Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 16:35 - И още едно пояснение
Автор: bojiislujitel Категория: Други   
Прочетен: 2715 Коментари: 6 Гласове:
0



Сестри и братя,

Ето нещо, което писах на една сестра, която дойде и заяви в една от представените теми, че пиша без да зная какво...

"А Уилич така и не дойде да обсъдим, кое не е по Библията-защо ли?
Но ще споделя нещо с вас, сестри и братя: от години все се намират хора които искат да ме упътят в истината. И когато им заявя, че много бих се радвал да ми покажат, къде греша по отношение на Божието Слово-Библията-те изчезват и повече не повдигат подобни въпроси. И абсолютно винаги до сега е било така-казвам абсолютно винаги! От години се повтаря същото... Може би е добре следващият от вас, който е ама напълно убеден, че това, което представям не е според Божието Слово, преди да реши да ми пише подобни неща-че не разбирам това, което пиша или пък не е според истината-да се замисли и да провери знанията си основно, че да не стават майтапи...
Но ако някой има претенции за знание-нека да заповяда-аз съм човек с отворено съзнание и никак не обичам предубеждението! Ще прочета, ще проверя и ако нещо от това, което съм писал не е по истината-ще се коригирам според истината и винаги ще съм благодарен на този човек, че ме е упътил на прав път. И това е така, защото аз търся своето лично спасение и работя с всичките си сили за него!"

Сега, ще помоля следващият/ата от вас, който ми заяви, че това, което представям в дадена тема не е по истината-а не е нужно да търсим да се обиждаме, защото ще бъдем съдени за всяка дума, която няма смисъл-след като напише такова нещо, да докаже ЧРЕЗ БИБЛИЯТА и ако трябва-чрез историческа литература това, което той/тя е убеден/а, че не е според истината. Както вече съм писал на няколко места и тук и другаде-аз търся своето лично спасение и Божието Царство и който и да е от вас е ама напълно уверен/а, че по даден въпрос съм на погрешен път-нека дойде и ме упъти! Ще им бъда вечно благодарен!! 
Но ако ще идвате, ще четете без да се замислите над прочетеното-случва се защото всички хора в една или друга степен са предубедени-и ще ми пишете, че нямам и понятие и такива подобни, то знайте, че след като сте се изказали по този начин и после не можете да докажете казаното или написаното от вас, то един ден ще трябва да отговаряте пред Бога, а за сега ще изглеждате в очите на много хора... твърде глупави! Не случайно Исус говори чрез Соломон: глупави, до кога ще обичате глупостта и безумните ще мразят знанието!  Ако ви харесва да изглеждате глупави в нечии очи-ваша си работа и нямам нищо против, но не и на този блог!!
Защото ако друго не сте разбрали, то пони това сте-аз работя с всичките си сили за моето лично спасение и за вашето също! Защото никой все още не е спасен и мнозина от вас са били излъгани от разни лъжци наричащи себе си "пастори", че вече сте спасени само защото сте викнали два-три пъти "Исусе-Исусе"!!! Не сте спасени изобщо, сестри и братя и повечето от вас дори ипонятие нямат какво означава да си спасен-дори не сте и кръстени в Бога! И ще ви кажа и още нещо-мнозина от вас смело наричате себе си християни/ки, без да имате каквото и да е общо с Христос, защото не пазите нищо от Закона на Христод-а той именно е дал всичките Закони-до един! И кое е това, което напоследък сте направили за Христос? Що се отнася до мене-вече съм писал, но нека е ясно: дори съм се обрязал по Закона даден от Христос-никой не може да отмени нищо дадено от Бога, па макар било той и Павел когото все цитирате без и понятие да имате какво пише! И съм много ревностен за Бога-така, както малцина от вас са!!! И не търпя лъжите които проповядвате уж в името на Бога и нямам ама никакъв проблем да поставя всеки един от вас на място-независимо колко титли има пред името си и независимо за какво се мисли, че е! 

Който разбрал-разбрал. А на сила не става! И така-ако можете да ми докажете, че греша нещо-направете го с необходимото доказателство и християнска любов, за която все твърдите, че я имате... Щото ако не-доказвате ми само колко сте... нагли, глупави и как нямате никакво смирение! А истинските християни никога не са такива като вас! 
Вие си знаете за кого пиша тези неща-защото и от вас има избрани-слава на Бога! 
Сестри и братя-аз се боря с всичките си сили да обърна колкото може повече българи и българки към Бога, защото една нация-един народ винаги е облагодетелстван-таз дума ми е трудна...-ако е с Бога! Бог винаги ще дава всичко на един такъв народ! Вижте сами къде стои България и кой в света има уважение за тази бедна страна! Когато показват времето в Европа-дали ще са германците или французите или САЩ или дори Япония-никога не показват София, но винаги Букурещ... Време е да се засрамите! 

Бог знае-пиша ви това от любов към вас! И никак не се притеснявам, кой какво си мисли за мене-аз служа на Бога, а не на човеци!

