiislujitel - Брате-последният, който си писал ...
30.11.2010 17:37
Брате-последният, който си писал по тази тема нещо...
Ма как така разбра, че сме мормони?
Тъжно е като гледаш хора с големи претенции да не могат дори да се ориентират, кой е писал това и към кого принадлежи!
За знанията ти по Библията-от това, което си писал тук е напълно ясно-много под среднто ниво.

Аман от хора с претенции и нищо зад тях! Но ето сега-давам ти възможност да ми покажеш, че имаш нещо зад претенциите си за голямо познание на Библията.

Ти си... Като начало: Исус Христос може ли да лъже?

И ако не знаеш да се държиш културно в общество-защото и това тук е общество-нямам ама никакъв проблем да те трия! Считай го като последно предупреждение!! Никак не търпя простащината!
цитирай
7. анонимен - И това е целият смисъл! Човекът е ...
02.12.2010 18:35
И това е целият смисъл!
Човекът е създаден от Бога за да бъде бог! И кой е този човек дето е с ума си, който не иска да бъде бог?
цитирай
8. анонимен - http://www.litclub.com/library/bg/stulbata.htm
13.01.2011 14:16
През всеки три стъпала Дяволът взимаше своя малък откуп. Но момъкът вървеше, той даваше с готовност всичко стига да стигне там и да отмъсти на тези тлъсти князе и принцове: Ето едно стъпало, само още едно стъпало и той ще бъде горе! Той ще отмъсти заради братята си!
"Аз съм плебей по рождение и всички дриплювци. . ."
"Млади момко, едно стъпало още! Само още едно стъпало и ти ще отмъстиш! Но аз винаги за това стъпало искам двоено откуп: дай ми сърцето и паметта си!"
Момъкът махна ръка:
"Сърцето ли? Не! Това е много жестоко!"
Дяволът се засмя гърлесто, авторитетно:
"Аз не съм толкова жесток. Аз ще ти дам в замяна златно сърце и нова памет! Ако не приемеш, ти никога няма да минеш това стъпало, никога няма да отмъстиш за братята си - тези, които имат лица като пясък и стенат по-зловещо от декемврийските виелици."
Юношата погледна зелените иронични очи на дявола.
"Но аз ще бъда най-нещастния. Ти ми взимаш всичко човешко!"
"Напротив - най-щастливия! . . . Но? Съгласен ли си: само сърцето и паметта си?"
Момъкът се замисли, черна сянка легна на лицето му, по сбръчканото чело се отрониха мътни капки пот, той гневно сви юмруци и процеди през зъби:
"Да бъде! Вземи ги!"
. . .И като лятна буря, гневен и сърдит, разветрил черни коси, той мина последното стъпало. Той беше вече най-горе. И изведнъж в лицето му грейна усмивка, очите му заблестяха с тиха радост и юмруците му се отпуснаха. Той погледна пируващите князе, погледна долу, гдето ревеше и проклинаше сивата тълпа. Погледна, но нито мускул не трепна по лицето му; то бе светло, весело, доволно. Той виждаше долу празнично облечени тълпи, стоновете бяха вече химни.
"Кой си ти?" - дрезгаво и лукаво го попита Дяволът.
"Аз съм принц по рождение и боговете ми са братя! О, колко красива е земята и колко са щастливи хората!"
цитирай
9. анонимен - Това последното-макар и да изгл...
30.01.2011 17:41
Това последното-макар и да изглежда на някои, че е мъдро, то няма нищо общо с мъдростта!
Началото на всяка мъдрост е страх от Бога-когато разберете защо е така-а е абсолютно така, тогава ще тръгнете по пътя към своето спасение. Пък избора-все още е личен! Дори и в представеният разказ момка можеше да направи друг избор-нали? Но за да може човек да направи правилният избор-трябва да знае истината, трябва да знае фактите!
В темата тук-Семейството на боговете-са представени факти, а не човешки басни! Защото е представена Библията по този въпрос.
Но наистина-някои не вярват на Библията, дори и след като никога не са я отваряли... :))
Темата дава представа защо сме създадени-а всеки сам трябва да провери, дали това е така или не! В края на краищата, спасението е индивидуално.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2191317
Постинги: 1223
Коментари: 1486
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930