С любов
Георги


Тагове:   още,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. bojiislujitel - Сестри и братя, Ето ви още веднъж ...
27.11.2010 01:09
Сестри и братя,

Ето ви още веднъж неопровержимо доказателство, че това в окето вярват днешните християни всъщност няма нищо общо с Библията. Ако проследите темата за Троицата, не може да не ви направи впечатление дискусията, която се проведе между анонимен брат и мене и същият брат и анонимен брат или сестра. Това, което се набива веднага на очи е, че този брат обича да защищава разни човешки учения и тези, но никак не може да ги докаже по Библията и от Библията.
Това, сестри и братя става вече за години-и открито ви го писах и тук, че точно така става. Хората се дразнят от истината по една и само една причина: приели са някаква лъжа за истина и когато дойде някой-който и да е-и им представи истината както си е-те се противят на истината "до кръв"... Намлюбадавал съм го и на живо и по форуми и къде ли не-същото нещо отново и отново. Но истината, сестри и братя не зависи от това, дали ние ще я приемем или не-тя си е истина и не се изменя!
Просто исках да ви обърна внимание на този факт, защото ако от сега започнете да внимавате, кой какво говори, ще намерите, че е точно така.
Следете и ще видите, че брата с претенции за знание няма да се появи вече и да докаже своите твърдения. И още нещо, сестри и братя-всички ние сме се учили на всичко от други хора. Дори и как да държим лъжицата-хора са ни учили. Всичко, което знаем сме го чули от някого или сме го прочели. Ние сме като отворена система, която приема информацията от вън. И ако някой ни е излъгал-волно или невелно по даден въпрос-това и знаем. И е много трудно когато тази лъжа се е вкоренила здраво в съзнанието ни да бъде отхвърлена-зная го защото и аз съм бил така... И само тези хора които са с отворено съзнание-а не затворено-ще спасят себе си, защото желаят да чуят и другата страна. За това именно Библията ни казва, че мъдрите проверяват всичко и което не е добро-оставят го! А "подскоци и пируети" не доказват нищо на никого!
цитирай
2. bojiislujitel - А най-весело ми става когато се яви ...
01.12.2010 03:00
А най-весело ми става когато се яви някой и започне: аз не съм запознат с Библията, но...
И точно там и приключва разговора! Иди първо и се запозная с Библията-пък после ела да говорим за нея и за Бога!

Притчи 1:22
Глупави, до кога ще обичате глупостта? Присмивачите до кога ще се наслаждават на присмивките си, И безумните ще мразят знанието?

И обърнете внимание-тези от вас дето трудно разбират смисъла на казаното/написаното-не съм ги писал аз тези определения! Соломон е! А Бог му ги е диктувал! Та обърнете внимание как ви нарича Господ! Може би е време да се стреснете вече, а?! И ако не-още малко време е дал Господ на човека да упвалява себе си. После ще става една-не е за разправяне!

И още веднъж: днес обърнах внимание, че една от най-популярните теми на Блог.бг е именно темата за Троицата. Защо ли? Много е просто-когато "бъзнеш" християните по този именно въпрос-става много весело. Защото това е една от най-големите лъжи на християнската религия. А Библията, сестри и братя не е религия. Но поне това да ви бяха обяснили вашите учители-ма как да обяснят нещо, дето нямат и понятие от него?...

До кога ще давате пари за това, което не е хляб? Е-още малко ще си играете на християни-после ще видите какво става когато дойде Христос.
цитирай
3. анонимен - "А най-весело ми става когато ...
02.12.2010 16:28
"А най-весело ми става когато се яви някой и започне: аз не съм запознат с Библията, но...
И точно там и приключва разговора! Иди първо и се запозная с Библията-пък после ела да говорим за нея и за Бога!"


Чакам те да ми напишеш стиха, изобличаващ апостолите:-).
цитирай
4. анонимен - Първо ми отговори на въпроса: може ...
02.12.2010 18:36
Първо ми отговори на въпроса: може ли пророк или апостол да отмени Закон даден от Бога?!
цитирай
5. анонимен - Веднага щом напишеш къде Бог изо...
02.12.2010 23:58
Веднага щом напишеш къде Бог изобличава Павел, за това че отдалечи по Божия Воля християнството от юдейските традиции.

Такъв стих няма разбира се.

И всеки по-нататъчен спор е безсмислен.

Между другото изглежда дори не разбираш какво направи Павел. Той НЕ отмени закона, а просто го насочи във вътрешностите ни. Освободи ни от него по плът, за да живеем в Духа. И то не Павел, а Исус!

Както каза на Самарянката: Иде ден, когато не тук или там, а с Дух и Истина.
цитирай
6. анонимен - Който разбрал-разбрал. А спорове ...
05.12.2010 15:58
Който разбрал-разбрал. А спорове няма да водя с никого. Хора наричащи себе си "християни", но нямащи и елементарна представа какво се крие зад тази дума, хора които дори не знаят в какво вярват-щото не е в Бога на Израел, в Бога от Библията, хора които дори нямат и понятие какво всъщност означава думата "Бог" и какво се крие зад нея-и че Бог е съвършен и е Творец, докато всичко сътворено от него е творение, хора които дори не са наясно какви са възможностите на Твореца и какви на творението-кой разумен човек ще тръгне да води дискусии с тях? Та те са мъртви... Кой от вас може да иде на гробищата и да изнесе лекция на мъртвите? И каква полза от това?

Който търси Бога и вечният живот-те и ще разберат написаното! Останалите-Бог иска всички да спасят себе си, но никого няма да спасява на сила!! Спасението е индивидуално действие и решение-всеки сам решава какво ще бъде. А има само две възможности: вечен живот като бог; вечна смърт в огненото езеро, "където червеят им не умира и огънят им не угасва". А мисля не е трудно да се разбере значението на думата "вечно"!

Който разбрал-разбрал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojiislujitel
Категория: Други
Прочетен: 2186890
Постинги: 1221
Коментари: 1485
Гласове: 412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930